Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Death Ward

Serie: Alpha (LEA)

Rarity: Common Alpha Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
4th Edition
 3
0,15    
5th Edition
 -
0,15    
Alpha
 -
1,75    
Asian BB 4th
 -
0,50    
Beta
 -
1,00    
Ice Age
 -
0,15    
Revised
 -
0,15    
Unlimited
 -
0,50    
Death Ward | Alpha

Prijs:

€ 1,75

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
21-6-2015 04:04:00

Xenograft

Xeno zegt al voldoende. Die omgeving, de ronding en donkere antraciete kleuren en structuren, dat is gewoon keihard geïnspireerd op dat neergestorte schip in Alien, dat kan niet anders. Geen eieren maar rijen Myr-hoofden die iets weg hebben van de koppen van Xenomorphs, en dan een ruimte voor met die dingen in sluimerstand. Hmm...

20-6-2015 12:23:00

Dat is heel erg waar ja. Skinrender vind ik ook wel op een xenomorph lijken, die dingen op z'n rug, een glad hoofd. Alleen een wat bredere bek en geen 2e bek uit z'n bek. xD

20-6-2015 12:20:00

Als we het gaan hebben over H.R. Giger invloeden, waarom heeft nog niemand dat Rushing-Tide Zubera genoemd? Als er toch 1 kaart is die op een Xenomorph lijkt!

19-6-2015 23:27:00

Ohh, ja, inderdaad! Haha. En dat doet me denken aan dit hier haha. xD

19-6-2015 23:24:00

Ehm, Darkness? Xenomorphs everywhere...

19-6-2015 22:32:00

Al helemaal als je kijkt naar Infinite Hourglass, die lijkt, vind ik, het meeste op H.R Giger z'n artwork voor Alien.

18-6-2015 16:41:00

Lijkt heel erg geinspireerd op H.R. Giger's werk.

Premium lid woutxl (3) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
17-6-2015 22:22:00

Deze Harrold McNeill heeft een boel zeer bizarre tekeningen voor de art gemaakt. Ik vind het op een vreemde manier wel mooi. Zie ook Knight of the Mists

Hij heeft ook een homepage met een hoop lugubere art ;p

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
22-7-2013 18:59:00

quote: "Ik ben iig blij dat de regels versimpeld zijn in dat opzicht, al wisten we toen niet beter."


Ik ben blij dat ik ten tijde van 7th pas begonnen ben.

22-7-2013 18:48:00

@David: klopt als een bus! Vanaf 6th bestaat de stack, en ging alles even "snel".

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
22-7-2013 18:24:00

quote: "Wat o.a. Ik met "snelheid" bedoel, is dat 1. Interrupts voorrang krijgen op instants en 2. Instants niet als reactie op een interrupt gespeeld mochten worden omdat deze te "langzaam" waren."


Vergelijkbaar met dat instants sneller zijn dan sorceries.

22-7-2013 18:18:00

In die tijd bestond de stack toch ook niet? Zijn mana source en interrupt niet komen te vervallen bij de introductie van de stack?

Of ik heb het verkeerd onthouden

22-7-2013 17:10:00

Dus:
- instant "snelheid" spells of abilities kunnen niet reageren op interrupt "snelheid" spells of abilities, en interrupt spells if abilities kunnen niet reageren op mana sources. Een dark ritual tijdens 5th edition kon dus niet gecounterd worden.
- interrupts onderbreken het spel, resolven en hierna gaat het spel pas verder, wat bijvoorbeeld reageren met instant speed abilities onmogelijk maakte. Tijdens deze onderbreking van het spel konden alleen andere interrupts en mana sources gespeeld worden.

Ik heb het artikel weer gevonden waar een paar leuke voorbeelden staan en die de discussie kunnen afronden:

hier

22-7-2013 16:28:00

Wackywong, Je lezing is niet volledig, alhoewel zeer aanvullend. Wat o.a. Ik met "snelheid" bedoel, is dat 1. Interrupts voorrang krijgen op instants en 2. Instants niet als reactie op een interrupt gespeeld mochten worden omdat deze te "langzaam" waren. Het is nogal abstract, maar ik snap waarom mensen het woord snelheid gebruiken. 4th edition rulebook heeft het zelfs erover dat interrupts "faster-than-instantly" zijn. Als je het echt vervelend vindt, lees dan maar snelheid als zijnde timing.

Vroeger (pre 6th edition) speelde iemand een spell en kwakte hierna iedereen al hun gewenste "fast effects" (instants, interrupts, mana sources en abilities die op instant of interrupt speed gespeeld worden) op een hoop (batch), totdat iedereen klaar was. Hierna begon he last-in-first-out te resolven TENZIJ er interrupts of mana sources tussen zaten. Die resolvede als eerste. Hierna werd de batch afgewerkt (als er nog wat afgewerkt kon worden) en kon je de batch niet meer met nieuwe spells of abilities aanvullen totdat deze helemaal resolved was.

Ik ben iig blij dat de regels versimpeld zijn in dat opzicht, al wisten we toen niet beter.

22-7-2013 15:33:00

Ik denk dat ik begrijp waarom de time regel is aangepast

Oracle

Instant 

Regenerate target creature.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Decktips