Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mirrodin Besieged | 3,95 | 49,95 |
En als ze een PW aanvallen met een infect creature dan sterft ie toch pas na 10poison counters?
dat is nummer 4 dus dan komt er hopelijk nog 1 walker
aangezien er in ieder block 5 walkers zijn op het zendikar block na daar zitten er 6 in
@Traildemon
Ik ben er niet helemaal zeker van, maar volgens mij niet.
Ik heb alleen de fatpack trailer gelezen en Tezzeret kwam terug bij Bolas half kapot. Bolas twijfelde een tijd om Tezz te fixen en het eindigde met de het idee van; Leuk Tezz maar wat heb jij mij te bieden. Weet verder niet wat Bolas z'n conclusie was, en misschien was 't wel dikke bluff van Tezz maar we zullen zien in de nieuwe serie. Denk dat Bolas iets meer heeft gedaan dan hem alleen nieuw leven inblazen alas z'n zwarte extra kleur. Maar zo ver ik weet was Tezzeret altijd al een heel naar mannetje die naar mijn idee, voor contact met Bolas al neigde naar zwart/blauw dan puur blauw.
Als ik Liquimetal Coating hierop speel en zijn 2de ability gebruik...verliest ie dan zijn planeswalker subtype?
Ben benieuwd wat er met m int verhaal gebeurd... Heeft Nicol Bolas Tezzeret corrupted ofzo?
He he daar is ie dan was wel overduidelijk dat ie zwart kreeg. Ook leuke abilities, weer eentje voor m'n wants.
Had wel grappig geweest had hij Tezzeret, bitch of bolas geheten.
Samenvattend: alles van waarde wordt weerloos.
Ik vind de oude tezzeret zo ongelovelijk veel beter.. (vanuit een Commander perspectief) Die zoekt Sol Rings en Mana Vaults om de beurt erna dingen als Time Stretch te kunnen spelen.
Waarom... omdat je dan die -4 niet meer kan doen omdat als je counters op zin als je die -1 doet.
doet me denken aan die andere pw die 5\5 dragons maakt van creatures, deze doet het met artifacts
Dat is Sarkhan the Mad . Maar ik denk dat het meer te maken heeft met de ultimate ability van Tezzeret the Seeker
- Magnus
Eh? Waarom is dat "de bedoeling"? Je bent daar helemaal vrij in hoor
Bij deze is denk ik de bedoeling dat je vooral die +1 en -4 gebruikt.
Dan ben je 4 kaarten (mox, pitch, ritual, tezzeret) kwijt voor een semi-permanente 5/5 turn 2, die door zowel creature als artifact removal gestopt kan worden, op verschillende momenten gecountered kan worden, en je mana kost, omdat je ermee aan moet vallen.
Best leuk, maar je gaat wel gelijk 'all-in' voor iets dat je niet gelijk de game wint.
Legendary Planeswalker - Tezzeret 3
+1: Look at the top five cards of your library. You may reveal an artifact card from among them and put it into your hand. Put the rest on the bottom of your library in any order.
-1: Target artifact becomes an artifact creature with base power and toughness 5/5.
-4: Target player loses X life and you gain X life, where X is twice the number of artifacts you control.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
The artifact targeted by the second ability will retain any types, subtypes, or supertypes it has. Notably, if an Equipment becomes an artifact creature, it can’t be attached to another creature. If it was attached to a creature, it becomes unattached.
6/1/2011
If the target of the second ability is already an artifact creature, its power and toughness will each become 5. This overwrites all previous effects that set the creature’s power and toughness to specific values. Any power- or toughness-setting effects that start to apply after this ability resolves will overwrite this effect.
6/1/2011
Effects that modify that creature’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as -1/-1 counters) and effects that switch its power and toughness.
6/1/2011
The number of artifacts you control is counted when the last ability resolves, not when it is activated.
Decktips