Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mirrodin Besieged | 3,95 | 49,95 |
nee maar het word een 5/5 artifact... ipv wat het was ... of heb ik dat verkeerd begrepen?
Waarom? Tezzeret zegt toch niet "...and loses infect"?
@benjamin jou infect beestje verliest infect wanneer je er een 5/5 artifact van maakt toch? of speel je er dan tainted strike op? btw ik vind deze niet echt geschikt voor infect deck aangezien de laatste abilty life loss veroorzaakt..
heb hier een deck mee gemaakt , en ik had het niet verwacht maar het is echt verrassend goed
Ja, maar volgens mij komt dat uit Warcraft
@sleepless PANDAmonium (hihi)
ooit Kungfu panda gezien????
En weer drie aanwezig! Wees er snel bij!
In mijn infect deck (type 2) kan ik er toch al op beurt drie een 5/5 plague myr maken om dan de volgende beurt te stampen voor 6 infect met distortion strike. En ja de volgende beurt moet je er zien vanaf te raken want anders ben je dood aan de strike die rebound heeft.
Dat is toch ook al niet slecht he?
zei ik 2 beurten later? ik bedoel de volgende beurt nadat hij in het spel is gekomen. duh.
hij is al een uberwalker. gewoon al de roddels en de waarde maakt deze planeswalker legendarisch.
deze is echter wel alleen geschikt in artifact-decks met name die met artifact-landjes wat aantikt. je moet gewoon een goed deck met voldoende artifacts maken. zie mijn Artificiers-deck.
ik speel tez de 4de of de 3de beurt, dankzij mox opal, en kan je dan 2 beurten later dood drainen met zijn laatste ability. om hem daarvoor op te offeren heb ik geen moeite mee gezien het dan meestal toch al voorbij is. heb dan meestal stuk of 6 tot 7 artifacts in play, dus...
Om te knallen als een panda? In mijn ogen klinkt dat als iets negatiefs, maar gezien de rest van de tekst bedoel je het juist positief, ach ja...
Maar panda's doen niet zo veel...
@ Thomas: Wat een mooie, beeldende verwoording. Had het zelf niet beter kunnen zeggen!
Ik heb decks zitten maken in standard met dit ding en heb voortdurend het gevoel dat ik een berg aan het beklimmen ben en net 300m voor de top naar beneden val.
ik mis net nog wat juicy artifacts om dit echt goed te doen.
daarmee wil ik niet zeggen dat tez niet goed is, hij is great zelfs maar ik heb het gevoel dat hij nog 1 setje nodig heeft om te knallen als een panda.
daarnaast heb ik een aantal extended deckjes gemaakt en daar is het wel een " macho man".
wordt dus wachten op " action" en dat jace uitroteert voordat deze kaart die Uberwalker wordt.
Linforth out!
Yeah, de art is pretty okay. Wizards heeft zich door de jaren heen steeds beter weten los te schudden van generieke fantasy stijl.
Mwa, even kijken of ik er donderdag nog aan 1 kan komen.. anders denk ik dat hij gewoon eenzaam in mijn map gaat zitten totdat iemand een leuk bod uitbrengt erop..
Ik vind hem toch echt wel vet mooi hoor!
-Goud
-Zwart
-Roze
-Blauw
Prachtige mix van kleuren, lekker chemisch, heerlijk contrast vind m mooi!
Legendary Planeswalker - Tezzeret 3
+1: Look at the top five cards of your library. You may reveal an artifact card from among them and put it into your hand. Put the rest on the bottom of your library in any order.
-1: Target artifact becomes an artifact creature with base power and toughness 5/5.
-4: Target player loses X life and you gain X life, where X is twice the number of artifacts you control.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
The artifact targeted by the second ability will retain any types, subtypes, or supertypes it has. Notably, if an Equipment becomes an artifact creature, it can’t be attached to another creature. If it was attached to a creature, it becomes unattached.
6/1/2011
If the target of the second ability is already an artifact creature, its power and toughness will each become 5. This overwrites all previous effects that set the creature’s power and toughness to specific values. Any power- or toughness-setting effects that start to apply after this ability resolves will overwrite this effect.
6/1/2011
Effects that modify that creature’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as -1/-1 counters) and effects that switch its power and toughness.
6/1/2011
The number of artifacts you control is counted when the last ability resolves, not when it is activated.
Decktips