Tips

Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Theros Beyond Death (THB)
Throne of Eldraine (ELD)
Commander 2019 (C19)
Core Set 2020 (M20)
Modern Horizons (MH1)
War of the Sparks (WAR)
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Theros Beyond Death.

Groundswell

Serie: Worldwake (WWK)

Rarity: Common Worldwake Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Worldwake
 -
0,75
 -
3,95
Zendikar vs Eldrazi
 3
1,00    
Groundswell | Worldwake

Prijs:

€ 0,75

Uitverkocht

FOIL 

€ 3,95

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
18-2-2013 22:44:00

Ja, je zou zelfs met deze op de stack nog kunnen fetchen om +4+4 resultaat te krijgen

18-2-2013 22:40:00

Maar als jij, voor het casten van Groundswell, fetched, dan krijg het beestje wel +4/+4

Of niet?

26-10-2010 18:58:00

Nee, in de beurt van je tegenstander heb je geen landje in het spel gelegd. Dus krijgt het beestje maar een simpele +2+2.

26-10-2010 18:57:00

Nee, dan had er moeten staan: until the end of YOUR turn. Dat is niet het geval, dus het effect verdwijnt aan het eind van de beurt waarin je het ding cast.

26-10-2010 18:54:00

stel ik leg deze kaart bij een creature van mij in de beurt van mijn tegenstander, Als ik in mijn vorige beurt een land heb weggelegd krijg ik dan toch +4/+4?

17-2-2010 14:02:00

Danke!

Jaap (9) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
17-2-2010 13:38:00

Indien je een land hebt gespeeld, of dat er nu 1,2 of 5000 zijn, geeft hij +4/+4. Anders slechts +2/+2.

17-2-2010 13:37:00

Ja inderdaad.

Of je nu 1 of 5 landen in het spel legt, de kaart kijkt alleen maar OF er een land in het spel is gelegd. Is dat zo, dan krijgt hij +4/+4. Anders niet. (niet dat het per land +4/+4 is )

17-2-2010 13:27:00

Coole kaart! Ik gebruik 'm wel, maar als ik het goed begrijp blijft het hoe dan ook +4/+4, toch? Ook als je twee landen in spel hebt gelegd?

Oracle

Instant 

Target creature gets +2/+2 until end of turn.
Landfall - If you had a land enter the battlefield under your control this turn, that creature gets +4/+4 until end of turn instead.

Tournooi-info

Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander

Officiele rulings

3/1/2010
Whether you had a land enter the battlefield under your control this turn is checked as this spell resolves, not as you cast it.

3/1/2010
Having more than one land enter the battlefield under your control this turn provides no additional benefit.

3/1/2010
The landfall ability checks for an action that has happened in the past. It doesn’t matter if a land that entered the battlefield under your control previously in the turn is still on the battlefield, is still under your control, or is still a land.

3/1/2010
Once the spell resolves, having a land enter the battlefield under your control provides no further benefit.

3/1/2010
The effect of this spell’s landfall ability replaces its normal effect. If you had a land enter the battlefield under your control this turn, only the landfall-based effect happens.

Decktips

Nickname # Foil
Wouter (136) Online Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 16 0
Premium lid cmpunk (69) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
NoParanoia (7) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Premium lid Elessar Elendil (47) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 4 0
Premium lid Hans Kazan (23) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 3 0
Stephan Broer (46) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 1
JRJman Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
* Dit is het aanbod van Groundswell uit Worldwake. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.