Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mirrodin Besieged | 3,95 | 49,95 |
I rest my case
Daarnaast vind ik een planeswalker over het algemeen een afleiding. Voor mijn tegenstander(s) is het juist altijd wel een bedreiging.
Ben best bereid deze nieuwe Tezzie op te offeren als de situatie erom vraagt....
Je moet je deck vaak ook zo in elkaar zetten dat een ultimate gegarandeerd is.
Even wat hulp van een planeswalkend maatje is soms meer dan voldoende......
Het is een prima mini combo, daarnaast is het niet alleen een 5/5. Maar je hebt ook een PW op het veld die redelijk wat druk op de tegenstander kan zetten. Daarkomt bij, dat als je dezelfde beurt een landje + nog een 1 mana creature artifact speelt, je beurt 2 kan swingen voor 10. Het is allemaal wat gimmicky, maar dat is juist goed.
Niet alles draait om wel bekende decks, en combo's. Orginaliteit moet en hoort er te wezen, anders wordt magic heel snel, erg saai.
Yep, en dat allemaal voor een 5/5 als ik het tegen 3 man moet opnemen en nog mijn eerste landje moet spelen. Graag binnen de juiste context lezen
En genoemde ability is al jaren bekend, joh.
Is er iets mis met andere opties in het begin? Stel nou dat ik net die combo niet heb? Moet ik dan mulligans doen totdat het wel kan?
Tsja, en dat allemaal voor een 5/5 in play.
Dan vind ik {=phyrexian dreadnaught} + Stifle T1 toch indrukwekkender.
...............en dan zijn tweede ability uiteraard
Tezzeretteketet is back for Tezzmania
Ik zie het al helemaal voor me:
In beurt 1 een Perhaps You’ve Met My Cohort en een Memnite..........
sick, het blijft een 5/5, dat maakt het een stuk beter
wel ergens vergelijkbaar met koth toch? deze maakt ook van een permanent een beest om mee te schoppen, nou is voor de kleuren zwart en blauw het ook niet echt moeilijk om het veld schoon te houden om dat beest door te laten komen..
hoewel ik niet denk dat zijn lifegain echt veel gaat doen, ben ik er zeker van dat zijn eerste ability zijn naam maakt, de tweede ook, maar minder.
Zover ik bij mijzelf na kan gaan wat ik met hem erbij nu kan denk ik toch dat er goede decks met hem gemaakt kunnen worden. Hij heeft dezelfde soort abilities, geen untap mana ramp meer ofzo maar kan wel weer een lifedrain.
dat is de hoeveelheid loyalty counters waarmee hij start...
Waarom staat er bij de Oracle "Planeswalker - Tezzeret 3". Het is toch pas de 2e?
Ik vind hem echt niet zo goed, ik vind tez1.0 beter
Speelbaar in affinity (legacy) als one-off denk ik zo.
moet je wel wat mana acceleratie zien op te bouwen maar zijn eerste abbility + affinity is wel acceptabel dan.
Nou ik vind hem perfect, jammer dat ik beter geen zwart kan gaan splashen om hem te runnen.
Legendary Planeswalker - Tezzeret 3
+1: Look at the top five cards of your library. You may reveal an artifact card from among them and put it into your hand. Put the rest on the bottom of your library in any order.
-1: Target artifact becomes an artifact creature with base power and toughness 5/5.
-4: Target player loses X life and you gain X life, where X is twice the number of artifacts you control.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
The artifact targeted by the second ability will retain any types, subtypes, or supertypes it has. Notably, if an Equipment becomes an artifact creature, it can’t be attached to another creature. If it was attached to a creature, it becomes unattached.
6/1/2011
If the target of the second ability is already an artifact creature, its power and toughness will each become 5. This overwrites all previous effects that set the creature’s power and toughness to specific values. Any power- or toughness-setting effects that start to apply after this ability resolves will overwrite this effect.
6/1/2011
Effects that modify that creature’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as -1/-1 counters) and effects that switch its power and toughness.
6/1/2011
The number of artifacts you control is counted when the last ability resolves, not when it is activated.
Decktips