Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Rhox

Serie: 10th Edition (10E)

Rarity: Rare 10th Edition Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
10th Edition
 4
0,40
 -
3,50
8th Edition
 8
0,50
 -
3,95
Nemesis
 -
0,75
 -
3,50
Starter 2000
 -
3,95    
Rhox | 10th Edition

 Op voorraad 

€ 0,40 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 3,50

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
1-8-2017 18:15:00

Als ik het me goed herinner was deze toen ik begon, in de tijd van Odyssey nog vijf gulden. Ook de Thorn Elemental en Overrun waren toen volgens mij duurder dan nu. Natural Order was goedkoper.

2-10-2012 22:58:00

Haha had het van me maatje gehoord die zei: zie oracle tekst! Gr

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-10-2012 22:44:00

Ja, zie de Oracle tekst: "You may have Rhox assign its combat damage as though it weren't blocked."

Het stukje "to defending player" is daaruit geschrapt, dus het werkt ook als je een planeswalker aanvalt.

2-10-2012 22:39:00

Kan ik hiermee een planeswalker aanwijzen om damage op door te dealen?

Ik kan het ook bevestigen, want ik fervent spaarder van deze (voor mij) unieke kaart.

Starter 2000 is de eerste rhox op 2 benen en de art is later hergebruikt bij 10th edition. De rhox uit nemesis gewoon of foil, 8th edition gewoon of foil is vierbenig.

Premium lid Ruud (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
26-11-2011 15:54:00

ik heb een playset van de starter rhox, dus kan dit bevestigen

25-10-2011 08:54:00

sorry zat niet op te letten :$

24-10-2011 22:57:00

klopt gewoon. En is ook namelijk foil.
Art is anders dan die van Nemesis.
Volgens mij was dit ook een soort bonus bij die starter om verkoop mee te lokken maar dit weet ik niet zeker.

24-10-2011 22:16:00

klopt de starter 2000 art wel??? lijkt me eerder dat dit de foil nemesis is namelijk

5-4-2011 22:54:00

Common !! play me !! Im Unblockable !! .
whats Wrong with thease kids !! xD

21-1-2011 14:22:00

Je bedoelde zeker Doom Blade Dustin... Want met Terror gaat Rhox toch echt dood, hoe hard je hem ook regenerate...

21-1-2011 14:10:00

En voor de volledigheid nog de situatie waarin Nico gelijk heeft: vóór combat damage wordt Rhox gesloopt (bijvoorbeeld door Terror of door lethal damage van beestjes met first strike), Rhox regenerate, maar dan wordt hij wel removed from combat en doet hij dus inderdaad geen damage meer.
In de meeste gevallen echter wordt Rhox gewoon in combat doodgeblockt, wordt alle damage tegelijk gedaan (blockers aan Rhox, Rhox aan speler), en regenerate Rhox dus pas nádat hij damage heeft gedaan.

21-1-2011 14:07:00

Even toevoegen:

Tegen een 5/X first strike creature zal Rhox geen damage doen omdat die moet regenereren voordat hij de kans heeft om terug te slaan.

21-1-2011 14:04:00

Nico redeneert: Oei! Rhox gaat lethal damage krijgen! Ik moet regenerate doen, en dan doet mijn rhox geen damage meer.

Maar dat is fout en het werkt zo:

Oei! Rhox gaat lethal damage krijgen, ik zal alvast de regenerate cost betalen zodat "THE NEXT TIME THIS CREATURE WOULD BE DESTROYED THIS TURN INSTEAD TAP IT REMOVE ALL DAMAGE FROM IT AND REMOVE IT FROM COMBAT"

Dus, als je dit leest en interpreteert, dan begrijp je dat Rhox dus wel damage heeft kunnen doen.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
21-1-2011 13:25:00

Waarom niet?

Oracle

Creature - Rhino Beast 5 / 5

You may have Rhox assign its combat damage as though it weren't blocked.
2G: Regenerate Rhox. (The next time this creature would be destroyed this turn, it isn't. Instead tap it, remove all damage from it, and remove it from combat.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

4/27/2018
You can decide to assign damage to the defending player or planeswalker even if the blocking creature has protection from green or damage preventing effects on it.

4/27/2018
When assigning combat damage, you choose whether you want to assign all damage to blocking creatures, or if you want to assign all of it to the player or planeswalker this creature is attacking. You can’t split the damage assignment between them.

4/27/2018
If blocked by a creature with banding, the defending player decides whether or not the damage is assigned “as though it weren’t blocked”.

Decktips