Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Maze’s End

Serie: Prerelease Events (PRE)

Rarity: Mythic Prerelease Events Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Dragons Maze
 -
1,00
 -
9,95
Prerelease Events
 -
1,50    
Maze’s End | Prerelease Events

Prijs:

€ 1,50

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
21-4-2013 14:34:00

met Amulet of Vigor en Scapeshift en Second Sunrise zie ik nog best een deckje die het snel voor elkaar kan krijgen. Second Sunrise combo'd ook lekker met Reprocess om zo nog sneller je combo te halen

21-4-2013 14:12:00

Hmm mja dacht ik al Zag 'gate card' idd staan, maar ik was aan het hopen. Er is echt niks wat dit ding ook maar en beetje acceptabel kan maken..

21-4-2013 13:31:00

gate is geen creature type

21-4-2013 13:17:00

Werkt het als je via Unnatural Selection Gates van je beesten gaat maken?

20-4-2013 14:58:00

Primal Surge lijkt mij de optie die het minste extra kaarten nodig heeft om te winnen met 10 gates

20-4-2013 13:42:00

Als je dan eenmaal met Obzedat’s Aid een Omniscience in het spel krijgt. En met Beck // Call en wat Archaeomancer. Je hele deck gepakt hebt... phhff dan weet ik zelfs nog niet hoe je wint met dit ding.

14-4-2013 12:15:00

Het probleem is dat de alternatieve win onderdeel van resolutie is. Omdat Maze's End tapped in play komt lijkt mij dit geen goede manier van winnen met Scapeshift. Dit is uiteraard anders wanneer Maze's End al in play ligt...

14-4-2013 04:16:00

Al met al, geeft iedereen aan dat het gewoon een ...kaart is...

14-4-2013 02:33:00

met Scapeshift's mischien een optie ?

14-4-2013 01:03:00

Voor normale Gates is dat een probleem, maar Sakashima the Impostor houdt zijn eigen naam als hij iets copied. Sakashima is daarom een prima optie om een 11e Gate met unieke naam te krijgen.

11 Gates is volgens mij nog wel het maximum. Ik zou Lazav, Dimir Mastermind graag als potentiële 12e gate zien, maar ik zie geen legale mogelijkheid om hem een gate te laten copyen.

Met minder legale middelen gaat het een stuk beter. Lazav kan volgens mij via Yet Another Æther Vortex wel een gate worden, al is dat niet eens nodig. Met _____ en voldoende copy shenanigans kan je in principe duizenden verschillend genaamde gates maken, 1 Gate voor iedere bestaande kaartnaam.

14-4-2013 00:34:00

@ Jos

Als je een Gate, zeg Azorius Guildgate zou weten te copieeren met een Clone, dan heet deze nog steeds "Azorius Guildgate". Er zit in dit geval een verschil tussen de naam van 'het permanent' en van 'de kaart'.

Overigens suggereert de verwoording van deze kaart wel dat er meer kaarten komen met subtype 'gate'.

13-4-2013 20:03:00

Je kan meer dan 10 Gates hebben met different names als je bijvoorbeeld van een Gate een creature maakt en hem kopieert met iets als Sakashima the Impostor

Of misschien komen er nog nieuwe Gates uit ooit in de verre toekomst?

13-4-2013 19:58:00

WotC zei dat de landslot gates bevat, soms een shockie en heel soms deze. Shocks zitten sowieso niet in de rares van deze set (lijkt me) dus dat *zou* moeten betekenen deze ook niet, dus je *zou* drie mythics moeten kunnen trekken.
Tenzij ik onzin lul en je deze als mythic en als land kunt krijgen.

Jaap (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
13-4-2013 19:48:00

Hij zal toch ook wel een gewone mythic slot hebben neem ik aan?

Official Rules Advisor LarsM (18) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
13-4-2013 19:25:00

Als het goed is zit deze ook niet in de rare slot van een booster, maar op de land slot, net als de shockduals.

Oracle

Land 

Maze's End enters the battlefield tapped.
T: Add C.
3, T, Return Maze's End to its owner's hand: Search your library for a Gate card, put it onto the battlefield, then shuffle your library. If you control ten or more Gates with different names, you win the game.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

4/15/2013
Returning Maze’s End to its owner’s hand is part of the cost to activate its last ability. Once that ability is announced, players can’t respond to it until after you’ve paid its activation cost and returned Maze’s End to hand.

4/15/2013
When the last ability of Maze’s End resolves, you’ll search for a Gate and put it onto the battlefield before checking to see if you win the game. This check will happen even if you don’t put a Gate onto the battlefield this way. This check will happen only as the ability resolves, not at other times.

4/15/2013
Putting a Gate onto the battlefield with Maze’s End doesn’t count as the one land you can play during your turn. If it’s your turn, you can play Maze’s End or a different land card from your hand after its ability has resolved.

4/15/2013
Controlling multiple Gates with the same name has no effect on your ability to win the game with Maze’s End. The excess Gates are simply ignored.

Decktips