Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mini-prijsvraag 146.0

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  [eerste] [vorige1 2 3
17-4-2014 00:11:00

Deze week is Dustin op vakantie, dus de prijsvraag is in handen van een zeer bekend en vertrouwd persoon: niemand minder dan Toby neemt deze week de honneurs waar! Toby heeft een uitdagende prijsvraag verzonnen en zal dinsdag de beoordeling voor zijn rekening nemen. #Morefeedback voor iedereen!

In Theros werden de 5 grote goden geïntroduceerd, samen met hun 5 wapens. Maar de kleine goden uit Born of the Gods moeten het zonder wapen stellen... dus aan jullie de taak daar iets aan te veranderen!

Design een wapen voor een van de goden uit Born of the Gods!
*Legendary Enchantment Artifact - Rare
*Past bij een van de goden, dus twee aangrenzende kleuren in de mana cost
*Heeft een static ability of een triggered ability
*Heeft een activated ability die als cost heeft: tap, mana van beide kleuren, en eventueel kleurloze mana
*één (of beide) van de abilities heeft synergy met de bijbehorende god (de whip geeft life voor de draw ability van Erebos, Nylea + Bow geeft trample + deathtouch, etc)
*Voor de naam kun je kiezen uit: Scythe of Karametra, Axe of Mogis, Torch of Xenagos, Scroll of Ephara, Mask of Phenax
*Vermeld mana cost, beide abilities en de cost van de tweede ability
*Flavor en getrouwheid aan de color pie zijn erg belangrijk
*Zorg dat alles op de kaart past. Geen flavor text als daar geen ruimte voor is
*Toelichting in maximaal 200 woorden
*Plaatjes zijn welkom, maar geven geen bonuspunten

De winnaar krijgt 5 euro NederMagic tegoed, de prijsvraag loopt tot en met maandag 23.59 uur, alle overige info staat in de FAQ.

Veel plezier en succes, greetz,

Toby.

 Reactie plaatsen

Reacties 51-69 (69)

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  [eerste] [vorige1 2 3
21-4-2014 17:55:00

Ik had wel wat ideeën voor de verschillende wapens, maar deze vond ik het leukst. Zowel top-down (scythe voor harvest, gerelateerd aan extra landen, betere landen) als bottom-up (gewoon coole effecten) en de tweede ability heeft synergy met Karametra, God of Harvests.

21-4-2014 17:57:00

Omdat maskers in zijn

Mask of Phenax

Legendary Enchantment Artifact -

Creatures you control can attack as though they didn't have defender

: Choose one - Untap up to two target creatures; or Until end of turn each creature assigns combat damage equal to its toughness rather than its power; or creatures you control get +0/+3 until end of turn

Official Rules Advisor Johan (62) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
21-4-2014 19:34:00



Mask of Phenax -
Legendary Enchantment Artifact -
Whenever an opponent discards three or more cards, you may draw a card.
, : Whenever a creature you control becomes tapped this turn, it gets -2/+2 until end of turn.

Blauw en zwart hebben voor mijn gevoel altijd een beetje een voordeel/nadeel-symmetrie. Dat uit zich in deze kaart doordat investeren in het (flink) laten discarden van je tegenstander jou weer kaarten kan opleveren. Met de activated ability maak je je creatures zwakkere aanvallers, maar betere verdedigers (en millers met Phenax op het veld).

21-4-2014 20:56:00

@Toby , gezien de vele inzendingen én weinig bijval, was het mogelijk slechts een voor mij persoonlijk niet geschikte prijsvraag... teveel restricties waardoor het voor mij aanvoelde als een soort invul oefening, al heb ik me daar mogelijk gezien de inzendingen in vergist al gaf het gevoel van restrictie mij persoonlijk weinig inspiratie... Misschien dat het opgedane inzicht invloed heeft op een volgende prijsvraag en deze ondanks een bottom-up insteek toch iets meer vrijheid kan geven voor bottom-down 'ontwerpers'.

