Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Power Conduit

Serie: Mirrodin (MRD)

Rarity: Uncommon Mirrodin Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Mirrodin
 -
1,50
 -
29,95
Power Conduit | Mirrodin

Prijs:

€ 1,50

Uitverkocht

FOIL 

€ 29,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
18-12-2011 16:51:00

Eh waar heb je het over? Je kunt gewoon een -1/-1 counter er af halen, een +1/+1 counter er op gooien. hierdoor is Etched Monstrosity 12/12 {-1/-1 er af, +1/+1 er op) en liggen er dus nog steeds 3 -1/-1 counters op. Doe dit nog twee beurten en hij wordt zelfs 16/16.

Waarom heb je daar andere permanents of conduits voor nodig volgens jou?

18-12-2011 16:44:00

Dat werkt niet, want op het moment dat je een +1/+1 counter op je Etched Monstrosity gooit als er nog -1/-1 counters op liggen vallen die tegen elkaar weg. Dan moet je 5 Power Conduits hebben liggen om het te laten werken of eerst de -1/-1 counters eraf halen en ergens anders counters op te gooien, maar dat duurt dan zo lang voor je je monstrosity 15/15 hebt dat het eigenlijk niet echt de moeite is.

18-12-2011 14:40:00

of lekker een Etched Monstrosity 15/15 maken...

8-12-2011 09:09:00

dat is wel leuke combinatie.

8-12-2011 08:36:00

ik heb nog een goblin deck met deze...
er zitten een paar Quest for the Goblin Lords bij.
meestal heeft die nogal wat counters
en die counters gooi ik dan op Goblin Razerunners

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
16-4-2011 15:56:00

(Gaat je level beestje wel weer 1 level naar beneden.)

16-4-2011 15:53:00

Jazeker.

16-4-2011 15:52:00

dus ook een levelcounter removen en je level beestje +1 +1 geven?

10-4-2011 21:30:00

aanvulling op mezelf

je kan wel damage met een andere kaart preventen zodat je wezen minder -1/-1 counters krijgt

10-4-2011 21:28:00

volgens mij bedoel je infect. Een creature krijgt daarvan -1/-1 counters. Als je 3/3 wezen 3 damage krijgt van een source met infect gebeurd dit in 1x. Je wezen gaat dood voordat je erop kan reageren.

10-4-2011 21:25:00

Ik had een vraagje. stel een 3/3 beestje van mij krijgt 3 poison counters. kan ik daar op reageren met deze kaart door er 1 poison counter er vanaf te halen? zodat het beestje blijft leven?
alvast bedankt voor de hulp

3-4-2011 11:36:00

Oh oeps, verkeerd gelezen. Ik dacht dat de vraag was of het wezen terugkwam:$.

3-4-2011 11:00:00

Nee, want het beest gaat eerst naar de graveyard en onderweg raakt het die +1/+1 counter kwijt. Hij komt dus wel weer terug in het spel, maar met -1/-1 counter.

3-4-2011 10:40:00

Zoals je het nu zegt lijkt het erop dat je de -1/-1 counter er al af haalt met power conduit. Dan heeft dat wezen dus gewoon een +1/+1 counter op zich.

Maar inderdaad, +1/+1 en -1/-1 counters heffen elkaar op. En dus werkt persist weer.

3-4-2011 09:44:00

Als ik met deze kaart een -1/-1 counter remove op een creature met persist kan ik een +1/+1 counter op datzelfde creature leggen. Als dit creature dan vervolgens naar de graveyard gaat en de persist ability triggert komt dat creature dan weer zonder een counter in het spel? Met andere woorden: heft de -1/-1 counter de +1/+1 counter op?

Oracle

Artifact 

T, Remove a counter from a permanent you control: Choose one -
- Put a charge counter on target artifact.
- Put a +1/+1 counter on target creature.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Decktips