Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,25
FOIL
€ 1,95
Zijn er nog meer kaarten die +1/+1 counters schuiven? Ik heb het nodig voor m'n Animar, Soul of Elements commanderdeck.
Lame-ass Skullbriar..
Simic Guildmage kan alleen creatures targeten en creatures zijn ook permanents en bestaan alleen op de battlefield. (Anders zijn het creature cards.)
Dus je kunt Skullbriar alleen targeten als hij op de battlefield ligt.
Echter, vraag ik me wel af of je de counters van Skullbriar, the Walking Grave hiermee kan verplaatsen naar bijvoorbeeld Simic Guildmage zelf..
Permanents bestaan alleen op de battlefield.
Alle kaarten (en tokens) op de battlefield zijn permanents.
Permanents in de graveyard bestaan niet
Hartelijk bedankt, werkt de Guildmage wel goed met Animate Dead, ofwel kan je hiermee ook permanents in the graveyard targeten? Zou sowieso nice zijn .. Excusez voor de vele vragen maar deze kaart heeft gewoon mogelijkheden
Die tekst kan je volledig negeren, het is een verouderde overbodige verduidelijking (die het in dit geval zelfs onduidelijk maakt). De oracle text (onder de kaart te vinden) is de enige correcte wording. Shape of the Wiitigo triggered dus niet opnieuw.
Vooral bij oude kaarten is het sowieso beter om naar de oracle text te kijken, die is meestal een stuk duidelijker.
Dus de tekst onderaan crown of the ages: "treat the enchantment as though it were just cast.", triggered the shape of the wiitigo niet opnieuw?
Haha, ja klopt ja.. tis meer dat ik niet van de té dure overpowerde kaarten hou :b..
Kan je niet alles in 1 post stoppen?
Je hebt het nu over alleen uncommons en rares, klopt dat wel?
Shape of the Wiitigo entert the battlefield maar 1 keer dus de counters worden ook maar 1x gegeven
Zie ook de oracle text van Crown of the Ages
EDIT op post boven me: Daarom moet je ALTIJD naar de oracle tekst kijken van een kaart.
^
|
|
Wat betreft Fugitive Druid: Alleen als hij de battlefield entert en dan de druid target, mag je de kaart trekken. Als je een aura verplaatst, cast je hem niet, dus mag je dan geen kaart trekken.
Edit: Waarom staat dit commentaar niet bij Shape of the Wiitigo?
Zie ook Kitsune Mystic
Leuk met Animate Dead!
En hoe zit dat met de Fugitive Druid?
Wat gebeurt er als ik een Shape of the Wiitigo van een beestje naar een andere verplaats? Krijgt het nieuwe beestje dan ook zes +1/+1 counters? En zo niet, werkt het dan wel met Crown of the Ages? Tnx THECOMMONKING
Zou ik Ray of Command doen, die is tenminste nog blauw.
Ooh vet, die 10minuut edit knop
Creature - Elf Wizard 2 / 2
((G/U) can be paid with either G or U.)
1G: Move a +1/+1 counter from target creature onto another target creature with the same controller.
1U: Attach target Aura attached to a permanent to another permanent with the same controller.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2006
For the first ability, the first target creature doesn’t need to have a +1/+1 counter on it. If it doesn’t, the ability does nothing.
5/1/2006
For the first ability, if the two target creatures aren’t controlled by the same player when the ability resolves, the ability does nothing. The player who controls the two creatures doesn’t have to be the same player who controlled them when the ability was activated, and that player doesn’t have to be Simic Guildmage’s controller.
5/1/2006
For the second ability, only the Aura is targeted. When the ability resolves, you choose a permanent to move the Aura onto. It can’t be the permanent the Aura is already attached to, it must be controlled by the player who controls the permanent the Aura is attached to, and it must be able to be enchanted by the Aura. (It doesn’t matter who controls the Aura or who controls Simic Guildmage.) If no such permanent exists, the Aura doesn’t move.
Decktips