De winkel is momenteel gesloten. Zie topic.

Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Beacon of Unrest

Serie: Fifth Dawn (5DN)

Rarity: Rare Fifth Dawn Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
10th Edition
 2
1,50
 -
7,95
Archenemy
 1
1,95    
Commander 2016
 2
1,50    
Commander 2019
 5
1,50    
Double Masters
 6
0,90
 -
1,95
Fifth Dawn
 6
1,95
 -
9,95
Planechase
 2
1,95    
Beacon of Unrest | Fifth Dawn

 Op voorraad 

€ 1,95 (6x)

 Kopen

FOIL 

€ 9,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-11-2012 13:53:00

Een kaart gaat altijd naar de graveyard van zijn owner.

Je tegenstander in dit geval dus.

2-11-2012 13:51:00

Stel ik pak een artifact of creature uit de graveyard van mijn tegenstander. En vervolgens gaat deze dood, komt die creature dan in mijn graveyard of in de graveyard van mijn tegenstander

3-7-2012 9:39:00

Jah precies, bedankt voor het duidelijk maken.

3-7-2012 0:43:00

Dan komt hij in het spel zonder counters en gaat hij dood. Hij komt alleen in het spel met counters als je hem cast, overal anders is de 0, en komt hij zonder counters in het spel. Niet erg slim dus.

3-7-2012 0:23:00

Ik had even een vraagje over deze kaart..

ALS je met deze kaart een creature zoals Primordial Hydra uit je tegenstander zijn graveyard haald wat gebeurt er dan?

Mij lijkt het dat je hem in play legt en dan gaat hij dood en weer terug naar de graveyard aangezien je normaal X mana moet betalen voor zijn +1/+1 counters..

Alvast bedankt..

1-6-2011 16:38:00

Ja, ja dat mag.

De protection geld alleen als ie in het spel ligt. Je kan ook iets met protection from blue gewoon counteren met een Counterspell en zo ook met deze Beacon een kaart met Protection from Black reanimeren.

1-6-2011 16:35:00

mag ik met beacon of unrest een creature met protection from black uit een graveyard halen bijvoorbeeld akroma ofzo ???

19-10-2010 23:49:00

Gelukkig zijn de regels meestal ook logisch smile

Berat (5) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
19-10-2010 22:57:00

Ik zei het je tog Demon Lord.....het was ook het meest logische wat ik mij kon bedenken smile

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
19-10-2010 11:25:00

Wanneer een speler het spel verlaat, verliest hij controle over alle permanents die hij gecontrolled had. Vervolgens exile je alle permanents die hij owned en controlled. Je raakt de Hellkite dus kwijt. Logisch ook, want als hij naar huis gaat wil hij z'n Hellkite waarschijnlijk wel meenemen tongue smile

19-10-2010 11:07:00

stel dat we een multiplayer free for all potje speel en dat ik een beacon of unrest speel op de tegenstanders graveyard om hellkite overlord te pakken,vervolgens maak ik de controller van die hellkite overlord af, gaat de hellkite overlord weg zodra hij heeft verloren of heb ik er nog steeds control over.

Oracle

Sorcery 

Put target artifact or creature card from a graveyard onto the battlefield under your control. Shuffle Beacon of Unrest into its owner's library.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

7/15/2007
If a Beacon is countered or doesn’t resolve, it’s put into its owner’s graveyard, not shuffled into the library.

Decktips