De winkel is deze zomer gesloten. Lees het topic. Bestellen kan nog t/m 28 mei.

Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Time Spiral Remastered (TSR)
Kaldheim (KHM)
Kaldheim Commander (KHC)
Commander Legends (CMR)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Power Conduit

Serie: Mirrodin (MRD)

Rarity: Uncommon Mirrodin Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Mirrodin
 -
1,50
 1
19,95
Power Conduit | Mirrodin

Prijs:

€ 1,50

Uitverkocht

FOIL 

€ 19,95 (1x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
5-1-2014 20:45:00

Dankje voor de zekerheid! Ik ben er nu een deck mee aan het bouwen. Het zal geen vintage topdeck zijn, maar zeker leuk voor casual. In ieder geval eens niet zo'n engine deck waar niemand meer tegen wil spelen als ze het een keer gezien te hebben.

5-1-2014 11:13:00

Dat werkt helemaal zoals je het hebt gepland!
Je hebt de kost betaald om Power Conduit te activeren, en dat is een counter eraf halen. Nu ligt er maar 1 counter op je Chalice of the Void en triggert hij niet op het spelen van een Counterspell. Totdat de Power Conduit's ability resolved kunnen er dus geen 1 mana spells worden gespeeld (tenminste, ze worden gecountered).

Succes met het uitvoeren van de combo.

5-1-2014 1:40:00

Ok dus even voor de zekerheid:
Ik heb een Chalice of the Void met 2 charge counters. Nu gebruik ik de ability van de Power Conduit om een charge counter er af te halen en er weer bij te duwen. Als reactie op de ability speel ik een Counterspell. Als het goed is heb ik nu effectief mijn eigen Chalice of the Void omzeild. Iemand bezwaar of heb ik een coole combo hierzo?
Ik snap dat de tegenstander dan ook meteen spells van 2 kan casten tot de Power Conduit resolved en de charge counter terug op mijn Chalice of the Void gaat.

25-3-2013 13:54:00

Oki in that case, i like!
Bedankt voor de uitleg beide.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
25-3-2013 13:49:00

Ja, in de declare blockers step krijg je ook nog de kans om instants en abilities te spelen voordat je naar de combat damage step gaat.

25-3-2013 13:45:00

Ok duidelijk, dan nog 1 ding. Als ik aanval met een thunderblust (met counter) kan ik dan nog na het kiezen van de verdedigers besluiten de counter eraf te halen?
Bijvoorbeeld de tegenstander heeft dat 1-1 beest, ik val aan en kiest ervoor het door te laten gaan. in dat geval heb ik natuurlijk liever de counter eraf.

25-3-2013 13:15:00

Als je de -1/-1 van Thunderblust afhaalt, dan heeft hij geen trample meer, maar overleeft hij. Als je wilt dat er damage doortrample'd, dan overleeft hij het niet.
Je moet de counter er af halen voordat de damage gedaan word (of juist laten zitten, welke jij wilt). Als de damage gedaan is, is je Thunderblust dood en valt er niet meer te reageren

25-3-2013 13:10:00

Als ik met een Thunderblust aanval die al een -1 counter heeft en deze word geblocked door bijvoorbeeld een 1-1 beest dan zouden bijde beesten doodgaan en 5 damage door gaan. Als ik nou met Power Conduit de -1-1 counter eraf haal voordat mijn Thunderblust doodgaat dan herleeft deze toch gewoon weer? En gaat zijn trample damage dan nog gewoon door?

29-1-2012 20:09:00

dan kan je nog beter een andere kaart pompen...

21-12-2011 17:42:00

Hoe wou je er dan een 15/15 van maken? Kwestie van onderbouwen in plaats van een kaartnaam noemen zonder uitleg

21-12-2011 17:06:00

Ik had toch niet gezegd dat ik het in een keer zou doen of wel?
Dat van dat opheffen wist ik ook al...

18-12-2011 18:59:00

Je kan ook gewoon de counters op een ander beestje leggen en eventueel later weer terug halen.

18-12-2011 17:07:00

Zucht sorry. Dat ze elkaar opheffen weet ik (Dat leg ik zelfs nog uit in m'n post...). Ik zit gewoon niet op te letten. Hij is 10/10 met 5x -1/-1 en niet 15/15 met 5x -1/-1

Hij wordt inderdaad 11/11.

Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
18-12-2011 17:05:00

@David: -1/-1 counters en +1/+1 counters heffen elkaar op en kunnen niet (meer) naast elkaar bestaan.
Comprules: 704.5r If a permanent has both a +1/+1 counter and a -1/-1 counter on it, N +1/+1 and N -1/-1 counters are removed from it, where N is the smaller of the number of +1/+1 and -1/-1 counters on it.

Edit:@David: Etched Monstrosity entered the Battlefield met 5 -1/-1 counters, is dus geen 10/10 maar effectief 5/5 als hij EtB.

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
18-12-2011 16:58:00

16/16? Hoe precies?

Conduit 1e keer.
-- Monstrosity wordt 7/7
Conduit 2e keer.
-- Monstrosity wordt 9/9
Conduit 3e keer.
-- Monstrosity wordt 11/11

Per keer dat je conduit activeert verwijder je 2 counters.
* Eentje vanwege de ability van de Conduit.
* Eentje vanwege het feit dat +/- elkaar opheft.

De laatste -1/1 counter geeft de Monstrosity een 1/1 power boost, en dat maakt hem 11/11 en geen 16/16.

Maar correct me if i'm wrong.

Oracle

Artifact 

T, Remove a counter from a permanent you control: Choose one -
- Put a charge counter on target artifact.
- Put a +1/+1 counter on target creature.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Decktips

Nickname # Foil
Theolath Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 4 0
Daanson (61) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Premium lid Ferdi (74) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
Premium lid Stein (59) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Leroy Kramer (20) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
* Dit is het aanbod van Power Conduit uit Mirrodin. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.