Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Izzet Guildmage

Serie: Guildpact (GPT)

Rarity: Uncommon Guildpact Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Guildpact
 7
0,20
 3
1,95
Izzet vs Golgari
 8
0,20    
Izzet Guildmage | Guildpact

 Op voorraad 

€ 0,20 (7x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,95 (3x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
22-12-2011 17:46:00

Alternative win stel ik Sphinx of Magosi voor, maar dat durft wel eens duren als je niet manamorphose + izzet/pyromancer's ascension kan laten afgaan.

29-11-2011 09:41:00

Wel een leuk idee.
Maar je hebt er ook 6 mana voor nodig.
Wil het werken.


Edit:
je kan het ook spelen met Psychic Puppetry
kost het 1 mana meer. maar werkt het ook.
Psychic Puppetry kun je ook oneindig mana maken. Door iedere keer een landje te untappen en te tappen voor mana.
Dan kun je uiteindelijk een Fireball spelen van 20 damage.

29-11-2011 09:38:00

Waarom zou je een 3 kaart combo spelen als je ook een 2 kaart combo met Pestermite/Deceiver Exarch en Splinter Twin/Kiki-Jiki, Mirror Breaker kan spelen? Nee, ik denk niet dat Izzet machine gun goed genoeg is voor modern.

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-11-2011 19:33:00

Dat is de combo met Desperate Ritual en Lava Spike toch?

Ligt een beetje aan de snelheid denk ik, en ofdat je tussentijds controle kan houden wanneer nodig. Je bent afhankelijk van een 2/2, misschien een idee om een soort van alternatieve win erin doen?

28-11-2011 19:21:00

denk je dat izzet machinegun of iets soortgelijks snel genoeg is in modern?

10-1-2011 12:51:00

Ok, dank je wel.

Graag gedaan! - Magnus

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
10-1-2011 12:35:00

Nee, want je CAST de spell niet, je kopieert hem alleen en legt die kopie op de stack. Wee Dragonauts kijkt alleen naar gecaste spells. Zie bijvoorbeeld Isochron Scepter. Die maakt een kopie, en CAST die kopie. Die zou dus de Dragonauts wel triggeren.

10-1-2011 12:31:00

Als ik hiermee een spell kopieer, triggert Wee Dragonauts dan?

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
24-9-2010 10:37:00

Klopt. Dus:

Training Grounds en Izzet Guildmage op de battlefield, samen met drie untapped landen die red or greenred or greenblue kunnen produceren samen.

1. Cast Manamorphose.
2. Activeer Guildmage, betaal blue om de spell te kopieren.
3. Laat kopie resolven, je krijgt 2 mana en pakt een kaart.
4. Ga naar stap 2.

Dus nu kun je je hele deck pakken en evenveel mana of any color produceren.

24-9-2010 10:12:00

Wat Leslie zegt, maar een kleine toevoeging.
Je moet de originele manamorphose eerst 1keer kunnen kopieren. Als je hem laat resolven voor de mana, dan is die van de stack af, voor je weer priority hebt.

24-9-2010 10:12:00

Wel zorgen dat je meteen een copy maakt. Zodra het origineel resolved ben je te laat. (Alle morphoses zijn dan van de stack, dus kan je geen copies meer maken).

24-9-2010 10:05:00

Jep. Cost van ability is nu nog maar blue. Manamorphose geeft 2 mana of any color, dus in ieder geval blue. Vervolgens maak je een kopie, en dat herhaal je heel erg vaak. Elke kopie houd je 1 mana of any color over én je mag een kaart pakken.

24-9-2010 09:55:00

Training Grounds en Manamorphose Dat gaat werken toch?

6-7-2010 10:20:00

dat klinkt al een stuk aantrekkelijker.

6-7-2010 09:51:00

Is transmuten een optie? Meer mana, minder euro's.
Dizzy Spell om Training Grounds te vinden
Muddle the Mixture voor Guildmage.

Oracle

Creature - Human Wizard 2 / 2

((U/R) can be paid with either U or R.)
2U: Copy target instant spell you control with converted mana cost 2 or less. You may choose new targets for the copy.
2R: Copy target sorcery spell you control with converted mana cost 2 or less. You may choose new targets for the copy.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Decktips