Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Warp World

Serie: 10th Edition (10E)

Rarity: Rare 10th Edition Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
10th Edition
 4
0,50
 -
3,95
M10
 6
0,50
 3
2,95
Ravnica
 -
0,75
 -
3,95
Warp World | 10th Edition

 Op voorraad 

€ 0,50 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 3,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
23-10-2014 18:01:00

Dat is wel totale chaos. Tussen de Warp Worlds triggeren er meestal nogal veel abilities die allemaal in de goede volgorde op de stack moeten en nadat al die abilities geresolved zijn moet iedereen weer opnieuw permanents tellen omdat er door de triggered abilities waarschijnlijk meer of minder permanents op tafel liggen dan voor die Warp World.

23-10-2014 16:13:00

Eh nee. Als je dat doet, gebeurt er gewoon X keer hetzelfde bij Warp World, waarbij X het aantal spelers is. Weinig chaos dus.

23-10-2014 15:54:00

warp world + Hive Mind in commander = totale choas.

12-5-2013 18:36:00

Ik denk dat hij het heeft over de 'nedermagic denkt mee' functie heeft. Daarin wordt Warp World 2x genoemd als kaart die met Warp World in een deck zit.

12-5-2013 18:26:00

Hoe? Hij shuffelt zichzelf niet terug. + hij doet niks met sorcerys.

12-5-2013 18:10:00

Warp World wordt twee maal met zichzelf gespeeld, machtig.

6-1-2013 13:14:00

Je commander mag je alleen terug naar de command zone sturen als hij/zij naar je graveyard of exile zou gaan, dus wordt die met Warp World gewoon meegeshuffled in je library.

6-1-2013 13:12:00

Hoe zit het met je commander als je deze kaart speelt in EDH?
Gaat die dan door je library heen, of mag je ervoor kiezen om hem in de command zone te zetten?

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-11-2011 13:09:00

@Rick: Jij bent dan de controller van het creature. Maar wat Maarten zegt, controller en owner is niet hetzelfde. De owner is degene in wiens deck de kaart begonnen is.

9-11-2011 13:06:00

Owner is degene die de kaart heeft gekocht. Dus dan gaat hij naar je oppo's hand.

9-11-2011 13:03:00

En als ik Act of Treason speel op een creature, en heb daarna meteen Unsummon. Wat gebeurt er dan? Gaat die creature dan naar mijn hand en is dus vanaf dat moment, van mij? Of gaat die naar de hand van zijn owner (is dat hetzelfde als control).

Deze combi heb ik namelijk een goeie discussie over momenteel.

9-11-2011 10:15:00

Na controle overnemen heeft een creature inderdaad weer summoning sickness. Dat is ook de reden dat Act of Treason en varianten het creature haste geven.

9-11-2011 09:40:00

Dus als ik een beest Mind Control heeft hij summoning sickness?

Die is nieuw voor mij

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-11-2011 09:22:00

Als het creature niet vanaf het begin van jouw beurt onder jouw control op de battlefield aanwezig was, is hij summoning sick inderdaad.

Daarbij maakt het inderdaad niet uit hoe het creature in het spel kwam of hoe hij onder jouw control kwam (want summoning sickness gaat ook op voor creatures die je van je tegenstander jat, dan zijn ze ook niet vanaf het begin van jouw beurt onder jouw control op de battlefield).

9-11-2011 09:06:00

Summoning sickness had ik wel begrepen, ik vroeg me alleen af of creatures het hebben als ze met Warp World of bijv. dus Bladewing the Risen in het spel komen.

Zou wel erg bruut zijn als je met je Elvish Piper een {=autochton wurm} speelt en meteen aan kan vallen.

Oracle

Sorcery 

Each player shuffles all permanents they own into their library, then reveals that many cards from the top of their library. Each player puts all artifact, creature, and land cards revealed this way onto the battlefield, then does the same for enchantment cards, then puts all cards revealed this way that weren't put onto the battlefield on the bottom of their library.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

10/15/2006
Anything that triggers during the resolution of this will wait to be put on the stack until everything is put onto the battlefield and resolution is complete. The player whose turn it is will put all of their triggered abilities on the stack in any order, then each other player in turn order will do the same. (The last ability put on the stack will be the first one that resolves.)

10/1/2009
Taking it slowly, here's what happens when Warp World resolves: 1) Each player counts the number of permanents they own. 2) Each player shuffles those permanents into their library. 3) Each player reveals cards from the top of their library equal to the number that player counted. 4) Each player puts all artifact, land, and creature cards revealed this way onto the battlefield. All of these cards enter the battlefield at the same time. 5) Each player puts all enchantment cards revealed this way onto the battlefield. An Aura put onto the battlefield this way can enchant an artifact, land, or creature that was already put onto the battlefield, but can't enchant an enchantment that's being put onto the battlefield at the same time as it. If multiple players have Auras to put onto the battlefield, the player whose turn it is announces what their Auras will enchant, then each other player in turn order does the same, then all enchantments (both Auras and non-Auras) enter the battlefield at the same time. 6) Each player puts all of their other revealed cards (instants, sorceries, planeswalkers, and Auras that can't enchant anything) on the bottom of their library in any order.

10/1/2009
Tokens are permanents but not cards. They’ll count toward the number of permanents shuffled into your library, so you’ll get a card back for each token you owned. But the tokens themselves should be ignored while you’re revealing *cards* from your library. In practice, you shouldn’t actually shuffle them into your library since they’ll cease to exist as soon as Warp World finishes resolving. Note that a token’s owner is the player under whose control it first entered the battlefield.

Decktips