De winkel is momenteel gesloten. Zie topic.

Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Time Spiral Remastered (TSR)
Kaldheim (KHM)
Kaldheim Commander (KHC)
Commander Legends (CMR)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Alhammarret’s Archive

Serie: Commander 2021 (C21)

Rarity: Mythic Commander 2021 Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2021
 7
9,95    
Magic Origins
 -
14,95
 -
24,95
Alhammarret’s Archive | Commander 2021

 Op voorraad 

€ 9,95 (7x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
28-7-2019 13:44:00

Woah deze is idd ziek met draw effects, hoop dat ze hem nog eens printen heb nu een spaanse versie want 15 is mij wat gortig

2-5-2016 9:35:00

Correct.

2-5-2016 9:21:00

Wow, dat is ziek. Hoe gaat dat regeltechnisch gezien? "If you would" is een replacement effect neem ik aan, dus eigenlijk staat er dan op Brainstorm: Draw six cards, then put two cards back on the top of your library. Correct?

1-5-2016 17:46:00

Ja, dat mag! Daarna moet je wel de rest van het effect afwerken, dus je legt 2 kaarten van je hand bovenop je library. Goed nieuws: dat effect wordt niet verdubbeld!

1-5-2016 17:22:00

Als ik deze heb liggen, en ik speel een Brainstorm, mag ik dan 6 kaarten rapen??

28-8-2015 16:59:00

Ja, dat die laatste niet zo handig was dat zag ik. Maar hij hoort bij de cycle, vandaar

28-8-2015 16:18:00

De synergie met Words of Worship is ook wel prachtig ja! Stel dat ik 3 kaarten mag pakken met Zedruu, als ik dan betaal krijg ik 30 levens erbij. Hoppa!
Words of Wind is wat minder in dit geval, want dan stuurt mijn tegenstander alle kaarten die ik hem heb gedonate met Zedruu weer terug naar mijn hand.
Thanks voor het idee!

28-8-2015 8:41:00

Aardig. Maar je moet inderdaad rekening houden met het feit dat je library zomaar leeg kan raken. Opties zijn ook kaarten als Words of Worship, Words of Wind en Words of War. Dan kun je voorkomen dat je jezelf dood drawt...

27-8-2015 17:56:00

Ik twijfel even of deze leuk is een een Zedruu the Greathearted commander deck. Je moet op den duur namelijk wel heel veel kaarten pakken. Als je X 5 is, bijvoorbeeld, pak je al 10 kaarten per beurt naast je normale draw... dan ben je zo door je deck heen.
Laboratory Maniac helpt dan wel, of "schud je graveyard door je deck" kaarten.
Wat denken jullie? Leuk? Of ga je jezelf enorm in de weg zitten hiermee?

13-8-2015 18:59:00

Ipv Oloro's Archive beter Selvala's Archive ja

17-7-2015 19:56:00

Ze hadden deze kaart beter Oloro's Archive genoemd!

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
8-7-2015 22:01:00

Alleen de (eerste) kaart die je toch al zou pakken in je draw step, wordt niet vervangen. Verder pak je elke kaart apart en om die reden wordt het replacement effect op elke draw apart toegepast.

Bij Kami of the Crescent Moon wordt 1 dus 2.

Bij Divination wordt 2 inderdaad 4.

8-7-2015 21:45:00

Bedoelen ze hier:
Als ik een tweede kaart in mijn draw phase pak met bijvoorbeeld Kami of the Crescent Moon mag ik er nóg een extra pakken.
Of: als ik in een van mijn main phases een Divination speel mag ik 3 kaarten pakken in plaats van twee. (Of is het dan zelfs 4 in plaats van 2?)

Ofwel: geldt dit alleen tijdens de draw step of niet? Je kan dit op twee manieren lezen volgens mij....

Oracle

Legendary Artifact 

If you would gain life, you gain twice that much life instead.
If you would draw a card except the first one you draw in each of your draw steps, draw two cards instead.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

2015-06-22 - wotc
If an effect would set your life total to a specific number that's higher than your current life total, that effect would cause you to gain life equal to the difference. Alhammarret's Archive will then double the amount of life that effect would cause you to gain. For example, if you have 3 life and an effect says that your life total "becomes 10," your life total will actually become 17.

2015-06-22 - wotc
If two or more replacement effects would apply to a card-drawing event, the player drawing the card chooses the order in which to apply them.

2015-06-22 - wotc
Because Alhammarret's Archive is legendary, it's unlikely that one player will control two. However, if that happens, life gained by that player will be multiplied by four. Three Archives will multiply that life gain by eight, and so on.

2015-06-22 - wotc
Similarly, the effects of the last abilities of multiple Archives are cumulative. If you control two, you'll draw four times the number of cards, and so on.

2015-06-22 - wotc
In a Two-Headed Giant game, only the controller of Alhammarret's Archive is affected by it. If that player's teammate gains life, Alhammarret's Archive will have no effect, even when that life gain is applied to the team's shared life total.

Decktips