Meest gebruikte links 
Actieve topics 
Laatste kaartcommentaar 
 
Spoilers 
Innistrad Crimson Vow 
Crimson Vow Commander 
Innistrad Midnight Hunt 
Midnight Hunt Commander 
Adventures in the Forgotten Realms (AFR) 
Commander Forgotten Realms (AFC) 
Modern Horizons 2 (MH2) 
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R) 
Strixhaven (STX) 
Strixhaven Mystical Archive (STA) 
Commander 2021 (C21) 
 
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage. 
 
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Weatherlight (WTH)
| Serie | Normaal | Foil | ||
| 6th Edition | 0,20 | |||
| 7th Edition | 0,20 | 0,75 | ||
| Weatherlight | 0,20 | |||
 
									                
                                                Prijs:
€ 0,20
Andere versie wel op voorraad.
chill, dankje
Waar wellicht de verwarring in zit, is dat "can't be blocked except by two or more creatures" impliceert dat creatures nog wel geblockt kunnen worden (door twee of meer creatures). 
 
Maar in Magic wint "kan niet" het altijd van "kan wel". 
 
Dus dan krijg je "kan niet geblockt worden door 1 enkel creature" van bovenstaand effect. En met de "kan niet geblockt worden door meer dan 1 creature" van de andere kaart erbij resulteert dat dus in "kan niet geblockt worden". Punt.
Dat staat er toch letterlijk?  
  
 
Ja, het werkt. Je creatures kunnen dan niet geblocked worden.
kun je m nou wel of niet combineren met goblin war drums dan? 
 
groeten 
geert
Gelukkig is dit al afgevangen in de officiele rulings, die hier onder de kaart erbij staan  
 
 
"When combined with an effect that reads "Each creature you control can't be blocked except by two or more creatures," none of your creatures can be blocked."
als je deze samen met goblin war drums hebt liggen, kunnen je creatures dan niet geblokt worden?
Enchantment
Each creature you control can't be blocked by more than one creature.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
When combined with an effect that reads “Each creature you control can’t be blocked except by two or more creatures,” none of your creatures can be blocked.
Decktips