Voorts, het is al weer bijna donderdag, en een volgende prijsvraag is zichtbaar aan de horizon. Ik ben niet boos, noch teleurgesteld. En vooral blij dat je de moeite die ik heb met deze prijsvraag tracht te begrijpen.

ps. Ik hoop dat je mijn inzending wel wil beoordelen, vooral omdat ik het gevoel heb dat wat ik erop heb gezet helemaal niet kan :/ ... zou daar graag een antwoord op hebben... Dat ik buiten de regels ging wist ik natuurlijk al, en dat was bewust om zo mijn feedback van een voorbeeld te kunnen voorzien zonder de prijsvraag voor anderen te verstoren

@Dustin, lmao, welkom bij de prijsvraag

21-4-2014 23:32:00

Torch of Xenagos
Legendary Artifact Enchantment

At the beginning of your upkeep, reveal the top card of your library. If it's a creature card, put it into your hand. Otherwise, put it on the bottom of your library.

: Target creature gains double strike and trample until end of turn.

All revelers are drawn to its light, but only a few get to taste its true power.

21-4-2014 23:55:00

Axe of Mogis

At the end of eacht end step, whenever a player has taken 2 or more damage this turn, he or she sacrifices a creature
: Put a black and red minotaur token into play, treat this token as a 2/3 creature


Wapen vult de god aan, doordat iedereen nu wel gaat sacrificen. En de token create kost 5 omdat het een grotere token is dan Heliod, God of the Sun en die kost 4. 2/3 tokens gekozen omdat de meeste minotaurs 2/3 zijn

22-4-2014 00:03:00

Bonuskaart! (Telt niet mee, want is te laat, en ik heb al een andere inzending gedaan):

22-4-2014 06:31:00

Ik kom er nu pas achter dat er bij mijn kaart alleen Artifact staat.... moet natuurlijk Legendary Enchantment Artifact zijn -__-'

22-4-2014 17:17:00

Axe of Mogis

Legendary Enchantment Artifact

If a source would deal damage to a creature or player, it deals double that damage to that creature or player instead.

Exile two creature cards from a single graveyard: Axe of Mogis deals two damage to target player.

--------

Mogis houdt ervan om je pijn te doen, op welke manier dan ook.
Dit wapen doet daarom ook extra zeer. Vooral in combinatie met de god: je creatures behouden doet dubbel zo zeer, maar als je ze sacrificed is het op den duur alleen uitstel van executie.

23-4-2014 20:51:00

Wanneer sluit deze prijsvraag?
Ik ben erg benieuwd naar de uitslag!

23-4-2014 21:05:00

Patrick: Slate of Ancestry meets Sphinx’s Revelation! Je laatste aanpassing is helaas geen kleine aanpassing, een tribal toevoeging maakt het een heel andere kaart, dus ik beoordeel de versie ervoor. Die is inderdaad makkelijk te breken met een Ornithopter, maar ik denk dat een 'another' erbij voldoende is. Wat ik een beetje awkward vind is dat de activated ability graag 'wide' gaat, zoveel mogelijk creatures hebben, maar de triggered ability werkt dat tegen!

Imahilus: Beide effecten passen qua flavor (bijna) perfect bij de God of Slaughter! (Alleen dat je op 'safe' kan spelen door met de activated ability de drawback van de static kan negeren vind ik niet passen) "Can't be regenerated" wordt tegenwoordig nauwelijks meer gebruikt maar hier past het goed qua flavor, net als bijvoorbeeld een Wooden Stake. Jammer dat je de activated ability niet dubbel zwart hebt laten costen om de mana cost te balanceren want die ability is juist weer meer zwart.

Peanut: Je wilt deze samen met Siren of the Silent Song spelen maar die mag ik er niet eens mee tappen. Gemiste kans in een set met inspired om niet je eigen creatures te kunnen tappen =(
Daarnaast zijn activated abilities als deze interessanter met een activation cost, als je soms moet kiezen tussen activeren en iets casten is dat interessantere gameplay dan altijd kunnen activeren.

Joep: Te hoge scry is niet zo fijn voor de tegenstander/het toernooi. Stel dat je Scry 8 mag doen. Als je voor elke kaart individueel kan beslissen waar die exact moet liggen kost dat veel tijd of je moet een gehaaste beslissing maken. Een Shrine of Piercing Vision mechanic was beter geweest, daarbij hoef je alleen maar 1 kaart te kiezen. Daarnaast heeft deze teveel focus op Phenax zelf, de abilities hebben buiten Phenax om niks met elkaar te maken, dat leest heel gek en hindert het aantal decks waarin je deze kan spelen.

