Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Soul Echo

Serie: Mirage (MIR)

Rarity: Rare Mirage Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Mirage
 -
0,40    
Soul Echo | Mirage

Prijs:

€ 0,40

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
27-3-2017 17:30:00

Daar komt het wel op neer ja.

27-3-2017 17:26:00

Pfoe, lastig kaartje. Maar als ik het goed begrijp zegt hij in combinatie met Eon Hub eigenlijk: "You don't lose the game for having 0 or less life."?

3-3-2014 13:31:00

Eon Hub en Stifle+Isochron Scepter of Panoptic Mirror zou ook kunnen.

3-3-2014 09:13:00

Dat is wel heel cool. Zou ik hem bijna die Leyline voor Donaten,

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
3-3-2014 09:05:00

Ja, dan gaat de trigger in zijn geheel de stack niet op vanwege het gebrek aan legal targets.

3-3-2014 08:51:00

Hmm, even kijken of ik deze kaart goed begrijp; als mijn tegenstander Leyline of Sanctity heeft liggen, kan ik hem niet targetten met Soul Echo en worden er dus geen echo counters afgehaald?

4-7-2012 01:25:00

Wat een rare lay-out.. Heeft er een of andere troll tijdens het printen op de tab zitten rammen??

16-5-2011 19:06:00

Even om duidelijker te maken, Proliferate werk op permanents (en spelers), dus is er geen reden waarom het hierop niet zou werken aangezien dit ook een permanent is.

16-5-2011 19:05:00

Ja dat werkt gewoon.

16-5-2011 18:49:00

Werkt Proliferate hier ook bij ?

13-9-2010 19:15:00

You guys rock! Thanks voor de snelle reply.

13-9-2010 16:51:00

je betaalt whitewhite plus nog wat (x dus) om hem te spelen. je krijgt er dan x counters op, zolang er minimaal 1 op ligt tijdens je upkeep blijft deze op tafel liggen verlies je niet als je leven op is.

als deze er tijdens je upkeep nog ligt, mag je 'n oppo aanwijzen: deze mag ervoor kiezen om, tot je volgende upkeep, alle damage die jij zou krijgen te gebruiken om deze counters te verwijderen maar slechts 1 counter per damage. doet hij dit, dan krijg jij geen damage tot jouw volgende upkeep, ook al zijn alle counters eraf.
truuk jij net voor je upkeep er weer 1 of meer counters op dan moet hij weer opnieuw beginnen. deze kaart blijft hoe dan ook liggen tot het begin van je volgende upkeep.

als hij dit niet doet verlies jij gewoon je levens, maar ga je niet dood bij gebrek aan leven.
dus ook nu weer: sta je ergens in het spel op 0 leven en truuk je er daarna wat leven bij dan ben je weer gered. pas als deze weg is EN je staat op 0 leven dan is het afgelopen met je.

pfhoe zeg, dat is 'n lap text! clown smile

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
13-9-2010 16:37:00

Je cast Soul Echo en kiest een waarde voor X, waardoor Soul Echo in het spel komt met X counters.
Zo lang Soul Echo in het spel is, verlies je niet als je op nul of minder levens staat.
Aan het begin van je upkeep moet je Soul Echo sacrificen als er geen counters meer op zitten.

En anders mag een tegenstander aan het begin van je upkeep kiezen of je, tot je volgende upkeep, gewoon damage krijgt, of dat je in plaats van damage, counters van Soul Echo af moet halen. (Als je dan bijv. 5 damage zou krijgen, moet je in plaats daarvan dus 5 counters van Soul Echo af halen en krijg je nul damage.)

13-9-2010 16:27:00

Ik snap niet helemaal wat de kaart doet.
Wie kan mij even helpen hiermee?

bvd

Oracle

Enchantment 

Soul Echo enters the battlefield with X echo counters on it.
You don't lose the game for having 0 or less life.
At the beginning of your upkeep, sacrifice Soul Echo if there are no echo counters on it. Otherwise, target opponent may choose that for each 1 damage that would be dealt to you until your next upkeep, you remove an echo counter from Soul Echo instead.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/4/2004
If you have more than one Soul Echo, the opponent chooses which ones will be replacing damage that turn (if any). And when damage happens, you decide which one of the ones the opponent selected that you want the damage to be replaced with, but the damage all goes to one of them.

10/4/2004
If this card runs out of counters before your next upkeep, the effect still replaces the damage and uselessly tries to remove counters from the now empty card.

10/4/2004
In a multi-player game, you choose a new opponent during each of your upkeeps.

10/4/2004
If you take damage between the start of the upkeep step and the time in which the upkeep trigger resolves, then Soul Echo will not affect that damage and you will be affected by the damage as normal.

Decktips