Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Jup, de laatste die je opgooit is het. Met de nieuwste timestamp dus.
Hey, als ik dit op een landje gooi, en er komt nog een, weet-ik-veel, Guardian Zendikon op. Wat is het dan? Gaat zeker weer om timestamps?
Hihi als je deze speelt op een oppo's landje en hij heeft een mono-color deckje, en je speelt een Eradicate = f*cked
Vind dit echt een heerlijk kaartje Als je m tweede beurt speelt heeft ie 'haste'
Op bijv een Halimar Depths doet ie t ook echt leuk
Ik zie het op de volgende manier:
De Zendikon zweeft vrolijk boven het landschap, en ziet dan een grizzly bear lopen. Hij laat zich er op vallen en verplettert de arme beer. Helaas komt hij iets te hard neer en valt hij zelf ook aan stukken.
Vindt het wel apart dat zo'n gigantisch geanimeerd stuk landschap een 2/2 is. Wil eigenlijk wel de battle zien tussen dit ding en een grizzly bear
...dan maar 'n Zendikon op je Darksteel Citadel
Dat bedoelde ik dus ook. Nuja, hij drukt het sowieso wel wat ongelukkig uit, dus wat spraakverwarring is niet verwonderlijk
@mab: Ah ja, ik zat aan landen op de battlefield te denken (dat zijn toch landdrops voor mij ), niet aan LANDFALL. Dat klopt natuurlijk wel.
Nee, maar HEEL nuttig is het niet, aangezien je toch niet 2 tokens kunt maken. Maar het kan handig zijn om 'm opnieuw te kunnen spelen zodat je een nieuw token kunt maken.
Maar het maakt je Depths ook HEEL kwetsbaar. Stel je hebt er een Zendikon op gegooid, en je sact je Hexmage en target de Depths. Ik reageer met een Lightning Bolt....op de Depths...
Mark:
Fetch
Speel de fetch
Fetch opnieuw
Verder werd er niets gezegd over dat het de eerste beurt gebeurd, slechts dat je in één beurt zo 3x landfall kan hebben.
@merlin
Je kan dat doen, maar dat geeft andere mensen wel meer kans hem te kunnen slopen voor de laatste counter weg is. Of hem terugkrijgen nadat je al een token eruit hebt natuurlijk .
...en dus een Zendikon op je Dark Depths.
Of praat ik nou poep?
( ook niet wereld schokkend , maar ach... )
Klopt, maar hij zegt specifiek "met deze en een fetchland" dat hij 3 landdrops kan krijgen, en dat kan niet
Misschien bedoelt ie landfall-triggers met landdrops. Dan kan je zoals Magnus Magicus hier onder me zegt wel 3Landfall-triggers in één beurt krijgen met 1fetchlandje. Niets wereldschokkends, maar soms misschien wel leuk
Klopt, het werkt niet zoals hij zegt.
Als je een Verdant Catacombs of een van z'n vriendjes speelt en je cast er een Wind Zendikon op, dan heb je een 2/2 flying Catacombs....met summoning sickness Dus die mag je niet tappen om te saccen.
Wat wel kan is een fetchlandje spelen, en de volgende beurt er een Zendikon op spelen. Dan kun je hem saccen, opnieuw spelen en eventueel meteen weer saccen. Maar dan heb je alsnog maar 2 land erbij, niet 3.
Enchantment - Aura
Enchant land
Enchanted land is a 2/2 blue Elemental creature with flying. It's still a land.
When enchanted land dies, return that card to its owner's hand.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja! hier
Vraag: Als ik Wind Zendikon op een landje gooi, en er komt nog een Guardian Zendikon op. Wat is het dan? En als ik het andersom doe?
Antwoord: Een 2/6 met defender en flying in het eerste geval en een 2/2 flying defender in het tweede geval. Alleen power/toughness wordt overschreven, voor de rest geef je alleen maar abilities, je neemt niets weg.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
3/1/2010
The enchanted permanent will be both a land and a creature and can be affected by anything that affects either a land or a creature.
3/1/2010
When a land becomes a creature, that doesn’t count as having a creature enter the battlefield. The permanent was already on the battlefield; it only changed its types. Abilities that trigger whenever a creature enters the battlefield won’t trigger.
3/1/2010
An attacking or blocking creature that stops being a creature is removed from combat. This can happen if a Zendikon enchanting an attacking or blocking creature leaves the battlefield, for example. The permanent that was removed from combat neither deals nor is dealt combat damage. Any attacking creature that the land creature was blocking remains blocked, however.
3/1/2010
An ability that turns a land into a creature also sets that creature’s power and toughness. If the land was already a creature, this will overwrite the previous effect that set its power and toughness. Effects that modify its power or toughness, such as the effects of Disfigure or Glorious Anthem, will continue to apply, no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change its power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.
3/1/2010
If a Zendikon and the land it’s enchanting are destroyed at the same time (due to Akroma’s Vengeance, for example), the Zendikon’s last ability will still trigger.
3/1/2010
If a Zendikon’s last ability triggers, but the land card it refers to leaves the graveyard before it resolves, it will resolve but do nothing.
Decktips