Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Commander Legends (CMR)
Zendikar Rising (ZNR)
Zendikar Rising Expeditions (ZNE)
Zendikar Rising Commander (ZNC)
Double Masters (2XM)
Core Set 2021 (M21)
Jumpstart (JMP)
Commander 2020 (C20)
Ikoria: Lair of Behemoths (IKO)
Theros Beyond Death (THB)
Throne of Eldraine (ELD)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Zendikar Rising.

Platinum Emperion

Serie: Scars of Mirrodin (SOM)

Rarity: Mythic Scars of Mirrodin Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Scars of Mirrodin
 4
7,95
 -
19,95
Ultimate Box Toppers
 -
19,95    
Ultimate Masters
 -
7,95
 -
14,95
Platinum Emperion | Scars of Mirrodin

 Op voorraad 

€ 7,95 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 19,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
15-7-2017 23:55:00

Daarom gaint je tegenstander ook nog altijd levens als hij je mept met een Vault Skirge

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
15-7-2017 12:35:00

Eigenlijk krijg je feiteling gezien wel damage, alleen verlies je er geen levens door.

Nico (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
14-7-2017 21:17:00

Ah, mijn fout! Bedankt! Hoewel je feitelijk geen damage krijgt, geldt het nog steeds en zou je nog steeds tokens krijgen.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
13-7-2017 14:22:00

Zie de FAQ onder de kaart.

Nico (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
13-7-2017 14:08:00

Stel dat je deze kaart in het veld hebt, tesamen met een Darien, King of Kjeldor; als je dan een Ancient Tomb tapt, krijgt je dan alsnog de tokens?

8-12-2016 21:14:00

Deze kaart zit flink in de lift!

29-11-2013 21:09:00

Ik had een vraag gesteld maar ik zie het antwoord eigenlijk al staan. Mijn vraag was of je met deze kaart nog dood kon gaan door de 21 commander damage maar aangezien er al staat dat je de schade krijgt is het antwoord gewoon ja

24-8-2013 8:57:00

Ik ben alleen licht verward over de verwoording van de originele post. Je zou het namelijk ook kunnen lezen alsof je 2 Platinum Emperions met dezelfde Reanimate wilt terughalen. Dat kan namelijk niet, Reanimate heeft maar 1 target, en haalt alleen dat target terug.

Rob Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
24-8-2013 3:17:00

tnx duidelijk
de discussie was "1 wil nog wel maar die tweede ........."
vandaar mijn vraag
dus ik zeg " ZIE JE WEL......."= : P

24-8-2013 2:18:00

De casting cost van Reanimate is nog steeds alleen . Zodra Reanimate resolved krijg je de Platinum Emperion on the battlefield. Daarna zou je daar 8 levens voor moeten betalen maar gezien Platinum Emperion dan al on the battlefield is zal je levenstotaal daardoor niet veranderen.

Hoezo zou je geen tweede Platinum Emperion in het spel mogen krijgen? Ik ben heel benieuwd waarom je deze vraag stelt. De lifeloss van Reanimate is deel van het resolven, niet van het casten. Bij cast moet je al de nodige cost betalen anders kan je de spell überhaubt niet kunnen casten. Gezien de lifeloss een deel van het resolven is maak je zoveel mogelijk van Reanimate af. Dat je geen levens verliest maakt niet uit, je krijgt sowieso je creature van Reanimate on the battlefield.

Rob Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
24-8-2013 2:01:00

Vraag over het volgende:
Stel, ik discard Platinum Emperion en haal hem terug met Reanimate.
Moet ik dan de casting cost nog betalen of vervalt deze? En mag ik nadat Platinum Emperion in play is met Reanimate er een tweede uit halen?

25-3-2013 11:02:00

1/1/2011 The ability doesn't prevent damage. Rather, it changes the results of that damage. For example, if a creature with lifelink deals damage to you, you won't lose any life, but its controller will still gain that much life. Similarly, if a creature you control with lifelink deals damage to another player, that player will lose life but you won't gain any life. Notably, if a creature with infect deals damage to you, you'll get that many poison counters.

Dit geld lijkt mij ook voor de 21 commander damage die gedaan moet worden om het spel te winnen

Premium lid johan (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
25-3-2013 10:48:00

hoe werkt dat met commander damage?

27-10-2012 14:54:00

Vet gaaf! Mages’ Contest is een rode counterspell die ook hiermee werkt!

27-10-2012 13:19:00

Tof! Dan werkt dat ook met Illicit Auction!

Oracle

Artifact Creature - Golem 8 / 8

Your life total can't change. (You can't gain or lose life. You can't pay any amount of life except 0.)

NederMagic FAQ

Vraag: Dus ik krijg geen damage meer?
Antwoord: Jawel, je krijgt wel damage. Alleen die damage verandert je levenstotaal niet. Maar kaarten die triggeren op damage doen (zoals Hypnotic Specter of kaarten met infect) werken gewoon nog wel.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

1/1/2011
The ability doesn’t prevent damage. Rather, it changes the results of that damage. For example, if a creature with lifelink deals damage to you, you won’t lose any life, but its controller will still gain that much life. Similarly, if a creature you control with lifelink deals damage to another player, that player will lose life but you won’t gain any life. Notably, if a creature with infect deals damage to you, you’ll get that many poison counters.

1/1/2011
Abilities that trigger whenever damage is dealt to you will still trigger because that damage is still dealt, even though your life total doesn’t change as a result.

1/1/2011
Spells and abilities that would normally cause you to gain or lose life still resolve, but the life-gain or life-loss part simply has no effect.

1/1/2011
You can’t pay a cost that includes the payment of any amount of life other than 0 life.

1/1/2011
If a cost would include causing you to gain life (like the alternative cost of an opponent’s Invigorate does), that cost can’t be paid.

1/1/2011
Effects that would replace having you gain life with some other effect won’t be able to be applied because it’s impossible for you to gain life. The same is true for events that would replace having you lose life with some other effect.

1/1/2011
Effects that replace an event with having you gain life (like Words of Worship’s effect does) or having you lose life will end up replacing the event with nothing.

1/1/2011
If an effect says to set your life total to a certain number that’s different than your current life total, that part of the effect won’t do anything.

1/1/2011
If an effect would cause you to exchange life totals with another player, the exchange won’t happen. Neither player’s life total changes.

1/1/2011
The ability won’t preclude you from losing the game. It just precludes your life total from changing.

Decktips

Nickname # Foil
Premium lid Jelmer (674) Online Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Premium lid TimFakkel Arnhem (264) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
Thomas (17) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Ert (83) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
midnight (31) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
XiphiasX (10) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Premium lid KansLooz (48) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
Ruud (Haarlem) (60) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
* Dit is het aanbod van Platinum Emperion uit Scars of Mirrodin. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.