De winkel is momenteel gesloten. Zie topic.

Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Incinerate

Serie: M12 (M12)

Rarity: Common M12 Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
10th Edition
 8
0,20
 -
2,95
5th Edition
 8
0,25    
Deckmasters
 -
0,50
 -
2,50
Ice Age
 8
0,30    
Ice Age new layout
 7
0,30    
Jace vs Chandra
 -
0,30    
M12
 8
0,15
 -
1,50
Mirage
 3
0,25    
Oversized Cards        
Player Rewards
 -
1,95    
Promo Overig
 4
2,95    
Legend Membership
Incinerate | M12

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,50

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
11-1-2018 10:51:00

Dat is zeker een goed idee!

Ga ik doen! Thanks!

11-1-2018 9:41:00

Hangt helemaal van je lokale meta af: als je vaak tegenover decks zit die geen beesten spelen, dan is dat best een nadeel om rekening mee te houden. Maar nagenoeg elk (casual) deck speelt wel beestjes, dus meestal zal dat geen probleem zijn.

Wat je altijd kunt proberen: speel 2x Incinerate en 2x Draconic Roar. Elke keer als je er een trekt, vraag je af of je liever die andere had gehad, houd het bij, en trek je conclusie. Oh yeah, wetenschappelijke methode

11-1-2018 9:24:00

Ik ben opzoek naar een second opinion.

Ik heb een drakendeck waar ik Incinerate 4x in heb zitten. Nou zit ik te tobben om deze te vervangen voor een Draconic Roar.

alleen het probleem wat je dan wel gaat krijgen in dat als iemand geen creaturen hebt geen zak hebt aan Draconic Roar.


Dus zal ik de boel vervangen of gewoon lekker Incinerate blijven gebruiken?

3-2-2017 23:22:00

As iemand een Massive Raid heeft dan heb je wel wat meer nodig dan dat

3-2-2017 23:13:00

3 damage inzunnereet

28-8-2013 20:33:00

Niet echt veel betere uit gekomen de laatste jaren, maar het feit dat er nog een aantal versies van zijn uitgekomen heeft ook effect op de prijs.

28-8-2013 20:30:00

flink gedaald qua waarde deze, nu ik na 7 jaar in een grot te hebben geleefd Nedermagic prijzen check. Zijn er naast Lightning Bolt en Chain Lightning betere varianten op Incinerate gekomen voor Vintage, Legacy... of Modern? Oftwel, heb ik wat mooie burn-spells gemist?

13-2-2012 18:15:00

lol, als je naar deze chandra vs. jace en de Counterspell chandra vs. jace naast elkaar legt, krijg je een leuk tafereel. chandra vuurt wat vuur af en jace countert het!

Zodra een speler op 0 komt gaan al zijn spells en kaarten weg. En heb je direct gewonnen als je de enige overgebleven speler bent. Shazu was me voor.

Gewoon een Reverberate over zijn Incinerate heen gooien.

11-9-2011 14:54:00

Nee, helaas niet.

Er staat niks over dat de hele stack leeg moet zijn voordat een speler kan verliezen.

Een speler kan alleen niet verliezen tijdens het resolven van 1 spell. Dus de gekopieerde Incinerate zet iemand op 0 en gaat naar de grafbak.
Dan komen de statebased effects kijken en zien dat er een speler dood is. Alle kaarten die hij "ownt" gaan weg en de ander wint, nog voordat de andere Incinerate hem raakt.

11-9-2011 14:49:00

Situatie. Beide spelers hebben 3 leven.
Speler A speelt incinerate op de ander.
Speler B speelt in reactie daarop ook incinerate.
Volgens de stack gaat dan Speler A eerst dood, maar de stack resolved nog wel dus gaat Speler B ook dood zodat het op een draw neerkomt. Klopt dit?

Oracle

Instant 

Incinerate deals 3 damage to any target. A creature dealt damage this way can't be regenerated this turn.

NederMagic FAQ

Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

7/15/2007
Regeneration abilities that would affect that creature can still be activated; they just won’t do anything. The creature can’t be regenerated for any reason, even if an effect other than Incinerate would deal lethal damage to it or otherwise destroy it.

Decktips