De winkel is momenteel gesloten. Zie topic.

Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Glimpse of Nature

Serie: Champions (CHK)

Rarity: Rare Champions Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Champions
 4
17,95
 -
29,95
Glimpse of Nature | Champions

 Op voorraad 

€ 17,95 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 29,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
29-12-2012 1:28:00

Je mag gratis casten + kaarten pakken.

601.1a Some effects still refer to "playing" a card. "Playing a card" means playing that card as a land or casting that card as a spell, whichever is appropriate.

29-12-2012 0:49:00

hoe werkt deze met Aluren ?

Aluren zegt letterlijk dat je het creature toch played.
Dus je mag dan gratis spelen en toch kaart rapen?

Heel leuk als het werkt!

27-11-2012 18:38:00

Helemaal duidelijk, top bedankt!!

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
27-11-2012 18:21:00

Weinig aan toe te voegen. Voor de volledigheid de regel van Cascade maar even:

---
CR 702.83. Cascade

702.83a Cascade is a triggered ability that functions only while the spell with cascade is on the stack. "Cascade" means "When you cast this spell, exile cards from the top of your library until you exile a nonland card whose converted mana cost is less than this spell's converted mana cost. You may cast that card without paying its mana cost. Then put all cards exiled this way that weren't cast on the bottom of your library in a random order."
---

En wellicht dan nog even de kanttekening dat je wel de controller moet zijn van beide triggers om de volgorde te mogen bepalen.

27-11-2012 16:10:00

Volgens mij mag je dat zelf bepalen... Als 2 triggered abilities tegelijk triggeren (ik ga er even vanuit dat cascade dat is, correct me if I'm wrong), mag je zelf bepalen in welke volgorde ze op de stack komen.

27-11-2012 15:44:00

stel ik heb glimpse of nature gespeeld en speel dan bloodbraid elf, triggered de cascade ability dan eerst (aangezien die al resolved terwijl bloodbraid nog op de stack ligt) of triggered glimpse of nature eerst?

8-7-2012 21:44:00

Helaas niet. Glimpse of Nature werkt alleen op het casten van creature spells (casting cost van creature betalen, op de stack leggen etc.). Snake Basket maakt enkel een paar tokens en cast er niets van.

8-7-2012 21:28:00

Werkt deze dan wel in combinatie met snake basket?Thnx

robin (21) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
10-11-2011 17:29:00

Ik heb er mezelf al tegen gewapend. Naast de nodige mainboard counters board ik tegen elf combo zowel mijn aggro-hate als mijn combo-hate in. Dat moet de matchup toch wel 80-20 in mijn voordeel brengen denk ik

10-11-2011 17:28:00

Tenzijn robin de creature juist counter

10-11-2011 17:06:00

Niks vrezen, dat is juist het heerlijke

robin (21) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
10-11-2011 16:59:00

Door de wording op de kaart vreesde ik er al voor, maar de oracle bracht me aant twijfelen.

10-11-2011 16:58:00

ja hoor als je hem 'speelt' al.

robin (21) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
10-11-2011 16:57:00

Als uw creature gecounterd wordt, trekt ge dan een kaartje?

22-9-2011 10:51:00

Nope. Dat token is het product van een ability, geen spell. Je cast het token ook niet.

Oracle

Sorcery 

Whenever you cast a creature spell this turn, draw a card.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Banned in: Modern

Decktips