De winkel is momenteel gesloten. Zie topic.

Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Time Spiral Remastered (TSR)
Kaldheim (KHM)
Kaldheim Commander (KHC)
Commander Legends (CMR)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mystic Compass

Serie: Alliances (ALL)

Rarity: Uncommon Alliances Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
6th Edition
 -
0,20    
Alliances
 5
0,25    
Mystic Compass | Alliances

 Op voorraad 

€ 0,25 (5x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Premium lid Marcus (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-7-2021 21:59:00

Top! Dank je.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-7-2021 20:22:00

@Marcus: Als je op Info klikt, dan staat daar de huidige tekst die geldt (de Oracle tekst). Daar staat:

", : Target land becomes the basic land type of your choice until end of turn."

12-7-2021 20:13:00

Dat kan. De kaart heeft errata gekregen, hij werkt nu op ieder land.

(Anders had het overigens nog steeds gewerkt. Dit soort effecten kijken alleen naar of het landje mana zou kunnen maken, niet of het op dat specifieke moment kan. Een Fellwar Stone telt bijvoorbeeld ook getapte landjes).

Premium lid Marcus (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-7-2021 19:07:00

Heb nog een vraagje: wat als het landje van jouw tegenstander getapt is en die ronde dus geen mana meer produceert, kun je er dan alsnog een ander landje van maken?

28-6-2016 22:27:00

@Henk: Maar met Arcum’s Weathervane kun je wel van een gewone Swamp een Snow-Covered Swamp maken.

28-6-2016 20:16:00

Oké. Helaas, maar bedankt!

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-6-2016 20:13:00

Nee. Snow-covered is een supertype. Basic land type is het subtype.

Deze verandert alleen het subtype van het landje. Niet het supertype.

28-6-2016 20:06:00

Kan je nou met deze kaart van bv een forest een snow-covered swamp maken? Ik dacht dat snow-covered landjes ook basic waren.

21-6-2014 20:06:00

Om misverstanden te voorkomen: nee, je kunt niet het effect van Kor Haven ongedaan maken; zodra die ability eenmaal geactiveerd is, zal hij resolven, en als hij eenmaal resolved is, heeft hij zijn effect; ook als je op enig moment de bron van dat effect (de Kor Haven) sloopt of van zijn abilities ontdoet.

Zoals Xander zegt, kun je op elk moment voor de declare attackers step de Kor Haven neutraliseren zodat hij zijn activated ability verliest. Maar je kunt een activatie er niet mee ongedaan maken.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
20-6-2014 16:49:00

Ja, dat kan. Als je van Kor Haven een Forest maakt, dan verliest hij de abilities die hij heeft en krijgt hij de ability ": Add to your mana pool.".



(Overigens wordt hij geen basic land. Want dat zou betekenen dat hij het supertype Basic krijgt. Hij krijgt een basic land type. Dat is niet hetzelfde.)

20-6-2014 16:44:00

Kan ik met deze kaart het effect van Kor Haven ongedaan maken?
M.a.w. verliest de kaart zijn ability als het een basic land wordt?

Oracle

Artifact 

1, T: Target land becomes the basic land type of your choice until end of turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Decktips