Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mirrodin Besieged | 3,95 | 49,95 |
goed voorbeeld is misschien ook nog Lightning Bolt een common die meer waard is dan de meeste rares
en die hawk speel je in een setje van 4 altijd dat scheelt ook.
Een common hoort niet veel waard te zijn? LOL, dat is toch onzin...als hij heel populair is gaat de prijs vanzelf omhoog hoor. En de Hawk wordt nu veel in decks gespeeld, dus wordt de prijs hoger omdat mensen die heel graag willen hebben. Je mag best je
Crop Rotations voor 0,50 euro aan mij wegdoen omdat het toch maar een common is hoor
Ik ben het in die lijst niet echt eens met Squadron Hawk (ik bedoel het is gewoon een common, foil of niet, deze hoort gewoon niet zo veel waard te zijn) en Seachrome Coast (dit is gewoon een goede dual die al een stuk hoger staat dan de anderen uit de cycle. Op dit moment staat die gewoon hoog genoeg).
De rest ben ik het op zich wel eens met de rest.
Slagstorm is ook gewoon erg goed, net als Mirran Crusader. Allebei idd best underrated.
Bonehoard is een erg goede kaart, maar je wilt hem eigenlijk vooral lategame spelen als hij meteen 4/4+ is. Anders is hij vrij matig. Daarom denk ik dat hij maar een 1/2 off zal worden in 1-2 decks. Dus ik denk dat hij ook niet boven de 4 euro heen zal gaan.
Kheb er wel 4 al besteld omdat hij gewoon erg goed is voor multiplayer. En competatief lijkt hij me super met Inkmoth Nexus. Goedkoop met evasion veel poison doorkrijgen lategame.
Ben het eigenlijk alleen met slagstorm en bonehoard eens ,die vinden nog wel een goed deck.
denk door dit lijstje;
Top Ten Undervalued Cards in Standard4
10. Slagstorm ($4.00)
9. Bonehoard ($1.50)
8. Seachrome Coast ($4.00)
7. Gideon Jura ($25.00)
6. Squadron Hawk – Foil ($4.00)
5. Sword of Feast and Famine ($15.00)
4. Sword of Body and Mind ($10.00)
3. Mirran Crusader ($4.50)
2. Mox Opal ($18.00)
1. Day of Judgment ($3.00)
Wow, zie nu net pas dat Sword of Feast and Famine naar 17,5 is gegaan. Ben ik effe blij dat ik er 2 uit m'n Boosterbox trok.
dat zwaard is gestegen ineens ook he. die is best hot. begon onder de 10.
edit: onee 11
Hoppa, en ook mooi men zwaardje!
Komop Michiel, nu nog even 2 mystics openen
nog 3 uit boosters getrokken vandaag dus sla je slag
DE reden dat Jace 2.0 en deze Slaaf van Bolas hun waarde redelijk behouden is dat ze niet onderhevig zijn aan wat er nu in standard zit. Ik heb deze laatst op een legacy toernooi 3 keer gespeeld en is een echte baas. Tuurlijk , Affinity is tier 3 maar nu heeft het deck 2 wins extra gekregen. TEzzy en de Inkmoth Nexus. Dat landje maakt zelfs een turn 2 kill mogelijk
Dat is geen uitzondering. Tezzeret doet gewoon niets met abilities. Punt.
De Inkmoth activatie geeft maar tot het eind van de beurt infect en flying, dus verliest hij eind van de beurt zijn infect en flying weer. Tezzeret geeft niet om abilities, en gaat dus geen moeite doen om nexus alsnog zijn abilities te laten houden.
Uitzondering op die regel is Inkmoth Nexus. De animate ability van de inkmoth zegt dat hij 1/1 word en infect krijgt. Dat overruled dan weer de 5/5 artifact regel van Tezzeret.
Dus een geanimeerde Inkmoth Nexus die daarna getarget word door de -1 van Tezzeret is een 5/5 Infect flyer tot het eind vd beurt.
Eind vd beurt word het een 5/5 Artifact creature ZONDER infect en ZONDER flying.
Legendary Planeswalker - Tezzeret 3
+1: Look at the top five cards of your library. You may reveal an artifact card from among them and put it into your hand. Put the rest on the bottom of your library in any order.
-1: Target artifact becomes an artifact creature with base power and toughness 5/5.
-4: Target player loses X life and you gain X life, where X is twice the number of artifacts you control.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
The artifact targeted by the second ability will retain any types, subtypes, or supertypes it has. Notably, if an Equipment becomes an artifact creature, it can’t be attached to another creature. If it was attached to a creature, it becomes unattached.
6/1/2011
If the target of the second ability is already an artifact creature, its power and toughness will each become 5. This overwrites all previous effects that set the creature’s power and toughness to specific values. Any power- or toughness-setting effects that start to apply after this ability resolves will overwrite this effect.
6/1/2011
Effects that modify that creature’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as -1/-1 counters) and effects that switch its power and toughness.
6/1/2011
The number of artifacts you control is counted when the last ability resolves, not when it is activated.
Decktips