Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Time Spiral Remastered (TSR)
Kaldheim (KHM)
Kaldheim Commander (KHC)
Commander Legends (CMR)
Zendikar Rising (ZNR)
Zendikar Rising Expeditions (ZNE)
Zendikar Rising Commander (ZNC)
Double Masters (2XM)
Core Set 2021 (M21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Kaldheim.

Brago, King Eternal

Serie: Kaldheim Commander (KHC)

Rarity: Rare Kaldheim Commander Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander Legends (EF)
 4
4,95    
Conspiracy
 -
1,95
 -
11,95
Eternal Masters
 -
1,95
 -
9,95
Kaldheim Commander
 5
1,95    
Brago, King Eternal | Kaldheim Commander

 Op voorraad 

€ 1,95 (5x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
26-2-2020 22:24:00

Dat kan inderdaad.

Mat (50) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
26-2-2020 22:10:00

Hey als permanents blinken en zo hun vorig bestaan 'vergeten', betekent dat dan ook dat als ik in mijn precombat main phase Elspeth, Sun’s Champion cast en met +1 drie tokens maak, ik vervolgens damage doe met Brago en mijn Elspeth blink, ik dan vervolgens in mijn postcombat main phase ook weer +1 kan gebruiken voor nog eens drie tokens?
Uiteraard gaat die ene loyalty counter er door het blinken wel af, maar dat is het wel waard volgens mij ^^

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
21-1-2017 21:11:00

De creatures komen terug tijdens het resolven van de trigger van Brago.

Nadat die trigger helemaal klaar is met resolven, gaat de trigger van Cataclysmic Gearhulk pas de stack op. En dan moet die ook nog resolven.

Had het uberhaupt dus wat uit gemaakt?

21-1-2017 20:38:00

Dat klopt.

21-1-2017 20:37:00

Ik lees in eerder commentaar " alles kom tegelijk terug"
Dus stel ik exile 10 creatures bij mezelf waaronder een Cataclysmic Gearhulk dan kan ik het niet zo stacken dat ik alles houd?

Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (23) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
1-7-2016 19:25:00

Geen probleem! De Rules Advisors en Judges zijn er om mensen te helpen.
Dus graag gedaan.

1-7-2016 8:55:00

Daar kwamen wij gisteren tijdens het spelen ook op uit. Goed om te horen dat we het juist hadden beredeneerd en dank voor de reactie .

Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (23) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
30-6-2016 22:52:00

Nee, dat gaat niet lukken. Om dingen permanent te kunnen exilen met Parallax Wave moet je, terwijl je een paar activaties op de stack hebt liggen zorgen dat je er iets bovenop stackt om hem terug naar je hand o.i.d. dergelijks te halen. Zodat hij eerst de battlefield verlaat, waardoor zijn leavetrigger op de stack gaat bovenop je activaties. Gevolg: eerst wordt alles dat ge-exiled is met de Parallax Wave teruggebracht. Vervolgens ga je exilen.

Maar dat gaat je met deze trigger niet lukken.Óf je activeert de Wave voor combat damage, maar dan is alles al ge-exiled voordat de trigger van deze dude op de stack gaat en komt alles terug, óf je activeert de Wave met de trigger op de stack, maar ook dan is alles ge-exiled voordat de trigger resolvet, omdat de trigger onderop ligt.

Kortom: het gaat niet werken.

30-6-2016 21:58:00

Vraagje. Kun je Parallax Wave misbruiken in combinatie met de combat damage van Brago? Daarmee creatures permanent exilen, bedoel ik. Denk van niet, aangezien combat damage niet over de stack gaat. Ben benieuwd...

1-9-2014 11:35:00

Ook handig om te weten: bestow aura's komen altijd in creature vorm terug.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
1-9-2014 8:30:00

Ze komen weliswaar terug, maar alle kaarten komen tegelijkertijd terug en daarvóór moet je aangeven welke kaart je met een bepaalde aura wilt enchanten.

Je kunt de aura's dus alleen spelen op creatures die er nog liggen en niet op de creatures die je ge-exiled hebt en die tegelijkertijd met de aura pas terugkomen.

In het geval dat je geen creatures meer hebt liggen waar je de aura aan zou kunnen attachen, dan blijft die aura ge-exiled.

Premium lid Jarno (0) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
31-8-2014 21:08:00

Heb een EDH deck rondom hem gebouwd, maar probeer nog even uit te vogelen hoe het werkt met enchanments die ik op m'n beestjes met 'when it enters / leaves the battlefield' geplaatst heb. Kan ik die enchanments exilen en dan tegelijk terugplaatsen op de eerder enchante beestjes of verdwijnen ze van het bord?

Als dat laatste het geval is kan ik waarschijnlijk beter meer equipment of 'global' enchanments dan specifieke enchanments gebruiken, neem ik aan..

18-8-2014 11:56:00

Ik zou dan eerder iet's van Ur-Golem’s Eye gebruiken zodat je die memorial niet nodig hebt (of iets anders dat haste kan geven). of twee andere artifacts die 1 mana kunnen maken ( bijv. Prismatic Lens).

Burning-Tree Emissary kan ook eventueel

Premium lid Marco (6) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
18-8-2014 11:43:00

Dan nog een Palladium Myr en Akroma’s Memorial en je hebt potentieël infinite ETB triggers.

15-8-2014 11:37:00

Je mag daarentegen wel Strionic Resonator gebruiken om zijn triggered ability te kopiëren.

Oracle

Legendary Creature - Spirit Noble 2 / 4

Flying
Whenever Brago, King Eternal deals combat damage to a player, exile any number of target nonland permanents you control, then return those cards to the battlefield under their owner's control.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

2020-11-10 - wotc
Brago's last ability exiles and returns all the targets during the combat damage step, after combat damage is dealt. You can't target any creature that didn't survive combat.

2020-11-10 - wotc
You may exile and return Brago using its own ability.

2020-11-10 - wotc
If you exile an Aura with Brago's last ability, the Aura's owner chooses what it will enchant as it comes back onto the battlefield. An Aura put onto the battlefield this way doesn't target anything (so it could be attached to an opponent's permanent with hexproof, for example), but the Aura's enchant ability restricts what it can be attached to. The Aura can't enter the battlefield enchanting a permanent that enters the battlefield at the same time. If the Aura can't legally be attached to anything, it remains exiled.

Decktips

Nickname # Foil
Momenteel heeft niemand deze versie te ruil.
* Dit is het aanbod van Brago, King Eternal uit Kaldheim Commander. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.