Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Kaldheim (KHM)
Kaldheim Commander (KHC)
Commander Legends (CMR)
Zendikar Rising (ZNR)
Zendikar Rising Expeditions (ZNE)
Zendikar Rising Commander (ZNC)
Double Masters (2XM)
Core Set 2021 (M21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Kaldheim.

Sisters of Stone Death

Serie: Ravnica (RAV)

Rarity: Rare Ravnica Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Ravnica
 -
1,50
 -
9,95
Sisters of Stone Death | Ravnica

Prijs:

€ 1,50

Uitverkocht

FOIL 

€ 9,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
8-1-2016 13:16:00

Nee, dat is hij niet.

"exiled with Sisters of Stone Death" betekent dat de betreffende kaart fysiek in de exile zone aanwezig moet zijn. En dat is hij niet, als hij naar de command zone gegaan is. Ook als een kaart in de exile zone geweest is, maar om wat voor reden dan ook naar een andere zone verhuisd is, is dat niet meer van toepassing.

In jouw voorbeeld is hij echter ook nooit ge-exiled geweest. Het plaatsen in de command zone is namelijk een replacement effect dat (in dit geval) het exilen vervangt. Hij wordt dus NIET ge-exiled, maar gaat in plaats daarvan naar de command zone.

8-1-2016 13:08:00

Als ik met de tweede abilitie een commander remove from the game, de controler van debetreffende commander deze in de command zone plaatst, kan ik dan nog steeds met abilitie 3 deze onder mijn controlle krijgen? Hij is tenslotte removed door de gezusters.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
15-4-2015 9:11:00

Maar het klopt.

15-4-2015 9:04:00

Volgens mij wel. Wanneer een creature als attacker / blocker gedeclared wordt, mag je de tweede ability gebruiken vóórdat combat damage assigned wordt.

Maarrrrr ik ben geen regelninja. Dus neem het met een korreltje zout ;-)!

14-4-2015 23:22:00

Die tweede ability kan gebruikt worden om te voorkomen dat een creature combat damage aan haar doet, toch?

5-5-2013 15:49:00

zoals ik al dacht, helaas, helaas. merci!

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
5-5-2013 15:33:00

Nee, de Sisters of Stone Death die je weer speelt, is een compleet nieuw object, een ander object dus dan degene die de kaart ge-exiled had. Alleen het object dat de kaart ge-exiled heeft, kan hem ook weer terugbrengen.

5-5-2013 15:30:00

Stel:

Sisters valt aan, wordt geblokt, en exilet die creature (2e ability). Vervolgens wordt de Sisters gesloopt, gebounced, geexiled e.d

vervolgens speel je dr weer, mag je dan de creature die je net hebt geexiled met sisters spelen, aldus de laatste ability?

Alvast dank!

21-8-2011 18:48:00

Antwoord 1: Ja, dat mag. Als een Commander naar de graveyard of exile gaat mag hij door de owner naar de Command zone gestuurd worden.

12.If a Commander would be put into a graveyard or exile from anywhere, its owner may choose to move it to the command zone instead. - Commander Rules

Antwoord 2:
Dan wordt hij face up exiled, en komt hij face up terug. Zodra je morph de battlefield verlaat vergeet hij alles van vorige bestaan, inclusief dat hij face down was.

21-8-2011 16:31:00

Momenteel speel ik deze als commander, erg leuke abillity, maar wij vroegen ons iets af.

Wanneer ik een andere commander remove met haar 2e abillity mag de controller de commander dan naar de command zone laten gaan?

En wanneer je een morphed creature met haar removed, hoe wordt de creature removed en hoe komt hij terug?

8-8-2011 0:21:00

Heerlijke kaart. Deze staat toch wel hoog op het rijtje met favorieten (:

27-7-2010 9:27:00

Basilisk Collar anyone? lure is dan je cheesy effect:-)

johan (2) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
27-1-2010 14:38:00

kan je dan niet beter in plaats van Sword of Kaldra Shield of Kaldra gebruiken? dan kan je gwn alles tegen je sisters aansmijten zonder dattie doodgaat.

als je ze dan first strike geeft kan je bena alle beestjes wel mollen hoor

Oracle

Legendary Creature - Gorgon 7 / 5

G: Target creature blocks Sisters of Stone Death this turn if able.
BG: Exile target creature blocking or blocked by Sisters of Stone Death.
2B: Put a creature card exiled with Sisters of Stone Death onto the battlefield under your control.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

10/1/2005
The third ability can get back any creature card exiled by the second ability, no matter when it was exiled. If a card that’s not a creature card (such as Svogthos, the Restless Tomb) was exiled, the third ability can’t return it.

Decktips

Nickname # Foil
Kenta (9) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Ferdi (74) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
eenKaa (24) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 5 0
Brian Keeman (10) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
* Dit is het aanbod van Sisters of Stone Death uit Ravnica. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.