Frque: Interessante trigger, rood doet damage geen lifeloss dat maakt het net wat minder elegant maar nog steeds een mooie tegenstelling. Maar kaarten pakken in zwart gebeurt tegen een prijs, ik mis de downside. En ik mis de synergie met Mogis zelf.

Tim,The Holy day Collector: Een kan ook alleen met haste geactiveerd worden, dus het werkt niet zoals je beschrijft. Normaal gesproken zou ik dan zeggen gebruik Glare of Subdual template, maar dan wordt het opeens een activated ability en dat mag toevallig niet =)
Daarentegen leest je activated ability juist weer meer als een triggered ability (Whenever a land enters the battlefield under your control, you may pay...").
Wel passen beide abilities erg mooi bij een Scythe, echte farming abilities!

Arghore: Natuurlijk beoordeel ik jou kaart gewoon, het zou hypocriet zijn om te zeggen dat je je niet teveel moet laten leiden door de naam en dan jouw kaart onacceptabel vinden op basis van de naam. Daarnaast heeft Ephara, God of the Polis twee objecten in haar handen. De reden dat ik voor de Scroll koos is dat Pharika, God of Affliction al een vloeistof-houder wapen heeft en dat Xenagos, God of Revels en Karametra, God of Harvests ook al iets soortgelijks hebben. De scroll was echt iets unieks voor Ephara.
Dan wat je kaart zelf betreft: nope het kan inderdaad niet =p Ten eerste bestaat er niet zoiets als 'defending creatures' alleen 'blocking creatures' en dat zijn ze pas nadat ze al geblockt hebben. Maar voor prijsvragen wordt je niet afgerekend op kleine technische foutjes zolang de intentie duidelijk is. Jouw kaart zou kunnen zeggen "As long as it's not your turn, creatures you control have flying" (Oak Street Innkeeper). Of gewoon reach geven want dat zit secondary in wit dus dat mag. (Wat niet mag qua color pie is je tweede ability. Lifeloss is zwart en damage op creatures is alleen wit als je het op attacking or blocking creatures doet.)
Dat zijn dus al twee zaken (naam en templating) die in principe niet een goede inzending in de weg staan. Maar wat ik mis bij jou kaart is de synergie met Ephara zelf. Dit was een eis waar ik wel zwaar aan weeg.
En als we het dan hebben over restricties en thinking outside the box, dit is een belangrijk inzicht voor iedereen die met opdrachten/opdrachtgevers te maken heeft. Weten welke restricties belangrijk zijn en welke niet. Als de box een huis is, welke restricties zijn bearing walls en welke restricties zijn curtain walls. (zijn hier Nederlandse termen voor? draagmuur en ...)
Bij deze prijsvraag was het niet zo erg dat je de naam hebt veranderd, maar wel dat je geen synergie in de kaart hebt gestopt. En zo is het in het echt vaak ook. Opdrachtgevers hebben vaak een boel verwachtingen/eisen/restricties en het is aan de creatieveling om niet blindelings de hele lijst op te volgen maar na te gaan welke nou inhoudelijk echt belangrijk zijn en welke niet. Bonusles voor iedereen! (Maar wie leest er eigenlijk alle feedback?)

thijsknaap: Werkt als een trein met Xenagos, zoals je zelf ook al omschrijft. Beide abilities zeggen ook duidelijk "stop deze kaart in een deck met fatties" als je Xenagos zelf niet hebt. Ik zou er alleen de power 5 or greater restrictie af halen. "Creatures you control have trample". Staat mooier en trample op low-power beesten boeit niet zo heel veel. Qua flavor past fighten ook mooi bij de Rakdos-achtige hedonistische mentaliteit van Xenagos.

Bruxonn: De flavor van de tweede ability is awesome! Maar die van de eerste snap ik dan niet echt, wat hebben philosophers met combat damage te maken? Wat ik dan weer erg interessant vind aan de eerste ability is dat het beide kanten op werkt. Meestal triggeren kaarten alleen bij schade aan je opponent (saboteur) of aan jou (pillowfort) maar een kaart die beide doet geeft interessante nieuwe strategieën.

Squall55: Erg goed dat je ook late game relevant maakt wat voor land wordt gezocht! Maar alleen power boosten is meer iets voor rood, het leest een beetje gek voor groen (vergelijk met Glory of Warfare). De activated ability leest wel heel vreemd alleen maar om met Karametra samen te werken. Dan had je de gezochte creature beter naar de hand kunnen laten gaan, met een cost van ofzo, dat staat veel netter.

