Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Luminarch Ascension

Serie: Zendikar (ZEN)

Rarity: Rare Zendikar Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Masters 25
 -
8,95
 -
11,90
Zendikar
 -
9,95
 -
9,95
Luminarch Ascension | Zendikar

Prijs:

€ 9,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 9,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
24-3-2011 13:00:00

bedoel je niet andersom?

24-3-2011 12:48:00

multiplayer is dit een slechte kaart, maar 1 op een 1 is hij zwaar dodelijk. met back up van wog's, Day of Judgment en vrienden is het best wel een killer kaart.

15-3-2011 14:05:00

Correct. Infect damage laat je geen levens verliezen, dus stoppen ze je ascension niet.

15-3-2011 14:02:00

Als je tegen infect speelt is deze dan als het goed is binnen vier beurten vol, omdat je vrijwel nooit leven verliest en alleen maar poison counters krijgt?

9-12-2010 16:20:00

Ja, hij triggert en er komt de 4de counter op. Daarna krijgt iedereen zeker nog 1 keer priority en kun je lekken angels spawnen om zijn kop mee in te slaan de volgende beurt

Kevin (10) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-12-2010 16:13:00

Is er nog een mogelijkheid om in de end-step dat deze zijn 4e counter krijgt, hem gelijk te activeren?

4-10-2010 20:19:00

Ik heb hem juist al flink misbruikt in multiplayer. Erg naar als je deze speelt en de beurt erna een balance ofzo.

Bode (56) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-10-2010 19:59:00

of gewoon spelen vlak na een wog ofzo, als je dan met 5 man speelt kan je de volgende beurt pompen (mits bolts of haste critters langskomen)

Bode (56) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-10-2010 19:57:00

met een Platinum Emperion erbij heb je meer kans winking smile

Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-10-2010 17:38:00

Proliferate to the rescue! smile

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-10-2010 15:53:00

Ik heb deze in een multiplayer game al diverse malen tegen me gezien, en ik heb er nog nooit iemand een token mee zien maken tongue smile

4-10-2010 15:48:00

...'t feit dat je 4/4 token kan produceren voor 1white is echt tof, maar dan moet je inderdaad wel 4 van je opponent's beurten overleven zonder schade te ontvangen. Da's nog best lastig, gezien je deze al op de battlefield hebt liggen, en waarschijnlijk direct doelwit #1 bent de komende paar beurten. In multiplayer heb je dikke kans afgeslacht te worden. winking smile

4-10-2010 15:25:00

./me zoekt playsetje Holy Days...

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-10-2010 15:23:00

Jep.

4-10-2010 15:20:00

Hmm... ik zie op kaart en in oracle text nergens staan dat je de kaart moet saccen, en ook niet dat de counters er af gaan bij het maken van je 4/4tje... Begrijp ik nou goed dat je dan zovaak als je wilt een 4/4 bakken mag?!?

Oracle

Enchantment 

At the beginning of each opponent's end step, if you didn't lose life this turn, you may put a quest counter on Luminarch Ascension. (Damage causes loss of life.)
1W: Create a 4/4 white Angel creature token with flying. Activate this ability only if Luminarch Ascension has four or more quest counters on it.

NederMagic FAQ

Vraag: Wallpaper?
Antwoord: hier

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

3/16/2018
Luminarch Ascension’s first ability doesn’t trigger if you have lost life before an opponent’s end step begins. If it does trigger but you lose life before it resolves, it does nothing and you won’t put a quest counter on Luminarch Ascension.

3/16/2018
Luminarch Ascension’s first ability cares only whether you lost life this turn, even if Luminarch Ascension wasn’t on the battlefield when that happened. It doesn’t care how much you lost, whether you also gained life, or even whether you gained more life than you lost.

3/16/2018
You can activate Luminarch Ascension’s last ability during the end step in which it receives its fourth quest counter.

3/16/2018
In a Two-Headed Giant game, Luminarch Ascension’s first ability will trigger twice at the beginning of the opposing team’s end step if you didn’t lose life that turn. It doesn’t matter whether your teammate lost life or not.

Decktips