Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Crypt Rats

Serie: Visions (VIS)

Rarity: Common Visions Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
7th Edition
 3
0,60
 -
14,95
Modern Horizons
 -
0,30
 -
2,50
Visions
 -
1,25    
Crypt Rats | Visions

Prijs:

€ 1,25

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
Premium lid Casper (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
1-12-2022 10:00:00

Mark of Asylum ernaast leggen dan maar? Ook zo zielig voor je ratten anders.

Premium lid timewa (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
1-12-2022 02:03:00

Die ketting van je hond kun je beter om de nek van deze ratten doen. Basilisk Collar is hiervoor gemaakt lijkt me.

8-10-2020 12:20:00

Crypt Rats krijgt gewoon de korting van Heartstone. Het enige verschil is dat met zwart betaald moet worden. Iets technischer uitgedrukt: het is een generic mana cost dat alleen met zwarte mana betaald kan worden. Heartstone kijkt alleen naar de generic mana cost, hoe je dat betaald zal het worst wezen.

8-10-2020 05:16:00

Bij Drain Life kwam ik de volgende ruling tegen:

10/4/2004
Cost reducers can be used to reduce the X part of the mana cost.

Aangezien de cost daar ook omvat, waaraan vervolgens een restrictie van betalen met zwarte mana wordt gesteld, vermoed ik dat in mijn voorbeeld van X=3 de uiteindelijke cost is. Kan iemand dat bevestigen danwel ontkennen?

8-10-2020 05:11:00

Stel ik heb een Crypt Rats en een Heartstone in het spel. Nu activeer ik de ability van Crypt Rats, waarbij X=3. Verlaagd Heartstone de cost nu naar of blijft het ? Ik vind het wat verwarrend doordat ze in de ability van Crypt Rats uitgaan van , maar wel vragen om zwarte mana.

1-3-2018 09:07:00

Dank Xander, voor deze heldere uitleg.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
1-3-2018 09:03:00

Ability activeren om 2 schade te doen. Vervolgens reageren met de ability om 1 schade te doen. De stack ziet er dan zo uit:


---TOP
doe 1 schade aan elke creature en speler
doe 2 schade aan elke creature en speler
---BOTTOM


De bovenste ability resolvet en Crypt Rats en Young Wolf gaan dood, waardoor Undying triggert. De stack ziet er daarna zo uit:


---TOP
Undying trigger
doe 2 schade aan elke creature en speler
---BOTTOM


De Undying trigger resolvet en Young Wolf komt terug met een +1/+1 counter en is dus 2/2. De stack ziet er daarna zo uit:


---TOP
doe 2 schade aan elke creature en speler
---BOTTOM


Tenslotte resolvet die ability en Young Wolf gaat weer dood. En omdat die een +1/+1 counter heeft, triggert Undying niet.

1-3-2018 08:54:00

Kan iemand uitleggen hoe het technisch mogelijk is om met een Crypt Rats bijvoorbeeld een Young Wolf permanent van tafel te krijgen?

4-3-2014 20:13:00

of 5 keer 1 dmg doen ;P

4-3-2014 16:44:00

Dan zou je iedere keer losse activaties krijgen. Nu kan je 5 damage in 1 keer doen.

leon (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-3-2014 16:43:00

Zou het niet handiger zijn als de oracle tekst zou lezen:

: Crypt Rats deals 1 damage to each creature and player.

22-7-2013 18:45:00

edit: antwoord stond al in de eerdere comments

14-4-2012 11:02:00

1: helaas voor mij.
2: goed om te weten

Dank voor het antwoord!

14-4-2012 10:33:00

1: alle vereisten voor de ability zijn voldaan en de ability ligt op de stack, die gaat gewoon door. Jou unsummon geeft hem alleen zijn rat terug in hand, maar al het andere krijgt nog steeds x-damage
2: mana burn bestaat niet meer sinds een paar jaar

14-4-2012 10:10:00

Even een vraag: ik speelde gisteren tegen een rats-deck en mijn tegenstander had deze op tafel liggen. Hij activeerde de ability, ik reageerde met een Unsummon. De Unsummon komt bovenop de stack, daaronder de ability. Vraag 1: wordt de ability alsnog geresolved, ook al ligt de Crypt Rats niet meer op de battlefield? Vraag 2: zo niet, krijgt mijn tegenstander mana burn, omdat hij mana heeft besteed aan iets dat niet meer wordt uitgevoerd? Graag jullie hulp

Oracle

Creature - Rat 1 / 1

X: Crypt Rats deals X damage to each creature and each player. Spend only black mana on X.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Decktips