Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Worldwake (WWK)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2014 | 1,50 | |||
Iconic Masters | 1,50 | 5,90 | ||
Worldwake | 1,95 | 7,95 |
Prijs:
€ 1,95
FOIL
€ 7,95
Het heeft niks te maken met schudden, maar met deckbouwen. Deze kaart moet je gewoon zelf dood kunnen maken zodra je tegenstander op 0 of lager staat, je tegenstander gaat het namelijk niet doen. Een simpele Terminate is voldoende.
Hoe bedoel je? Ik ken wel vrienden die combo kaarten altijd bij elkaar doen, dus als je je deck schudt, dan blijven de kaarten gewoon bij elkaar (denk aan de klassieke Lure Venom combo).
Hoe moet ik deze kaart schudden dan???
je stopt hem toch ook niet random in je deck in de hoop dat je tegenstander hem killt?
Kvind de drawback best wel groot.
Laatst speelde ik ermee. En toen kon ik gewoon niet winnen. Er staat zelfs op de kaart dat je NIET kunt winnen!
Ben 't met Joris eens, een vriend van me speelt 'r 2 in z'n deck en ze stompen hard (vooral met soulsfire/fling). Natuurlijk ken je ze wegschieten net als alle andere dikies maar ja dan is de kans kleiner om de 'echte' enge dingen op te ruimen. En het argument dat de drawback zo groot is, is echt pure onzin...'t is blijkbaar heel moeilijk voor sommige om van je eigen permanents af te komen met zwart...
ik vindt het nog steeds een geweldig kaart
en wat betreft de ''drawback'' als je zoiets turn 3 hebt liggen(wat makelijk kan) dan kijkt je tegenstander wel even raar op.
en dat hij er dan ook zo snel mogelijk van af wil, en dan heb je altijd nog kaarten zoals Sarkhan the Mad of {=bonesplinter} en ga zo maar door, vindt hem erg onderschat want hij pas heel erg goed in jund of een vergelijkbaar deck.
@ wackywong hoorde ik mijn naam ?
@ robert
Mooie vondst . Helaas is het een instant. Dus als de tegenstander er 60 in z'n deck heeft kan hij gewoon een nieuwe casten in reactie op de commandeer
Land - Instant win
when instant win enters the battlefield, you win the game. A deck may have any number of Instant win. If you start with Instant win in your starting hand, you win the game.
Hehe... Geniaal...
En zelfs dan is 1 Commandeer genoeg om je tegenstander te laten winnen
Als dit al een (onoverkomelijke) drawback is, dan is de volgende kaart misschien wat:
Instant Win
-
Instant
-
Instant Win can't be countered.
You win the game.
A deck can have any number of cards named Instant Win.
Om nog eventjes op de draw-back terug te komen dat je je eigen removal op je demon moet gebruiken. Wat maakt het uit? Ik neem aan dat als op dat punt gekomen bent je opponent al op minder dan 1 staat.
Klopt, maar 10 gulden/ euro is peanuts vergeleken met de 50+ euro die sommige kaarten nu opeisen.
Toen ik begon met Magic werd er nog het 'godsvermogen' neergelegd van welgeteltd 15 gulden voor een Shivan Dragon. En zo heeft iedere sets zijn bommen.
Wat ik probeer op te merken is dat er een stijgende lijn te zien is, door de jaren heen, die niet alleen met inflatie te verklaren, maar ook niet met het feit dat er meer spelers zijn (er worden tegenwoordig ook immers méér kaarten gedrukt). Ik neig zeer sterk naar dat het komt door de 'mythic-rarity', maar dan valt Tarmogoyf buiten de verklaring.
O.a Anurid Brushhopper , Broodstar , Ravager. Ghost Council, Spirit of the Night, Akroma, Phage, en nog wel veeeeeel meer.
Creature - Demon 6 / 6
Flying, trample
You can't win the game and your opponents can't lose the game.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
11/17/2017
No game effect can cause you to win the game or cause any opponent to lose the game while you control Abyssal Persecutor. It doesn’t matter whether an opponent has 0 or less life, an opponent is forced to draw a card while their library is empty, an opponent has ten or more poison counters, an opponent is dealt combat damage by Phage the Untouchable, you control Felidar Sovereign and have 40 or more life, or so on. You keep playing.
11/17/2017
Other circumstances can still cause an opponent to lose the game, however. An opponent will lose a game if they concede, if that player is penalized with a Game Loss or a Match Loss during a sanctioned tournament due to a DCI rules infraction, or if that player’s Magic Online® game clock runs out of time.
11/17/2017
Effects that say the game is a draw, such as the _Legends_(TM) card Divine Intervention, are not affected by Abyssal Persecutor.
11/17/2017
Abyssal Persecutor won’t preclude an opponent’s life total from reaching 0 or less. It will just preclude that player from losing the game as a result.
11/17/2017
If Abyssal Persecutor leaves the battlefield while an opponent has 0 or less life, that opponent will lose the game as a state-based action. No player can respond between the time Abyssal Persecutor leaves the battlefield and the time that player loses the game.
11/17/2017
Even though your opponents can’t lose the game, a player can’t pay an amount of life that’s greater than their life total. If a player’s life total is 0 or less, that player can’t pay life at all, with one exception: a player may always pay 0 life.
Decktips