Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Spike Colony

Serie: Stronghold (STH)

Rarity: Common Stronghold Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Battle Royale
 -
0,25    
Stronghold
 -
0,20    
Spike Colony | Stronghold

Prijs:

€ 0,20

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
14-1-2014 10:23:00

Als een kaart van zone wisselt (en dat doet hij bij blinken zelfs tweemaal, van de battlefield naar exile en vice versa), dan vergeet en verliest hij alles wat hij had. Het is dan een compleet nieuw object.

De geblinkte Spike Colony heeft dus gewoon vier +1/+1 counters.

14-1-2014 10:19:00

Omdat er staat, "when comes into play" maar wat als je deze blinked... Is het dan niet zo dat de counters meeblinken op deze kaart? Dan eindig je na een,keer blinken op 8 counters.., ?

Oracle

Creature - Spike 0 / 0

Spike Colony enters the battlefield with four +1/+1 counters on it.
2, Remove a +1/+1 counter from Spike Colony: Put a +1/+1 counter on target creature.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Decktips