Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Uktabi Drake

Serie: Time Spiral Remastered (TSR)

Rarity: Common Time Spiral Remastered Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Planar Chaos
 8
0,15
 -
0,50
Time Spiral Remastered
 8
0,15
 2
0,30
Uktabi Drake | Time Spiral Remastered

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,30 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Premium lid timewa (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-8-2022 23:31:00

702.30. Echo:
702.30a Echo is a triggered ability. “Echo [cost]” means “At the beginning of your upkeep, if this permanent came under your control since the beginning of your last upkeep, sacrifice it unless you pay [cost].”

Zoals altijd de oracle text en de rules gewoon letterlijk nemen. In het begin van je upkeep kijk je of hij in het spel kwam sinds het begin van je vorige upkeep.
Ja? Betalen of saccen.
Nee? Er gebeurt niets.

Premium lid Thetic (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-8-2022 15:11:00

Ok, bedankt voor de duidelijke en snelle reactie!

5-8-2022 14:27:00

Al bij je volgende beurt.

Echo kijkt in je upkeep of het beest ergens tussen de vorige upkeep en dan in het spel is gekomen.

Als je beurt 1 Uktabi Drake speelt kijkt de echo in beurt 2 dus naar de tijd tussen de upkeep van beurt 1 (de vorige upkeep) en dan. Daartussen is Uktabi Drake inderdaad erbij gekomen, dus moet je betalen (of sacrificen).

Premium lid Thetic (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-8-2022 13:25:00

Hallo allemaal,
Ik heb een newbie vraag over het echo kosten gedeelte.Als je Uktabi Drake hebt gecast, wanneer moet je de echo kosten betalen. Al bij je volgende beurt, of je beurt daarop. Ik denk het laatste,omdat je Uktabi Drake nog niet bij je upkeep onder controle was, maar bij je main phase.
Groet,
Thomas

20-2-2010 01:31:00

hier Daarzo.

20-2-2010 01:29:00

wat is ongeveer de prijs van deze maar dan foil en misdruk?

Dit is een prachtige kaart voor groen. Genoeg creativiteit er voor en ermee.

Oracle

Creature - Drake 2 / 1

Flying, haste
Echo 1GG (At the beginning of your upkeep, if this came under your control since the beginning of your last upkeep, sacrifice it unless you pay its echo cost.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Decktips