Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Show and Tell

Serie: Urzas Saga (USG)

Rarity: Rare Urzas Saga Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Conspiracy Take the Crown
 -
11,95
 -
24,95
Judge Gift
 4
59,95    
Urzas Saga
 -
22,50    
Show and Tell | Urzas Saga

Prijs:

€ 22,50

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
Casper (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
18-4-2018 02:03:00

Zo laat op de avond zo vlot een antwoord. Heel fijn, dank je wel! Kan ik met een gerust hart mijn bedje in. Fijne avond voor wat er nog van over is!

18-4-2018 01:58:00

Klopt helemaal. Triggers die tijdens een spell triggeren gaan pas de stack op wanneer je priority zou krijgen, en dat gebeurt pas nadat Show and Tell klaar is met resolven.

De meest relevante regel:
116.2a Triggered abilities can trigger at any time, including while a spell is being cast, an ability is being activated, or a spell or ability is resolving. (See rule 603, "Handling Triggered Abilities.") However, nothing actually happens at the time an ability triggers. Each time a player would receive priority, each ability that has triggered but hasn't yet been put on the stack is put on the stack. See rule 116.5.

(Verder mogelijk relevant zijn 603.3-603.3d voor de regel die zegt dat je targets kiest wanneer de ability op de stack gaat, en 116.3 voor de regels die aangeven wanneer je priority krijgt, maar dat worden iets te veel lappen tekst.)

Casper (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
18-4-2018 01:45:00

Mogelijk niet de juiste plaats om dit te vragen, in dat geval sorry, maar even voor mijn begrip:

Stel ik Show and Tell into Ashen Rider. Mag ik dan met Ashen Rider de permanent targetten die mijn tegenstander tegelijk met Ashen Rider in het spel legt? Voor zover ik begrijp kan dit doordat de target pas gekozen wordt als de trigger op de stack gaat, waardoor beiden al in het spel zijn. Klopt dit? En kan iemand mij misschien wijzen op de bijbehorende regel? Mijn Google skills zijn even falende ben ik bang.

Alvast bedankt!

20-8-2016 12:32:00

Haha, de flavourtext valt me nu pas op...moest ik wel even op lachen. =p
Die nieuwe vind ik wel een beetje een vage art hebben trouwens, vind het nu een beetje in de categorie Ankh of Mishra vallen. De naam van de kaart past niet bij het plaatje.

20-8-2016 10:16:00

Hij krijgt een reprint! Bron: spoiler www.mtgsalvation.com

( hier )

10-8-2016 03:32:00

De art doet me stiekem wel een beetje denken aan Eldritch Moon's Eldrazi tentakels.

28-10-2014 23:47:00

Nouja, het hele Legacy/Vintage is niet leuk tenzij je zelf een deck hebt dat voldoende doet/meekomt lijkt mij. Show and Tell is niet niét leuk. Tijdje geleden dropte iemand een Battle of Wits in Legacy met een 250-kaarten deck, en won in z'n upkeep. Da's toch gaaf.

23-8-2014 18:20:00

Show and tell is zeker niet zo overpowered dat ie gebanned moet worden
en dat het geen zak aan is om tegen te spelen vind ik ook geen argument aangezien er een stuk minder interactieve decks zijn in legacy zoals Belcher, Dredge en Reanimator

23-8-2014 17:55:00

Et is omheen te spelen, hij heeft geen prominente plaats in de meta.. Prima kaart, niet OP.

23-8-2014 17:24:00

Ik vind het echt verbazend dat deze nog niet gebanned is in Legacy. Er is ook simpelweg geen zak aan om tegen te spelen

25-6-2014 22:14:00

Nee, het is altijd al zo geweest. Vroeger was de bewoording alleen anders.

25-6-2014 22:03:00

Sneaky Bastard ze hebben het veranderd XD

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
14-6-2014 12:02:00

@Setsuna: Zie de Oracle tekst van Myojin of Night’s Reach. Die zegt voor de duidelijkheid nu: "if you CAST it from your hand".

Maar met Show and Tell cast je hem zoals gezegd niet, maar leg je hem simpelweg op de battlefield (put onto the battlefield).

14-6-2014 11:58:00

Nee, want je cast hem niet.

14-6-2014 11:55:00

krijgt Myojin of Night’s Reach ook een counter als ik show and tell speel

Oracle

Sorcery 

Each player may put an artifact, creature, enchantment, or land card from their hand onto the battlefield.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/4/2004
If the cards being put onto the battlefield also require choices, those choices are made after all players choose their card. The active player makes choices for their card (if any), then the other players (if any) in turn order.

10/4/2004
Players choose cards during resolution, not announcement.

4/1/2008
The current player chooses first, then each other player chooses in turn order. A player does not have to reveal the chosen card, so long as it is clear *which* card was chosen. After all choices are made, the cards are put onto the battlefield simultaneously.

Decktips