Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 4,95 | 5,95 |
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 5,95
als meer mensen dat denken heb je een probleem, er is in deze set maar genoeg infect om met 7-8 man, 2 goede infectdecks te draften.
daarnaast heb je nog dat Ichorclaw Myr, skittles en ms zelfs de mamba voor iedereen bruikbaar zijn...
Infect is in drafts idd heel erg goed.
jammer dat dit niet geld voor poisonous
jammer voor Virulent Sliver
De winnaar van de afgelopen Worlds won wel met een poison deck Ok, dat was een draft deck, maar toch
hier
oke, bedankt
Infect ziet niet echt tournooiplay nee, iets te langzaam. Valakut, Elves en UB control overheersen op het moment.
volgens mij word een infect deck wel leuk aleen moet je deze er natuurlijk 4x in doen, ik ben ook bezig met een infect deck, ziet er leuk uit
maar word infect ook in toernooi gespeeld?
Tjah. Zo kan je overal wel wat op verzinnen. Beetje jammer dat no-brainer commentaar.
Maar goed. Ik vind het een leuke kaart, misschien wel een leuk iets mee te maken. Alhoewel mij Pauper infect iets beter lijkt vanwege de mindere tegenstand.
Pyroclasm
Boom!
4x dit ding + 4x Ichor Rats in je deck, dan gaat het rap... en dan heb je nog niet eens aangevallen!
had deze samen met putrefax, ezuri's brigade, en 3x grafted exoskeleton ben er 2de mee geworden infect is iets waar we voor op moeten passen in t2
Goed genoeg om 5-1 mee te gaan Nogmaals gefeliciteerd, Ben!
En misschien is poison echt wel interessant genoeg om ook in Standard constructed wat te gaan doen. Bovendien is dit pas de eerste set van het block, hopelijk zijn er over een paar maanden nog meer infect-poppetjes die van deze Lord kunnen profiteren. Ik ben iig benieuwd.
Ik had hem op de prerelease, en hij was toch best een gemeen mannetje.
Als je hem vroeg speelt bouwen de poison counters zich snel op, en als je hem laat speelt dan krijgen al je beestjes met Infect toch nog even +1/+1 (en kunnen ze meteen aanvallen voor veel meer Infect damage).
Buiten limited totaal kansloos, maar op de pre een heel erg goed kaartje.
Nee, zeker niet
Maar even voor de volledigheid en duidelijkheid, die snakes uit je generator hebben toch geen infect?
Creature - Zombie 3 / 2
Infect (This creature deals damage to creatures in the form of -1/-1 counters and to players in the form of poison counters.)
Other creatures you control with infect get +1/+1.
Whenever you cast a creature spell with infect, target player gets a poison counter.
Vraag: Hoe werkt infect?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
A player who has ten or more poison counters loses the game. This is a state-based action.
1/1/2011
Infect’s effect applies to any damage, not just combat damage.
1/1/2011
The -1/-1 counters remain on the creature indefinitely. They’re not removed if the creature regenerates or the turn ends.
1/1/2011
Damage from a source with infect is damage in all respects. If the source with infect also has lifelink, damage dealt by that source also causes its controller to gain that much life. Damage from a source with infect can be prevented or redirected. Abilities that trigger on damage being dealt will trigger if a source with infect deals damage, if appropriate.
1/1/2011
If damage from a source with infect that would be dealt to a player is prevented, that player doesn’t get poison counters. If damage from a source with infect that would be dealt to a creature is prevented, that creature doesn’t get -1/-1 counters.
1/1/2011
Damage from a source with infect affects planeswalkers normally.
1/1/2011
Whenever you cast a creature spell with infect, Hand of the Praetors’s last ability triggers and goes on the stack on top of it. It will resolve before the creature spell does.
1/1/2011
The last ability triggers only if Hand of the Praetors is already on the battlefield at the time you cast a creature spell with infect. Casting Hand of the Praetors itself will not cause its own last ability to trigger.
Decktips