Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Core Set 2021 (C21)
Jumpstart (JMP)
Commander 2020 (C20)
Ikoria: Lair of Behemoths (IKO)
Theros Beyond Death (THB)
Throne of Eldraine (ELD)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Core Set 2021.

March of the Machines

Serie: Mirrodin (MRD)

Rarity: Rare Mirrodin Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
10th Edition
 -
0,50
 2
3,50
Archenemy
 -
0,50    
Mirrodin
 4
0,60
 4
2,50
March of the Machines | Mirrodin

 Op voorraad 

€ 0,60 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 2,50 (4x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
13-11-2013 15:23:00

Klopt, deze ability werkt pas als je non creature artifact in play is, dus moet je er voor betalen

13-11-2013 15:11:00

Een Mycosynth Golem maakt alles wat een artifact creature is goedkoper. Maar Non-creature artifacts die in mijn hand zitten zijn toch nog geen creature als March op het veld ligt?

edit Xander: linkje gefixt.

13-9-2013 13:03:00

Ach joh, met Linvala + March pak je dan op z'n minst je tegenstander z'n Top.

@Bartel: Ik noemde Linvala omdat die sowieso al zo nu en dan een plaatsje heeft in een sideboard

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
13-9-2013 13:00:00

CR 301.5c An Equipment that's also a creature can't equip a creature. (...)

13-9-2013 12:47:00

Waarom kan dat niet?

13-9-2013 12:27:00

Overigens werkt deze ook prima in zijn eentje tegen equipment, want zolang je equipment een beest is, kan het niets equippen.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
13-9-2013 12:21:00

Heb je ook gelezen wat Linvala, Keeper of Silence doet?

edit: Lekker je reply editen... Maar inderdaad, zo is het een hele verbetering...

13-9-2013 12:20:00

Ja, March of the Machines maakt artifacts ze wel tot beesten, maar laat ze niet hun abilities verliezen. Wat jij zoekt is Titania’s Song, dan heb je Linvala, Keeper of Silence niet meer nodig.

13-9-2013 11:54:00

Lijkt me nog best grappig als sideboardkaart i.c.m. Linvala, Keeper of Silence. Dag, equipment & Sensei’s Divining Top!

Met 1 blauwe mana in de manacost zelfs nog prima te splashen .

23-5-2012 22:50:00

Wat Pinda zegt klopt ja.

23-5-2012 22:13:00

Volgens mij houden State Based Actions dat tegen. Zodra het landje er ligt wordt het gezien als een 0/0, dus, klaar met die handel!

Edit: Overigens, als hij wel bleef leven (Door Glorious Anthem bijvoorbeeld), had hij summoning sickness. Zie ook Dryad Arbor.

23-5-2012 20:52:00

Wat als ik een landje inleg en March of the Machines + Mycosynth Lattice ligt op tafel, kan ik dan mijn landje nog tappen voor mana of niet (voordat hij doodgaat aangezien hij 0/0 is)?

25-10-2011 11:32:00

oke, te gek, dank je Xander.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
24-10-2011 20:38:00

Nee, artifacts en creatures zijn permanents, bestaan alleen op de battlefield.

In de graveyard zijn het artifact cards en creature cards.

24-10-2011 20:35:00

Rijkt het effect van march of the machines ook tot in de graveyard?

Oracle

Enchantment 

Each noncreature artifact is an artifact creature with power and toughness each equal to its converted mana cost. (Equipment that's a creature can't equip a creature.)

Tournooi-info

Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander

Officiele rulings

12/1/2004
If a noncreature artifact is also another card type, such as enchantment or land, it will retain those types in addition to being an artifact creature.

12/1/2004
If an Equipment becomes a creature, it can no longer equip a creature. If it’s currently attached to a creature, it becomes unattached (but remains on the battlefield). You can activate the Equipment’s equip ability, but it won’t do anything.

12/1/2004
Each artifact land has a converted mana cost of 0. March of the Machines makes them 0/0 creatures, which are put into the graveyard as a state-based action.

7/15/2007
If a noncreature artifact becomes an artifact creature this way and then another effect animates it, the new effect overrides March of the Machines’s effect. For example, Chimeric Staff is a 4/4 creature while March of the Machines is on the battlefield. If you activate Chimeric Staff’s ability and choose X = 5, Chimeric Staff will be a 5/5 artifact creature for the rest of the turn.

10/1/2009
A noncreature permanent that turns into a creature is subject to the “summoning sickness” rule: It can only attack, and its T abilities can only be activated, if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn.

Decktips

Nickname # Foil
Wouter (136) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
Andrew Benton (234) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
Premium lid Orni (11) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Jasiek (152) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Premium lid Bjorn Van der Zanden (53) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
eenKaa (24) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
ESUM (16) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 4 0
* Dit is het aanbod van March of the Machines uit Mirrodin. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.