Meest gebruikte links 
Actieve topics 
Laatste kaartcommentaar 
 
Spoilers 
Innistrad Crimson Vow 
Crimson Vow Commander 
Innistrad Midnight Hunt 
Midnight Hunt Commander 
Adventures in the Forgotten Realms (AFR) 
Commander Forgotten Realms (AFC) 
Modern Horizons 2 (MH2) 
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R) 
Strixhaven (STX) 
Strixhaven Mystical Archive (STA) 
Commander 2021 (C21) 
 
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage. 
 
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)
| Serie | Normaal | Foil | ||
| Buy-a-Box | 3,95 | |||
| Rise of the Eldrazi | 3,95 | 4,95 | ||
 
									                
                                                Dat klopt helemaal ja. Het loont in dat geval zeker (en in de meeste gevallen, als je instants of activated abilities hebt) om af te wachten.
Hey ff een vraagje:  
 
Ik had net Atraxa, Praetors’ Voice liggen en mijn tegenstander deze Guul Draz Assassin level 4. In mijn hand had ik Abzan Charm.  
 
Ik wil -4/-4 op mijn commander voorkomen dus ik gebruik Abzan's 3de optie om Atraxa sterker te maken; in reactie schiet mijn oppo -4/-4 op Atraxa, die gaat dood en Abzan fizzled. 
Als mijn oppo eerst de -4/-4 had gebruikt en ik in reactie de Abzan speelde, had mijn Atraxa het wél overleefd. Klopt dat?  
Met andere woorden: loont het, in dit geval, om af te wachten? 
 
Grt en bedankt
Je kan ook nog dingen als Arrest gebruiken, zodat de Assassin zijn abilities niet meer kan gebruiken. Als je het doet voor dat hij level 4 is, kan hij ook niet meer levelen.
Verder niets  
 
 
Hoewel Persist en Undying indirect wel soort van beschermend fungeren. En een Go for the Throat wil ook wel helpen 
hoe kan je je creature(s) beschermen tegen zijn ability? 
protection from black, hexproof/shroud oppompen naar 5/5 en verder?
Guul Draz Assassin+Markov Blademaster+Blade of the Bloodchief  hele leuk combo in hier
 hele leuk combo in hier
oke bedankt
Een creature -2/-2 geven is geen damage  Dus deathtouch werkt niet nee.
 Dus deathtouch werkt niet nee.
Vraag, ik heb mijn assassin geequiped met Gorgon Flail en tap hem (lvl 2) om 2 schade te doen aan een 4/4 creature met flying, gaat die dan dood ivm deathtouch of krijg ik dan een 2/2 flyer om m'n oren?
nee 
 
sorry niet gezien 
 
zal der op letten.
Ik denk niet dat hij al vijf maanden op een antwoord zit te wachten...
ik denk dat het er iets te veel zijn. 
in elk vampire deck zit wel zo's promo hiervan.... 
maar zou ook kunnen van niet hoor.
word die promo version nog iets waard of zijn daar teveel van?
@Riven: Overigens is doodgaan door -X/-X niet hetzelfde als sacrificen, maar hij kan inderdaad dan niet ge-regenerate worden.
hier staat 
'En voor beginners: -X/-X en sacrificen zijn geen damage en geen destroy effecten. Regeneration helpt daar dan ook absoluut niet tegen.'
Creature - Vampire Assassin 1 / 1
Level up 1B (1B: Put a level counter on this. Level up only as a sorcery.)
LEVEL 2-3
2/2
B, T: Target creature gets -2/-2 until end of turn.
LEVEL 4+
4/4
B, T: Target creature gets -4/-4 until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/15/2010
The abilities a leveler grants to itself don’t overwrite any other abilities it may have. In particular, they don’t overwrite the creature’s level up ability; it always has that.
6/15/2010
Effects that set a leveler’s power or toughness to a specific value, including the effects from a level symbol’s ability, apply in timestamp order. The timestamp of each level symbol’s ability is the same as the timestamp of the leveler itself, regardless of when the most recent level counter was put on it.
6/15/2010
Effects that modify a leveler’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth or Glorious Anthem, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.
6/15/2010
If another creature becomes a copy of a leveler, all of the leveler’s printed abilities - including those represented by level symbols - are copied. The current characteristics of the leveler, and the number of level counters on it, are not. The abilities, power, and toughness of the copy will be determined based on how many level counters are on the copy.
6/15/2010
A creature’s level is based on how many level counters it has on it, not how many times its level up ability has been activated or has resolved. If a leveler gets level counters due to some other effect (such as Clockspinning) or loses level counters for some reason (such as Vampire Hexmage), its level is changed accordingly.
Decktips