Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Media Inserts (MEI)
Serie | Normaal | Foil | ||
Media Inserts | 12,95 | |||
Time Spiral TS | 2,95 | 24,95 |
Prijs:
€ 12,95
Natuurlijk, Arena moet wel een creature van jouw en 1 van je tegenstander hebben. Dus er moeten natuurlijk wel nog creatures over zijn
Bovendien vraagt Arena niet eens om een untapped creature dus mag je je tapped creatures nog een keer in de strijd gooien. Let wel op dat die niet echt aanvalt en dat de damage nog niet weg is (als het creature damage opliep in de combat)
werkt dat ook nadat je met je beest eerst hebt aangevallen? maw kan je het aanvallende beest na combat nog eens targetten met de arena?
Arena laat de creatures de schade doen (en doet het niet zelf of zo), dus deathtouch werkt inderdaad wel (want dat werkt ook bij non-combat damage).
First strike heeft hier echter helemaal geen invloed op, want first strike werkt alleen maar op combat damage. Je kan dus niet voorkomen dat het andere creature terug slaat.
ik neem aan dat dit ook werkt als ik een creature met first strike deathtouch heb.. en de static abillities meeneem.. of is het met Arena echt alleen de power dat damage doet?
Er moeten nog steeds legal targets gekozen worden, ook door je tegenstander.
Aangezien jij de Arena controlt control jij ook de ability. Je tegenstander mag dus geen van zijn hexproof beesten kiezen. (Aangezien jouw arena die niet mag targeten).
De target komen van de ability die jij controlled, deze kaart dus. Ook hexproof zou je dus niet kunnen targeten (zie text Swiftfoot Boots).
Wat ik me dan nog wel afvraag is of de oppo iets met shroud, of hexproof, kan kiezen (wat geen targeting is), ook al kan jij die niet targeten?
Maar jij controlt de ability van Arena. Hexproof zegt: ''can't be the target of spells or abilities your opponents control".
Ik snap dat bij shroud het een illegal target is. Maar is dat ook bij hexproof het geval? Met arena kiest de tegenstander namelijk zelf het doelwit.
Nee, je hebt geen legal target. (tenzij hij ook nog getapte beesten zonder hexproof heeft idd..)
9/25/2006 If either target is illegal at the time the ability resolves (whether because it has left the battlefield, because it has gained Shroud or Protection, or for any other reason), the ability taps the remaining target, but no damage is dealt. If both targets are illegal, the ability is countered.
Dit dus als het creature achter hexproof krijgt.
Volgens mij:
Ja, je kan de ability spelen, alleen niet met het ongetapte hexproof beestje van hem. De arena kan dat beestje niet targetten. Je kan echter wel een getapt beestje targetten. Er staat namelijk nergens dat de target ungetapt moet zijn.
Stel je voor; zowel ik als mijn tegenstander hebben 1 ongetapt beestje, die van hem heeft hexproof . Kan ik dan deze abillity spelen?
Het is ook een reprint, maar dan van een promokaart. Arena had voor Time Spiral nooit in een set gezeten, maar er is nooit gezegd dat dat zo moest zijn
huh?
die timespiral timeshifted kaarten zijn toch allemaal reprints.
Hoe kan het dan dat volgens nedermagic deze niet in een andere serie voorkomt?
zover ik het heb begrepen is dit een kaart die je kreeg bij een boek maar is deze verder nooit in een serie geprint (tot time spiral dan).
Zijn er meer van dat soort kaarten dan?
ok, dat weet ik wat ik bestel.
Ah, ik dacht al aan een promo met de oude card-frame, lijstje is daar wel een redelijke vertaling van
Land
3, T: Tap target creature you control and target creature of an opponent's choice they control. Those creatures fight each other. (Each deals damage equal to its power to the other.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/4/2004
The power of the creatures when the effect resolves is used to determine how much damage is done.
10/4/2004
In multiplayer games, you can choose a different opposing player each time it the ability is activated.
10/4/2004
Either or both creatures can be tapped prior to using the ability and it still works.
9/25/2006
If either target is illegal at the time the ability resolves (whether because it has left the battlefield, because it has gained Shroud or Protection, or for any other reason), the ability taps the remaining target, but no damage is dealt. If both targets are illegal, the ability doesn’t resolve.
Decktips