Nygel: De triggered ability gaat erg lekker samen met millen zonder het te noemen, knap gedaan. Maar wel erg krachtig als je het te vaak kan laten triggeren, misschien had ik die liever als activated ability gezien. De instant/sorcery restrictie komt een beetje uit het niets bij de huidige activated ability.

Dennis: Ik mis de synergy met Mogis =( Je tweede ability werkt ook niet zo lekker omdat je haste geeft aan alles wat er op dat moment ligt, "at the beginning of your next upkeep", dus niet wat je later in die beurt nog speelt.

Dustin: "Xenagos weet wel hoe je het meeste uit combat haalt" begin je je uitleg, maar weten spelers dat ook? Ik ben bang dat een heleboel niet weten dat ze dit na combat damage kunnen activeren. In Legacy je attacking Knight of the Reliquary na combat damage untappen met je Maze of Ith is awesome, maar zo'n obscure interactie vind niet echt passen in een high-profile cycle, meer iets voor een random rare. Misschien leest dit beter als een triggered ability? ("Whenever a creature you control deals combat damage to an opponent, you may sacrifice it...") Verder wel awesome syngergie met Xenagos, past qua flavor perfect bij hem, en ook perfecte combo van de kracht van groen (fatties) met de kracht van rood (direct damage).

joerivanhugten: Leuk hoe je persoonlijkheid geeft aan de verschillende kleuren! Maar de activated ability is een beetje awkward, mana elfjes overleven het niet, fatties die dat wel doen daar wil ik juist mee aanvallen. Deze ability is iets te narrow en vraagt om een te specifiek deck. Je beschrijving lezend, was het je bedoeling om mountains te kunnen untappen met de activated ability? Want die zijn niet rood =( untapped is ook meer iets voor blauw en groen.

Nick: Leuke spanning tussen de abilities! De static ability maakt je aanvallend zwakker maar de activated ability maakt je juist sterker. Dus moet je dus elke beurt nagaan of de activatie het waard is. De hexproof vind ik een beetje vreemd. Het is de enige niet-combat gerelateerde ability op de kaart. Meestal wil je de ability gebruiken voor de aanval dus 'sorcery' speed. En als je hem openhoudt is dat omdat je betere dingen met je mana te doen hebt. Had liever +2/+0 ipv hexproof gezien als mirror van de static ability. De boog werkt omdat die gelijk in het begin zegt "choose one". Bij jou is de modaliteit verstopt in het midden van de ability dus dat leest heel gek.

Jop: Beide abilities vind ik een beetje matig in een late-game fatties deck wat Karametra promoot. Amulet of Vigor kan je vroeg droppen en je hebt nog de droom om er 2 te hebben zodat een land 2x untapped, maar een legendary wapen heeft die mogelijkheid niet. En groen/wit is het toppunt van creatute efficiency (mooi voorbeeld is dat Selesnya Keyrune de grootste is van de cycle) dus een 2/2 is niet zo spectaculair in die kleuren.

Q5: Net als een eerdere inzending goed dat je de keuze wat voor land je fetched interessant maakt, ook late game. Maar meestal tellen dit soort abilities niet de landen van je opponent mee. En de abilities passen ook meer bij een strijdlustige God dan bij de God of Harvests.

Bartel: Karametra zelf is overal waardeloos behalve in Commander, en dat heb je omarmd met jouw kaart! Mana doublers doen het altijd goed. En de eerste ability heeft subtiele synergy met het shufflen dat Karametra doet in combinatie met dingen als scry of Sensei’s Divining Top. De triggered ability vind ik alleen wel iets te narrow voor een high-profile cycle kaart. Die doet alleen iets met specifieke kaarten. Als je activated ability nou ook nog had "if it's a land card, put it on the battlefield". Dat had sowieso geholpen beide abilities wat minder situationeel te maken. Nu heb je een 8-mana kaart waarbij je een creature bovenop moet hebben liggen of een manier moet hebben om meerdere landjes in het spel te krijgen anders doet ie nog niks.

