Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Exodus (EXO)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2016 | 2,95 | |||
Exodus | 14,95 | |||
Judge Gift | 119,95 |
Prijs:
€ 14,95
maar niet voor lang meer gok ik
daarom is ie ook bannend
Deze kaart is echt veel te goed voor Legacy. Je bent maar 6-7 slots kwijt aan je combo naast de 4 Enlightened Tutor de rest is alleen maar control en cardraw.
Om Reanimate of Show and Tell moet je ook een heel deck bouwen...
Ik zeg dus ook dat ik het er niet mee eens ben. ik vind oath maar een zozo kaart hoor, moet je toch een heel deck omheen bouwen.. geen idee hoe zon deck er vroeger uit zag voordat ie gebanned werd?
Maar Oath heeft toch Forbidden Orchard om totale loopgravenoorlog te voorkomen?
Om dezelfde reden dat land tax gebanned is: wotc is bang voor een loop graven oorlog waar beide partijen niets meer durven doen; dan zouden toernooien te lang duren ofzo. Ben het er niet mee eens, maar zo zit het dus.
waarom niet, reanimate is toch ook helemaal terug, dan krijg je leuk reanimate VS show and tell VS Oath decks...
nee, op zich blijf ik ergens denken dat het nog wel mee zal vallen, reanimate is ook aanwezig maar heeft ook geen totale dominantie, Oath is dan wel repeatable en heeft maar een kaart nodig, maar is makkelijker te disrupten dan reanimate...
Maar de andere 99,9999% van de Magicspelers niet
Ik zou iig volledig thrilled zijn als ze um zouden unbannen in Legacy ^_^
*kuch* Gush & Frantic Search in Vintage
oké, we hadden het over legacy, maar het is dus niet onmogelijk
frantic search = solidarity wordt ongelooflijk ziek
mind's desire = combo wordt ziek (zelfs als ze nu dan mystical hebben gebanned) beide zullen dus niet echt in wizards policy passen (aangezien wizards combo saai vind) dus verwacht daarm aar geen unbanning voor.
mindtwist, gush, memory jar en skullclamp zien er opzich niet zo verkeerd uit, alhoewel ik wel verwacht dat clamp als eerst gebroken zou kunnen worden maar of dit banwaardig wordt is nog te bezien.
Mind Twist unbannen? Neeeeee.... Die kaart zegt toch gewoon you win the game voor x=3 of meer? 4x Hymn to Tourach vind ik al erg genoeg
Necropotence vind ik dan wel weer een erg gewaagde uitspraak, ik denk dat die nog wel een beetje TE word voor legacy...
Ik denk dat ze zonder al te veel problemen, de volgende kaarten kunnen unbannen, en tegelijkertijd ook wat meer diversiteit in het spel kunnen maken.
Skullclamp
Mind’s Desire
Memory Jar
Mind Twist
Gush
Frantic Search
[/Gewaagde uitspraak]
Er zijn inmiddels zoveel kaarten gebanned in Legacy met als reden dat er dan alleen decks komen die uit die kaarten zullen bestaan, dat als ze die allemaal unbannen de diversiteit precies hetzelfde zal zijn als deze nu is.
Netdecking zorgt ervoor dat iedereen nu ook al dezelfde decks speelt. Van mij mogen ze deze rustig unbannen en Necropotence ook (om er maar weer eentje te noemen).
Enchantment
At the beginning of each player's upkeep, that player chooses target player who controls more creatures than they do and is their opponent. The first player may reveal cards from the top of their library until they reveal a creature card. If the first player does, that player puts that card onto the battlefield and all other cards revealed this way into their graveyard.
Legal in: Vintage, Commander
Banned in: Legacy
10/1/2009
The ability can only target an opponent of the current player.
10/1/2009
The targeted player controlling more creatures than the current player is a part of the targeting requirement. A player can’t be targeted by this ability unless it’s true, and the ability doesn’t resolve if it’s no longer true at that time.
Decktips