Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Groundswell

Serie: Worldwake (WWK)

Rarity: Common Worldwake Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Worldwake
 8
0,50
 -
3,95
Zendikar vs Eldrazi
 2
0,75    
Groundswell | Worldwake

 Op voorraad 

€ 0,50 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 3,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
18-2-2013 22:44:00

Ja, je zou zelfs met deze op de stack nog kunnen fetchen om +4+4 resultaat te krijgen

18-2-2013 22:40:00

Maar als jij, voor het casten van Groundswell, fetched, dan krijg het beestje wel +4/+4

Of niet?

26-10-2010 18:58:00

Nee, in de beurt van je tegenstander heb je geen landje in het spel gelegd. Dus krijgt het beestje maar een simpele +2+2.

26-10-2010 18:57:00

Nee, dan had er moeten staan: until the end of YOUR turn. Dat is niet het geval, dus het effect verdwijnt aan het eind van de beurt waarin je het ding cast.

26-10-2010 18:54:00

stel ik leg deze kaart bij een creature van mij in de beurt van mijn tegenstander, Als ik in mijn vorige beurt een land heb weggelegd krijg ik dan toch +4/+4?

17-2-2010 14:02:00

Danke!

Jaap (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
17-2-2010 13:38:00

Indien je een land hebt gespeeld, of dat er nu 1,2 of 5000 zijn, geeft hij +4/+4. Anders slechts +2/+2.

17-2-2010 13:37:00

Ja inderdaad.

Of je nu 1 of 5 landen in het spel legt, de kaart kijkt alleen maar OF er een land in het spel is gelegd. Is dat zo, dan krijgt hij +4/+4. Anders niet. (niet dat het per land +4/+4 is )

17-2-2010 13:27:00

Coole kaart! Ik gebruik 'm wel, maar als ik het goed begrijp blijft het hoe dan ook +4/+4, toch? Ook als je twee landen in spel hebt gelegd?

Oracle

Instant 

Target creature gets +2/+2 until end of turn.
Landfall - If you had a land enter the battlefield under your control this turn, that creature gets +4/+4 until end of turn instead.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

3/1/2010
Whether you had a land enter the battlefield under your control this turn is checked as this spell resolves, not as you cast it.

3/1/2010
Having more than one land enter the battlefield under your control this turn provides no additional benefit.

3/1/2010
The landfall ability checks for an action that has happened in the past. It doesn’t matter if a land that entered the battlefield under your control previously in the turn is still on the battlefield, is still under your control, or is still a land.

3/1/2010
Once the spell resolves, having a land enter the battlefield under your control provides no further benefit.

3/1/2010
The effect of this spell’s landfall ability replaces its normal effect. If you had a land enter the battlefield under your control this turn, only the landfall-based effect happens.

Decktips