Tips

Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Commander 2020 (C20)
Ikoria: Lair of Behemoths (IKO)
Theros Beyond Death (THB)
Throne of Eldraine (ELD)
Core Set 2020 (M20)
War of the Sparks (WAR)
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Ikoria: Lair of Behemoths.

Sudden Disappearance

Serie: Dark Ascension (DKA)

Rarity: Rare Dark Ascension Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Dark Ascension
 4
0,35
 4
0,75
Sudden Disappearance | Dark Ascension

 Op voorraad 

€ 0,35 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,75 (4x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Premium lid Bert (0) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
30-11-2014 12:58:00

Nevermind, heb t al gevonden.

Premium lid Bert (0) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
30-11-2014 12:50:00

Eey vraagje,

In de rulings staat dat als de delayed trigger gecountered wordt, dat de ge-exilede kaarten exiled blijven. Hoe kan ik deze delayed trigger counteren?

Kan dit alleen doen met een Stifle of zijn er nog andere kaarten die dit kunnen?

28-10-2012 0:54:00

ok. dankje. goed om te weten.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
27-10-2012 22:55:00

Let wel dat je ze NIET kunt attachen aan creatures die tegelijkertijd met de aura op de battlefield terugkomen.

Je moet EERST aanwijzen aan welk creature op de battlefield je de aura wilt attachen en DAARNA komen alle kaarten tegelijkertijd de battlefield binnen. Je moet dus een creature aanwijzen dat al op de battlefield aanwezig was vóórdat de kaarten terugkomen.

Dit kan dus inhouden dat je de aura moet attachen aan een creature van je tegenstander. Kun je hem ergens legaal aan attachen, dan moet je dat doen. Je kunt hem dus echter niet attachen aan creatures die samen met hem tegelijkertijd de battlefield binnenkomen.

Als je de aura nergens (legaal) aan kunt attachen, komt die de battlefield niet eens in. Met andere woorden, die blijft dan voor altijd ge-exiled. Aura's gaan alleen naar de graveyard als ze al ge-attached op de battlefield aanwezig waren en dan pas eraf vallen.

27-10-2012 21:23:00

Je mag ze aan andere creatutes attachen. Bijkomend voordeel is dat een aura in dat geval niet target, anders dan wanneer je een aura cast.

27-10-2012 21:08:00

hoe werkt dit met creatures die enchantments hebben?
kan je bij het terugkeren op de battlefield de enchants toewijzen aan andere creatures? moeten ze naar de graveyard? of moeten ze op dezelfde creature blijven?

8-4-2012 15:36:00

Haha als je in U/W veel mana hebt (EDH wellicht ) Gather Specimens spelen in response op deze, veel mana: gain control of all creatures target player controls and gain their enter the battlefield triggers

27-3-2012 23:38:00

Ze enteren allemaal opnieuw de battlefield en al je Suture Priests zien dat, ja dus.

27-3-2012 23:29:00

Werkt dit met Suture Priest? Je weet wel, die kaart die ik 4 keer in mijn deck heb zitten?

(Wat mijn vraag dus eigenlijk is: als ik x creatures van de vijand exile en ik heb y Suture Priests liggen, komen de creatures dan weer terug aan het eind van de beurt met als gevolg dat de gekozen speler x×y leven verliest vanwege de ability van Suture Priest?)

7-2-2012 14:56:00

Had hem gister in draft en was positief verrast, had een aggro deckje en deze zorgt ervoor dat je late game een lekkere alpha strike kan doen.

2-2-2012 20:06:00

mocht je 12 mana hebben is het ook altijd leuk om eerst deze op jezelf te spelen en daarna Planar Cleansing

Voordeel tegenover Ghostway want die doet het alleen met creatures.

2-2-2012 13:20:00

En het is zelfs een tokenkiller.

2-2-2012 13:14:00

Maar hij doet het dan wel weer op je tegenstander. best goed hoor even een hele defense uitschakelen.

ESKan (52) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
2-2-2012 12:52:00

Dit is geen Ghostway. D:

21-1-2012 16:30:00

Ze komen terug "at the beginning of the next end step." Zonder Quicken effect is dat dus aan het eind van jouw beurt. Met Sundial of the Infinite kun je in je end step, terwijl de trigger om de creatures weer op het battlefield te leggen op de stack ligt, je beurt direct beëindigen. De trigger verdwijnt van de stack zonder te resolven en de creatures van de tegenstander blijven permanent exiled.

Oracle

Sorcery 

Exile all nonland permanents target player controls. Return the exiled cards to the battlefield under their owner's control at the beginning of the next end step.

Tournooi-info

Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander

Officiele rulings

1/22/2011
If Sudden Disappearance’s delayed triggered ability is countered or otherwise removed from the stack after triggering, the exiled cards will remain in exile indefinitely. The delayed triggered ability will only trigger once.

Decktips

Nickname # Foil
Maarten (10) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Premium lid Hans Kazan (23) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
midnight (31) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 4 0
Premium lid Patrick (101) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
ikkes (16) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Sinkaya Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 0 1
* Dit is het aanbod van Sudden Disappearance uit Dark Ascension. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.