Johannes: Awesome mask flavor heb je erin verwerkt, zeer goed over nagedacht! Interessante triggered ability. Maakt het vervelend voor je opponent om dingen te targeten, maar niet onmogelijk zoals bij hexproof dus interactie blijft mogelijk. Dit is iets waar Wizards zelfs ook mee experimenteert op kaarten als Prognostic Sphinx en Tromokratis. Ik vind twee dingen alleen wel een beetje overkill. "Discard, if he can't you draw" was een interessantere keuze geweest voor de opponent. Nu maak je het wel heel nadelig voor hem. Dat maakt de kaart best wel undercosted. Zelfs een Privileged Position beschermd niet ook zichzelf en jou als speler.

Patrick Saadhoff: Lekker defensief, ik zie deze goed werk verrichten in een deck samen met Karametra. Maar Constant Mists is een erg frustrerende kaart om tegen te spelen en daar houdt Wizards niet meer zo van...

Mats: Simpel doch solide en diep design. Ik het oneens met dat de scry synergie heeft met draw, want de eerste kaart pak je sowieso voor je beurt, en als je extra kaarten pakt dan boeit scry minder. Maar de scry helpt je wel bij het vinden van Ephara zelf of een creature dat je graag wilt blinken. Ephara promoot een andere strategie dan gebruikelijk voor wit/blauw, niet control based maar creature based, en jouw kaart haakt daar mooi op in als een build-around kaart. De scry en de blink samen lenen zich uitstekend voor een creature toolbox deck. Lijkt me wel undercosted met een cost van 3 en een activatie van 2, maar daar is ergens colorless aan toe te voegen.

Jos van Schijndel: Maakt van saai land fetchen een supertutor! Ik weet eerlijk gezegd niet zeker of dit werkt. Magic werkt met specifieke termen en met Karametra zoek je naar een "forest or plains" dus telt dat wel als 1 van de beschreven 3? Misschien "a basic land card or a card with a basic land type". Wel heel veel hoops voor een activated ability en geen payoff als je vaker in 1 beurt kan zoeken. Beter als een static of dat je het 1 beurt voor elke search mocht gebruiken want nu had het voor iets meer mana ook gewoon een activated Sylvan Scrying kunnen zijn en dat doet toch af van de noviteit/sexyness.

JordbaeR: Rolling Stones + Doran, the Siege Tower is een match made in heaven =)
Maar Bow of Nylea geeft de keuze uit 4 abilities omdat dit de 4 seizoenen voor moet stellen. Daarnaast zijn ze mooi oplopend in getal: +1/+1 counter, 2 damage, 3 life, 4 cards. Bij jou kaart vind ik de keuzes niet echt elegant ten opzichte van elkaar staan en dat maakt het warrig. Je moet niet teveel in 1 kaart willen stoppen.

Johan: Hoe vaak gaat de triggered ability triggeren? Stel hij gaat een keer af, daarna is je opponent waarschijnlijk z'n hele hand kwijt dus triggered die nooit meer? Wel heel karig vergeleken met Geth’s Grimoire. De activated is ook te niche buiten Phenax om.

Lord of the zombies: Mooie Domri Rade trigger die past bij groen/rood. En de activated is lekker met Xenagos zelf. Solide design, maar helaas mis je de flavor connectie met Xenagos die andere Torch-inzendingen net dat beetje extra geeft.

Roel: Mooie trigger die je opponent forceert om dan maar onprofitabel te blocken. ook lekker met direct damage van rood, net als Satyr Firedancer. Maar 2 damage is wel heel erg makkelijk te triggeren, en wel een beetje te goedkoop voor zo'n win-more effect. Als je opponent niet profitabel kan blocken zal ie nooit meer creatures hebben...


Een van de redenen dat deze beoordeling relatief laat online staat is dat ik het deze keer extreem moeilijk vond om een winnaar te kiezen! Bij vorige prijsvragen die ik heb gejudged sprong er wel duidelijk een kaart uit, maar deze keer waren er een aantal inzendingen die allemaal net niet perfect waren. Ik heb erg lang en erg goed na moeten denken over de uiteindelijke echte winnaar, dus de eervolle vermeldingen mogen zich dit keer extra vereerd voelen want ze hadden op een haar na gewonnen. Deze zeer eervolle vermeldingen gaan naar de Axe van Imahilus, de Torch van Thijsknaap, de Mask van Nick, de Mask van Johannes en de Scythe van Jos van Schijndel, maar de winst is deze week voor de Scroll van Mats, gefeliciteerd!

Tot een volgende keer dan maar weer,
Toby

23-4-2014 21:17:00

Gefeliciteerd Mats!

