Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mirrodin Besieged | 3,95 | 49,95 |
weet iemand uit welke faction booster je deze kan halen met de pre?
leuk verhaaltje Bas. Magic is ook een mooi groot verhaal.
leuk weetje.
***SPOILERS***
Niet lezen als je Test of Metal nog wilt lezen!
In het boek "Test of Metal" word Tezzeret wakker met een normale arm nadat Nicol Bolas hem weer opgelapt heeft om voor hem te werken. Hij verkrijgt in het boek steeds meer power en krijgt zo zn arm terug. Hij vecht met Nicol Bolas en heeft lang de overhand maar dan verliest hij toch en word het duidelijk dat Tezzeret alleen maar met een avatar van Nicol Bolas aan het vechten was. Er zit een soort controlerende spirit in Tezzeret die aangesloten zit op zn zenuwstelsel en hem op commando pijn kan doen. Daarom is hij nu Agent of Bolas.
Weet iemand trouwens waarom hij Jace helpt ontsnappen in het laatste gevecht met Bolas? Ze zijn toch rivals die elkaar alleen maar opjagen?
hij maakt in dat boek zijn arm toch opnieuw uit etherium net als een deel van zen hoofd om bolas wat te irriteren;
@ Red
Wel er voor, maar niet nadat Bolas hem wakker maakte. Deze arm krijgt hij op Mirrodin volgens mij.
Ik vind de kleuren juist geweldig ^^ Het ziet er echt vet uit, dat metallic-paars/roze, en het vloekt op een zeer goede manier met het blauw/gele van de border hij valt lekker op, en dat moet ook wel, ik vind hem hardstikke goed
Tezz had toch altijd een etherium arm? Voor en na bolus z'n revive.
Hij straalt gevaar uit met z'n kleurenmix! Ik vind 'm niet echt duister, maar hij valt wel op op de battlefield, en terecht.
hier op het einde zie je tezzi gevangen door bolas en heeft hij zijn etherium arm nog
Iemand trouwens enig idee waarom Tezzeret hier een arm van etherium heeft? Nadat Jace erwtensoep had gemaakt van Tezzie's brein, had Nicol Bolas hem tot leven gewekt (zie planeswalker novel "Test of Metal", maar hij had er een arm van vlees en bloed aan gezet. Heb het boek net uit, maar zag nergens dat Tezz weer een nieuwe etherium arm heeft gefixed
@Mike
ik vind het juist een hele vette art!!! Kleurencombinatie is misschien niet perfect maar vind hem zeker nog geweldig!
@ mike
Ik vindt de art en layout fantastish behalve dat bij planeswalker de border dikker is. Dat ziet 'r niet uit.
In de fantasie wereld geld meestal de regel dat hoe lelijker beesten zijn, des te insaner ze zijn
Ok, even over de kaart zelf.. Wie vindt nog meer deze best wel lelijk?
Die gele rand met blauw en zwart en dan die roze gloed.. YUKK dat vloekt!
Legendary Planeswalker - Tezzeret 3
+1: Look at the top five cards of your library. You may reveal an artifact card from among them and put it into your hand. Put the rest on the bottom of your library in any order.
-1: Target artifact becomes an artifact creature with base power and toughness 5/5.
-4: Target player loses X life and you gain X life, where X is twice the number of artifacts you control.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
The artifact targeted by the second ability will retain any types, subtypes, or supertypes it has. Notably, if an Equipment becomes an artifact creature, it can’t be attached to another creature. If it was attached to a creature, it becomes unattached.
6/1/2011
If the target of the second ability is already an artifact creature, its power and toughness will each become 5. This overwrites all previous effects that set the creature’s power and toughness to specific values. Any power- or toughness-setting effects that start to apply after this ability resolves will overwrite this effect.
6/1/2011
Effects that modify that creature’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as -1/-1 counters) and effects that switch its power and toughness.
6/1/2011
The number of artifacts you control is counted when the last ability resolves, not when it is activated.
Decktips