Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Zendikar Rising (ZNR)
Zendikar Rising Expeditions (ZNE)
Zendikar Rising Commander (ZNC)
Double Masters (2XM)
Core Set 2021 (C21)
Jumpstart (JMP)
Commander 2020 (C20)
Ikoria: Lair of Behemoths (IKO)
Theros Beyond Death (THB)
Throne of Eldraine (ELD)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Zendikar Rising.

Admonition Angel

Serie: Zendikar Rising Commander (ZNC)

Rarity: Mythic Zendikar Rising Commander Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Worldwake
 -
5,95
 -
14,95
Zendikar Rising Commander
 6
3,95    
Admonition Angel | Zendikar Rising Commander

 Op voorraad 

€ 3,95 (6x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
11-9-2013 22:08:00

Een kaart waarin de eigen naam gebruikt wordt, verwijst in principe altijd naar [this card]. Dus ja, je mag met de ene Angel de andere verwijderen. Anders stond er: "you may exile target nonland permanent other than permanents named "Admonition Angel".".

11-9-2013 21:48:00

Als m'n tegenstander deze kopieert met Clone, kan hij dan mijn adminition angel exilen? Maw, geldt de Oracle text alleen maar voor zijn eigen kopie?

16-8-2013 12:03:00

Voor dat soort geintjes spelen mensen meestal Gilded Drake.

16-8-2013 10:48:00

ai...klopt, was te mooi om waar te zijn (:

16-8-2013 10:42:00

Misschien moet je de kaart iets beter lezen.

Under it's owners control verwijst naar de owner van de kaart die uit exile weer terug gaat.

Iedereen krijgt gewoon zijn eigen dingetjes weer terug, zie dit meer als een mega-Oblivion Ring.

16-8-2013 10:41:00

Zoveel post en niet eentje die begint over bouncen!!!!
Deze Angel gaat zo in mijn EDH Angel (Bruna, Light of Alabaster
Met Venser, the Sojourner bounce je bijvoorbeeld deze angel en je krijgt meteen de ge-exilde kaarten onder jouw control. Dus je jat een Ulamog, the Infinite Gyre van een ander en hebt 'm meteen weer onder jouw control!!! Vette zaak! Venser voor een landje kan natuurlijk ook...

Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
10-11-2012 0:11:00

Zo nutteloos maak je ze zelden mee... Vandaar een nieuwe categorie op mijn PP met episch kaartcommentaar:
De 'EXTRA BONUS: Meest nutteloze magickaart discussie ooit.' categorie.

9-11-2012 21:37:00

Wat een heerlijk nutteloze serie posts... als je denkt dat iets niet kan, geef dan aan waaróm je dat denkt, dan kunnen anderen er ook nog iets van leren. Thanks!

9-11-2012 21:35:00

zo ff serieus gelezen

had het niet verwacht maar het kan

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
9-11-2012 21:16:00

Hoezo niet?

9-11-2012 21:13:00

volgens mij werkt dat niet zo lekker hoor

16-8-2011 23:33:00

Jaaa, samen met Momentary Blink op een stokkie ( Isochron Scepter ) dus, al je tegenstanders permanents permanent verwijderen (no pun intended), door als de landfall trigger op de stack gaat engeltje te blinken. Torment nightmarecombo all over again.

6-5-2011 22:53:00

Dat wel

6-5-2011 22:52:00

Ach, Is toch gewoon vet.

6-5-2011 22:41:00

Vreemd, dit is het zendikar blok he Het is niet erg duidelijk daar.

Oracle

Creature - Angel 6 / 6

Flying
Landfall - Whenever a land enters the battlefield under your control, you may exile target nonland permanent other than Admonition Angel.
When Admonition Angel leaves the battlefield, return all cards exiled with it to the battlefield under their owners' control.

NederMagic FAQ

Vraag: Wallpaper?
Antwoord: hier

Tournooi-info

Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander

Officiele rulings

3/1/2010
The landfall ability triggers whenever a land enters the battlefield under your control for any reason. It triggers whenever you play a land, as well as whenever a spell or ability (such as Rampant Growth) causes you to put a land onto the battlefield under your control. It will even trigger when a spell or ability causes another player to put a land onto the battlefield under your control (as can happen with Yavimaya Dryad’s ability, for example).

3/1/2010
When a land enters the battlefield under your control, each landfall ability of the permanents you control will trigger. You can put them on the stack in any order. The last ability you put on the stack will be the first one that resolves.

3/1/2010
Admonition Angel’s landfall ability and its last ability are linked. The last ability refers only to cards exiled with its landfall ability.

3/1/2010
If Admonition Angel’s landfall ability triggers, but the Angel leaves the battlefield before it resolves, its last ability will trigger and resolve first. All previously exiled cards will be returned to the battlefield. Then the landfall ability will resolve and exile the targeted permanent forever.

Decktips

Nickname # Foil
elias alkmaar Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Official Rules Advisor Roy (178) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
* Dit is het aanbod van Admonition Angel uit Zendikar Rising Commander. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.