Bedankt voor de feedback! Ik zag ook nog dat mijn kaart een probleem had als je twee of meer landen op mag zoeken met één spell of ability. Dan wordt het dus:

"The next time a spell or ability causes you to search your library for one or more basic land cards or one or more cards with a basic land type, search your library for that many land cards instead."

Op kaart:

23-4-2014 22:12:00

Toby, dank je wel voor je zeer uitgebreide feedback en de zeer lastige taak van het kiezen van een winnaar. En natuurlijk felicitaties voor Mats!

Omdat de prijsvraag van deze week eerder eindigt dan normaal, staat hij ook al een dag eerder online. Veel succes en plezier ermee,

Greetz, Dustin.

Mats (41) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
23-4-2014 23:07:00

Nice!
Bedankt voor de felicitaties!

24-4-2014 00:37:00

@Mats, gefeliciteerd!
En yay, een zeer eervolle vermelding!

Ik had op 18 april al klaar staan als inzending:

Mask of Phenax
Legendary Enchantment Artifact
Creatures you control have +0/+2.
,: Target creature gains hexproof and intimidate until end of turn.

Ook had ik nog iets anders bedacht, maar die zond ik niet in omdat ik geen geschikt plaatje voorhanden had. Het verbaasde mij dat niemand anders hierop kwam:

Scythe of Karametra
Legendary Enchantment Artifact
You may play land cards from your graveyard.
, : Put X +1/+1 counters on target creature.

Een mana sink in een X ability om synergie met het rampen te krijgen. Maar om het niet overpowered te maken.

Premium lid Nick (127) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
24-4-2014 08:42:00

Gefeliciteerd Mats en natuurlijk bedankt voor de eervolle vermelding toby

Top van de uitgebreide kritiek. Begin het ontwerpen steeds leuker te vinden. Dat hexproof niet combat gerelateerd is ben ik niet helemaal eens, persoonlijk vind ik het niet alleen combat gerelateerd. Het beschermt je beesten tegen bijvoorbeeld Divine Verdict. De bedoeling was je voor de keuze te stellen of je wilt aanvallen met je beesten (en dus daarvoor de activated ability gebruiken) of dat je hem open wilt laten liggen om je beesten te beschermen tegen een Hero’s Downfall, Time to Feed, of een van de vele andere removals, terwijl je de gebooste creatures wel zou kunnen gebruiken in combinatie met phenax zelf.

Had de volgende activated ability beter gestaan?:
tap: creatures you control may attack this turn as though they did not have defender. Attacking creatures you control gain intimidate and hexproof.

24-4-2014 12:05:00

@Nick: yup dat wat perfect geweest >.> Of misschien nog beter een "activate only as sorcery" toevoeging.
Je beschrijft nu dat je bedoeling was om 2 keuzes te geven, maar het probleem is dat je originele ability 3 bonussen gaf. De hexproof zit tussen twee offensieve bonussen in gesandwitched.
Een andere mogelijkheid was een "choose one" template geweest, hexproof of intimidate+can attack, dan ben je explicieter in de keuze die je aanbiedt.

24-4-2014 14:22:00

Uhm... Toby, wat vond je eigenlijk van mijn inzending? Hij staat er niet tussen

edit: nu zie ik het probleem. Ik heb mijn ontwerp dinsdag ingezonden. Dat was maandag voor mijn gevoel (eerste werkdag van de week is per definitie maandag).
Anyway, ik ben benieuwd naar je mening

24-4-2014 16:55:00

@Linda: ja haha sorry je inzending had blijkbaar lag en is pas dinsdag geupload ^^;
Is het de bedoeling dat ie geen double damage aan planeswalkers doet of is dat een templating foutje? In het tweede geval dezelfde static ability als Imahilus dus mooi. De activated ability is een beetje een twijfelgeval. Qua gameplay fantastisch want hij geeft aggro decks net dat laatste beetje damage om de game te eindigen. Maar de graveyard als resource gebruiken is meer zwart/groen (zie Pharika, God of Affliction). Mogelijk een manier om het meer zwart/rood te maken is gebaseerd hoeveel creatures die beurt zijn gestorven? "activate this ability only if more than one creature died this turn" of "deal 1 damage for each creature that died this turn"?

Scroll: [boven|reacties|beneden]
Pagina:  [eerste] [vorige1 2 3