Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Core Set 2021 (C21)
Jumpstart (JMP)
Commander 2020 (C20)
Ikoria: Lair of Behemoths (IKO)
Theros Beyond Death (THB)
Throne of Eldraine (ELD)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Core Set 2021.

Vedalken Archmage

Serie: Mirrodin (MRD)

Rarity: Rare Mirrodin Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Jumpstart        
Mirrodin
 4
7,95
 -
14,95
Vedalken Archmage | Mirrodin

 Op voorraad 

€ 7,95 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 14,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
17-1-2014 15:24:00

Kijk naar de Oracle tekst: daar staat wel cast, dus je mag idd geen kaart rapen.

17-1-2014 15:18:00

Als ik een artifact in het spel leg met Master Transmuter mag ik dan ook een kaart rapen? Veronderstel van niet, maar omdat er niet 'cast' staat begin ik te twijfelen.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
23-3-2013 16:24:00

Nee. Een landje is nooit een spell.

Zie ook de reminder text op bijvoorbeeld Seat of the Synod.

23-3-2013 16:23:00

Is het uitleggen van een artifact land ook een spell? Of heb ik pech gehad een mag ik dan geen kaart trekken?

25-1-2011 19:19:00

ahjah nu snap ik em

Kevin (10) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
25-1-2011 19:17:00

Ah jammer ik had hem verkeerd gelezen, het is inderdaad niet wanneer de top in play komt maar als je hem cast. Nou ja, dan maar met 2 tops

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
25-1-2011 19:17:00

Dit gedeelte dus: "Speel Top, in response op trigger van Archmage activeer top."

Dat gaat niet lukken in die volgorde.

25-1-2011 19:15:00

Omdat de top nog niet op het veld ligt als hij wil reageren op de trigger van de Archmage. Je kunt niet het effect van de top activeren terwijl hij nog op de stack ligt, daarvoor moet hij eerst resolved zijn.

25-1-2011 19:13:00

ik zie niet in waarom zijn redenering niet klopt hoor...

25-1-2011 18:53:00

Klopt niet helemaal, de Archmage triggert al als je hem cast, dus dan ligt de top pas op de stack. Dan kun je dus niet reageren met een effect van de top zelf.

Kevin (10) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
25-1-2011 18:51:00

Deze met Sensei’s Divining Top is wel een goede combo:

Speel Top, in response op trigger van Archmage activeer top.
Je pakt een kaart en top gaat naar je library. Nu resolvet de Archmage trigger en pak je de Top weer. Resultaat: voor elke mana die je hebt kun je een kaart pakken. En dan nog Riddlesmith erbij voor extra kaartselectie En Trinket Mage wil ook wel goed in het deckje dan, is zelfs net als Archmage een wizard....hmmmm

4-10-2010 0:41:00

ja ik sla alle plaatjes 2x op. een kleine en een grote. zal het even checken.

Hover-en doet hij wel Vedalken Archmage

3-10-2010 23:51:00

Waar is het plaatje gebleven?

Oracle

Creature - Vedalken Wizard 0 / 2

Whenever you cast an artifact spell, draw a card.

Tournooi-info

Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander

Decktips

Nickname # Foil
Official Rules Advisor Roy (178) Online Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
midnight (31) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Premium lid Patrick (101) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Premium lid Bjorn Van der Zanden (53) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 2 0
Slive (10) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Wilbert Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
* Dit is het aanbod van Vedalken Archmage uit Mirrodin. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.