Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Thran Quarry

Serie: Super Series (SSR)

Rarity: Rare Super Series Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Super Series
 -
12,50    
Urzas Saga
 -
3,50    
Thran Quarry | Super Series

Prijs:

€ 12,50

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
7-1-2014 06:27:00

Let wel dat ook in andermans end step je een creature in play moet hebben om Thran Quarry niet te hoeven saccen.

7-1-2014 03:34:00

Het werkt, maar om een andere reden dan je denkt... Thran Quarry heeft een intervening if clause, dus zijn sacrifice trigger triggert niet eens als je een Ichorid controlt aan het begin van de end step. Er valt dus weinig te stacken, maar het resultaat is wel dat je je Quarry nog een rondje mag houden!

7-1-2014 02:11:00

Dat mag, dus dat werkt zoals je wilt.

7-1-2014 01:33:00

Hoe werkt deze kaart met Ichorid? Mag je zelf de triggers stacken?

27-5-2011 12:39:00

Daarom is het vaak beter hem te spelen zodra je een tweede beestje in het spel hebt liggen.

12-7-2010 10:40:00

Ja maar een simpele lightning bolt zorgt ervoor dat je deze ook kan weggooien en dat is 2 voor 1 dus gevaarlijk

12-7-2010 10:27:00

ik heb deze kaart nu in mijn multicolor sliver dec zitten en ben er zeer blij meer

als het aan mij legt is het eenechte must have voor multi-color decs

Oracle

Land 

At the beginning of the end step, if you control no creatures, sacrifice Thran Quarry.
T: Add one mana of any color.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/4/2004
Triggers at the end of every player’s turn.

Decktips