Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Ascendant Evincar

Serie: 10th Edition (10E)

Rarity: Rare 10th Edition Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
10th Edition
 4
0,75
 -
5,95
Nemesis
 -
1,50
 -
6,95
Planechase
 1
1,00    
Ascendant Evincar | 10th Edition

 Op voorraad 

€ 0,75 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 5,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
17-4-2015 08:04:00

(Merk op dat de post van LotZ uit 2012 was, vóór de laatste regelverandering m.b.t. de Legend Rule dus.)

17-4-2015 04:01:00

Nee, je mag kiezen welke van de twee blijft leven, bijvoorbeeld als de eerste enchanted is, is dit een betere keuze

17-4-2015 00:53:00

@lord of the zombies, als er een 2e legendary creature in het veld komt met dezelfde naam (In dit geval dus Ascendant Evincar) dan gaat de creature die er het langste ligt toch weg, en de 2e mag blijven?

15-6-2012 17:32:00

Soms mis ik die like-knop toch wel

15-6-2012 17:05:00

Haha, dat liet me even gniffelen

hdg Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-6-2012 13:26:00

de official ruling zegt: "If Ascendant Evincar stops being black, it gives itself -1/-1"

Tot zover is alleen Micheal Jackson dat gelukt toch?

3-6-2012 15:41:00

Ascendant Evincar 2 resolved, State-Based actions worden uitgevoerd. Er zijn 2 evincars aanwezig, dus alle nonblack beesten hebben -2/-2 (wat tot doden kan leiden), en beide evincars gaan dood aan de legendary rule.

3-6-2012 15:38:00

Stel ik heb al een Ascendant Evincar liggen en ik cast nog een Ascendant Evincar. Wat gebeurt er dan?
Eerst alle nonblack creatures -2/-2 en dan "zien" de legends elkaar en dan beide in de graveyard? Of direct in de graveyard waardoor er nooit twee Ascendant Evincar's tegelijk in het spel zijn?

8-5-2012 11:34:00

Er zijn inderdaad echte decks van, ik had destijds die van Garruk gekocht, met Vigor en dergelijke.

8-5-2012 09:25:00

Er zijn ook echte deckjes in omloop.

Hier de decks doosjes
hier

Hier kun je de decklist vinden
hier

8-5-2012 04:06:00

Google het maar. Krijg toch aardig wat hits op en aangeboden kaarten op ascendant evincar uit duals of the planeswalker decks. Waarschijnlijk als promo dus ook uitgegeven.
zie ook hier dan kan je ook zien welke kaarten nog meer daar onder vallen door de set onder de naam aan te klikken.

8-5-2012 03:44:00

Duels of the Planeswalkers is alleen online. Er zijn wel fysieke promo's van, maar dat zijn alleen wat Titans.

8-5-2012 03:22:00

Die komt dan van Duals of the Planeswalkers. Is ook foil als ik het goed begrijp.

8-5-2012 01:56:00

Welke editie is deze kaart als het symbool een M in een cirkel is?

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
7-12-2011 11:54:00

Een creature is óf zwart óf niet zwart. Als het creature zwart is, is hij dus NIET niet-zwart.

Een creature dat black is, is black en dus NIET nonblack.

Een creature dat black/white is, is black en dus NIET nonblack.

Oracle

Legendary Creature - Vampire 3 / 3

Flying (This creature can't be blocked except by creatures with flying or reach.)
Other black creatures get +1/+1.
Nonblack creatures get -1/-1.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

7/15/2007
If Ascendant Evincar stops being black, it gives itself -1/-1.

Decktips