Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 9,95 | 19,95 | ||
Ultimate Box Toppers | 19,95 | |||
Ultimate Masters | 7,95 | 14,95 |
Prijs:
€ 9,95
FOIL
€ 19,95
Het lijkt me niet, want poison counters doen niets met je levensaantal.
prevent dit infect dmg?
pfff ja, Entomb->Reanimate en dan nog een paar Not of This World op zak en je bent binnen ;P
Ik wacht nu al in spanning op de eerste game waarbij iemand met een Platinum Emperion een Necropotence geDonate krijgt
en werkt samen met leuke kaarten die damage aan jezelf doen. en met die angel gaan je levens er wel af en dan is die angel weg ben je alsnog dood. met deze weet je beter waar je aan toe bent.
Wow! Die combo met Reanimate is wel super tof
De 'nieuwe' Platinum Angel. Werkt niet tegen poison of alternate wins, maar wel beter tegen damage krijgen (zodat je niet verliest als hij kapot gaat). Ik ga er i.i.g. wel mee spelen!
dat is wel een leuke ja. ik vind hem sowieso wel vet. leuke edh kaart ook.
Oh nice, net gelezen: Reanimate een Platinum Emperion! Omdat je op volgorde doet wat op de kaart staat, haal je eerst de Golem terug...en daarna kun je geen leven meer verliezen
Er lopen dus meerdere Platinum Emperions over mirrodin
Wat ik eigenlijk mis is een wat hogere CmC en indestructibility dat zou hem tot een drempel maken
Legendary heeft vaak met de verhaallijn te maken. Ze moeten uniek zijn, en vaak spelen ze een belangrijke rol in de verhalen. Dit is wel een erg tof en groot beest, maar het is 'maar' gewoon een golem.
waarom is dit geen legendary creature?
daar ben ik serieus nieuwsgierig naar
Ik spotte al een beetje golem tribal love inderdaad, wel leuke toevoeging...
Hopelijk komt er nog een golem tribal karn die....wat 5/5 indestructible golems uitpoept ofzo...
raap je deck met {=ad nauseum}
Artifact Creature - Golem 8 / 8
Your life total can't change. (You can't gain or lose life. You can't pay any amount of life except 0.)
Vraag: Dus ik krijg geen damage meer?
Antwoord: Jawel, je krijgt wel damage. Alleen die damage verandert je levenstotaal niet. Maar kaarten die triggeren op damage doen (zoals Hypnotic Specter of kaarten met infect) werken gewoon nog wel.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
The ability doesn’t prevent damage. Rather, it changes the results of that damage. For example, if a creature with lifelink deals damage to you, you won’t lose any life, but its controller will still gain that much life. Similarly, if a creature you control with lifelink deals damage to another player, that player will lose life but you won’t gain any life. Notably, if a creature with infect deals damage to you, you’ll get that many poison counters.
1/1/2011
Abilities that trigger whenever damage is dealt to you will still trigger because that damage is still dealt, even though your life total doesn’t change as a result.
1/1/2011
Spells and abilities that would normally cause you to gain or lose life still resolve, but the life-gain or life-loss part simply has no effect.
1/1/2011
You can’t pay a cost that includes the payment of any amount of life other than 0 life.
1/1/2011
If a cost would include causing you to gain life (like the alternative cost of an opponent’s Invigorate does), that cost can’t be paid.
1/1/2011
Effects that would replace having you gain life with some other effect won’t be able to be applied because it’s impossible for you to gain life. The same is true for events that would replace having you lose life with some other effect.
1/1/2011
Effects that replace an event with having you gain life (like Words of Worship’s effect does) or having you lose life will end up replacing the event with nothing.
1/1/2011
If an effect says to set your life total to a certain number that’s different than your current life total, that part of the effect won’t do anything.
1/1/2011
If an effect would cause you to exchange life totals with another player, the exchange won’t happen. Neither player’s life total changes.
1/1/2011
The ability won’t preclude you from losing the game. It just precludes your life total from changing.
Decktips