Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Boomerang

Serie: Mirage (MIR)

Rarity: Common Mirage Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
10th Edition
 6
0,20
 -
1,50
5th Edition
 -
0,20    
6th Edition
 8
0,15    
7th Edition
 1
0,20
 -
3,00
8th Edition
 8
0,15
 -
1,50
9th Edition
 1
0,15
 -
1,00
Chronicles
 3
0,15    
Gateway
 -
1,25    
Italian Legends
 -
0,25    
Legends
 -
0,95    
Mirage
 -
0,20    
Boomerang | Mirage

Prijs:

€ 0,20

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
29-3-2012 15:32:00

Nee.

Eerst worden alle costs van Drana betaald (hierbij wordt de mana uit het landje dus al gebruikt). Als dat allemaal gelukt is komt Drana pas op de stack (de mana uit het landje is allang weg). NU kan jij pas reageren door de Boomerang te spelen op het landje. Maar aangezien die al lang en breed gebruikt is, heeft dat geen invloed op of Drana in het veld komt.

Een beter idee is wachten tot Drana op de battlefield ligt, om er daarna een Boomerang op te spelen.

29-3-2012 15:31:00

Een Drana? Wat is dat?

Oooh, je bedoeld Drana, Kalastria Bloodchief, zeg dat dan

De spell fizzled niet en dat komt omdat als je het landje bounced, de mana al in zijn pool zit. Op mana abilities kan je niet reageren (bijv. dus het tappen van landjes). Daarom kan je niet als reactie zijn landje Boomerangen en zorgen dat hij geen mana heeft.

29-3-2012 15:28:00

Vraagje stel je tegenstander summoned een Drana en jij boomerangt zijn landje weg tijdens het casten fizzeld de spell dan en gaat Drana dan naar de graveyard?

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
26-2-2012 02:22:00

Snapback / Snap ~!

26-2-2012 02:10:00

Vapor Snag ook nog. BAM.

26-2-2012 02:08:00

Unsummon en Pongify

Premium lid Nico (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
26-2-2012 02:02:00

Is er in / nog andere creature "removal" op instantspeed voor minder dan 2 CMC?

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-5-2011 14:02:00

Natuurlijk, waarom niet? Je bent wel je Boomerang daarna permanent kwijt, want die blijft exiled, maar je kunt wel je Isochron Scepter redden, zodat je die opnieuw kunt casten (en er iets anders op imprinten). Maar goed, als hij hem gesloopt had was je ook je Boomerang kwijt geweest .

2-5-2011 14:00:00

Stel ik heb Isochron Scepter met Boomerang als imprint. En ik krijg een Disenchant op m'n scepter. Dan kan ik in principe de Boomerang van de scepter gebruiken om de scepter terug in m'n hand te nemen, of niet?

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
31-8-2010 08:34:00

Inderdaad bestaan permanents alleen op de battlefield.

31-8-2010 02:28:00

Volgens mij is alles wat >in het spel ligt< een permanent =)

31-8-2010 00:46:00

mag je hiermee ook permanents uit je graf halen?

28-7-2010 18:01:00

Waaro- Huh ,wat? Magnus verloofd?! Felicitaties!

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-7-2010 17:51:00

Waarom zijn bananen krom?

Wollem (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-7-2010 15:54:00

Waarom staat er eigenlijk nooit een tekening van een boemerang op boomerang?

Oracle

Instant 

Return target permanent to its owner's hand.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Decktips