Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Batterskull

Serie: Double Masters (2XM)

Rarity: Mythic Double Masters Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Double Masters
 -
9,95
 -
19,95
Double Masters (BL)
 1
15,95
 -
29,95
Grand Prix
 -
19,95    
New Phyrexia
 -
19,95
 -
49,95
Batterskull | Double Masters

Prijs:

€ 9,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 19,95

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
Premium lid Marco (6) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
7-6-2012 15:29:00

Omdat de germ dan pro wit is. En de sledge is wit... Waarom je die sledge zou willen equippen als je al lifelink hebt is mij een raadsel..

7-6-2012 15:26:00

Waarom niet?

5-6-2012 21:53:00

Maar je kan er dan geen Behemoth Sledge meer opgooien.

Peter (43) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-6-2012 17:20:00

Dat bedoel ik eigenlijk idd

5-6-2012 17:19:00

Tuurlijk, de black Germ is gewoon een creature token!

5-6-2012 17:18:00

Niet op deze.
Wel op de 0/0 black Germ token waar de Batterskull aan zit als die in het spel komt.

Peter (43) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-6-2012 17:17:00

Kan ik bijv een Sword of Light and Shadow equippen op deze? Neem toch aan van wel?

25-4-2012 20:31:00

Dat lijkt me niet, anders had er wel ''Any player may activate this ability'' gestaan.

Official Rules Advisor ~Jop~ (39) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
25-4-2012 20:31:00

nee, er staat toch niet: ''any player may activate this ability''...

Bovendien, als dat er wel had gestaan, dan was deze echt niet zo duur geweest.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
25-4-2012 20:30:00

Nee.

Abilities van een permanent kunnen alleen geactiveerd worden door de controller, tenzij expliciet anders vermeld. (Dan zou er, zoals gezegd, "Any player may activate this ability." staan.)

25-4-2012 20:29:00

Opponent kan toch ook 3 betalen om deze terug nr hand eigenaar te brengen, niet?

9-3-2012 21:31:00

Top kaart dit. Overpowered met Stoneforge Mystic natuurlijk. Daarom speel ik dat ook

13-12-2011 19:28:00

no hard feelings

13-12-2011 11:45:00

Het is een Æther Vial/Faerie-build met Standstill.. Heb er 2 versie's van op mijn PP staan: 1 is mono- en 1 is , vanwege de splash voor Stoneforge Mystic + package. Ik heb besloten voor mono te gaan, kon ik toch wat meer controle houden Batterskull is hard, maar volgens mij toch niet echt geschikt voor mijn deck..

13-12-2011 11:43:00

light er aan wat voor deck het is.

Ik speel hem in illusion's/Grand Architect deck.
Prima finisher.

Oracle

Artifact - Equipment 

Living weapon (When this Equipment enters the battlefield, create a 0/0 black Germ creature token, then attach this to it.)
Equipped creature gets +4/+4 and has vigilance and lifelink.
3: Return Batterskull to its owner's hand.
Equip 5

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

8/7/2020
The ability to return Batterskull to its owner’s hand can be activated only if Batterskull is on the battlefield. If Batterskull is no longer on the battlefield when the ability resolves, Batterskull remains in its new zone and isn’t returned to its owner’s hand.

8/7/2020
The Germ token enters the battlefield as a 0/0 creature and the Equipment becomes attached to it before state-based actions would cause the token to die. Abilities that trigger as the token enters the battlefield see that a 0/0 creature entered the battlefield.

8/7/2020
Like other Equipment, each Equipment with living weapon has an equip cost. You can pay this cost to attach an Equipment to another creature you control. Once the Germ token is no longer equipped, it will be put into your graveyard and subsequently cease to exist, unless another effect raises its toughness above 0.

8/7/2020
If the Germ token is destroyed, the Equipment remains on the battlefield as with any other Equipment.

8/7/2020
If the living weapon trigger causes two Germs to be created (due to an effect such as that of Doubling Season), the Equipment becomes attached to one of them. The other will be put into your graveyard and subsequently cease to exist, unless another effect raises its toughness above 0.

Decktips