Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Inquisitor’s Flail

Serie: Innistrad (INN)

Rarity: Uncommon Innistrad Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Innistrad
 8
0,30
 -
1,00
Inquisitor’s Flail | Innistrad

 Op voorraad 

€ 0,30 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,00

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Feur (37) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-10-2011 19:42:00

Dacht eerst waarom zou je deze kaart spelen.... Toen kwam ik erachter dat hij toch wel heel erg leuk is op mijn Phyrexian Obliterator met een Lashwrithe erop... Prima doe je m'n obliterator toch 2x zoveel schade! Maakt mij niet uit hoor

27-9-2011 17:47:00

Dus een double striker met deze kaart en 5 ATk betekend 20 damage??? dat is INSANE!!!
En bij infect zal het bij een 3 al meer dan genoeg zijn heerlijk

27-9-2011 01:57:00

Infect en wither veranderen alleen wat er gebeurt als het creature damage doet, maar het blijft gewoon damage en alle normale regels voor damage blijven gewoon gelden. De damage wordt door de Flail verdubbeld, dus je tegenstander (of zijn blockende beest) krijgen de dubbele hoeveelheid counters.

Tom (30) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
26-9-2011 18:14:00

Nou, gewoon hetzelfde. Een Blightwidow doet 4 (dus dubbele) schade, IN DE VORM VAN poison/-1/-1 counters. En hij krijgt ook het dubbele aantal. Dus als hij geblockt word door een, zeg, Phantasmal Bear, gaat hij wel dood.

26-9-2011 18:02:00

vraag me af he werkt deze eigenlijk wel met infect beesten

26-9-2011 03:41:00

Invisible Stalker

moet ik meer zeggen? heel inistrad artifacts roepen om die kaart

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
22-9-2011 00:31:00

Dat verhelp je met iets als First Strike ofc.

21-9-2011 23:57:00

Zo ongeveer wel behalve dat wanneer power wordt gecheckt dit wordt genegeerd. Kan soms voordelig zijn en soms nadelig.

Het nadeel is dat ie zelfde ability ook aan creature van tegenstander geeft.

21-9-2011 23:15:00

ahm dus eigenlijk geeft deze kaart gewoon een soort slechte versie van "this creature gets +x/ +0 where X is equipped creatures power"?
beetje jammer

21-9-2011 21:38:00

In dat geval is het een Inquisitor's Fail.

21-9-2011 21:20:00

ja maar een first strike blokker maakt creature met deze flail wel extra snel af. Hij kan duidelijk beide kanten op werken.

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
21-9-2011 20:58:00

Best eng, een Double Striker doet nu 4x zoveel damage.

21-9-2011 20:51:00

leuk als je het enige beestje op het veld hebt.

Oracle

Artifact - Equipment 

If equipped creature would deal combat damage, it deals double that damage instead.
If another creature would deal combat damage to equipped creature, it deals double that damage to equipped creature instead.
Equip 2

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

9/22/2011
If a creature is equipped with a second Inquisitor’s Flail, combat damage dealt by and dealt to that creature will be multiplied by four. A third Inquisitor’s Flail would multiply the combat damage by eight, and so on.

9/22/2011
If you divide the combat damage dealt by the equipped creature, perhaps because the creature has trample or is dealing combat damage to multiple creatures, you’ll divide the original amount and then double the results. For example, if a 5/5 creature with trample is blocked by a 2/2 creature, you can assign 2 damage to the blocker and 3 damage to the defending player. These amounts are then doubled to 4 and 6 damage, respectively. You can’t double the damage to 10 first and then assign 2 to the creature and 8 to the player.

Decktips