Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Batterskull

Serie: Double Masters (2XM)

Rarity: Mythic Double Masters Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Double Masters
 -
9,95
 -
19,95
Double Masters (BL)
 1
15,95
 -
29,95
Grand Prix
 -
19,95    
New Phyrexia
 -
19,95
 -
49,95
Batterskull | Double Masters

Prijs:

€ 9,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 19,95

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
13-12-2011 11:39:00

Och, ik mag af en toe graag iemand een beetje plagen, no hard feelings Zelfs ik maak fouten, en niet zo'n klein beetje ook. Ook met Batterskull! Ik heb namelijk besloten om niet voor de -versie van mijn deck te gaan, maar gewoon de -versie.. Dat wordt een grote fout

13-12-2011 10:48:00

no worries ik zag het 16 / 15 foutje ook te laat ondanks de 'edit'
foutjes zijn menselijk he al zijn er sommige mensen die denken dat ze nooit missen , die dan anderen continu op de zenuwen werken

13-12-2011 09:52:00

Ja zie het nu ook.

13-12-2011 09:47:00

ja en eenmaal 'vinden' in u zin is voldoende. vind ik

13-12-2011 09:35:00

het is 16 mana...

Vind dit echt een mega goede kaart vinden

13-12-2011 09:29:00

ik had het kunnen weten dat lookky op de loer lag...
ik heb ook niks gezegd over de mana cost he!
daarom leek het me niet relevant! maar meneer moest mij daar persé op wijzen ,
dat het 15 mana kost wat niet meer volledig is dan...
want die 15 mana leverde heel wat meer op dan enkel de equipte grave titan
,dat is mijn punt. er zijn zo van die mensen die echt niks beter te doen hebn
dan overal discussies in gang steken..

13-12-2011 00:07:00

onlangs lag deze op mijn Grave Titan
had ik mooi een 10/10 deathtouch lifelink vigilance die tokens poept


Maar dat noem je daar ook niet..

13-12-2011 00:05:00

dat is niet volledig he wat je zegt. ik heb 16 mana betaald voor:
2 2/2 zombies .
1 6/6deathtouch.
1 4/4 vigilance lifelink
+ de equip cost.

dus niet enkel voor dat ene creature

12-12-2011 11:47:00

Nou heb je daar in totaal ook wel 16 mana voor betaald, dus dan mag dat ook wel

25-11-2011 12:12:00

onlangs lag deze op mijn Grave Titan
had ik mooi een 10/10 deathtouch lifelink vigilance die tokens poept
nuja de twee kaarten zijn op zichzelf ook al goed..
maar samen zijn ze gewoon grappig

12-10-2011 09:50:00

dan is die andere kerel dus met een goede reden eerste geworden

12-10-2011 00:25:00

ooh maar dat is even lelijk! ik heb een draft 3e plaatst behaald i.p.v eerste, omdat de beste knul deze uit zijn gy haalde, twee keer! Als nog een hele mooie kaart dit!

19-9-2011 19:28:00

ai balen en ik had de discussie ook nog net met de persoon die de vraag stelde!

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
19-9-2011 19:12:00

Lees de 2 posts voor je.

19-9-2011 19:09:00

Gaat de Germ eigenlijk dood als je deze inlegt terwijl je al een Kira, Great Glass-Spinner hebt liggen? M.a.w. wordt het equipen van batterskull op die germ gecountered door Kira?

Oracle

Artifact - Equipment 

Living weapon (When this Equipment enters the battlefield, create a 0/0 black Germ creature token, then attach this to it.)
Equipped creature gets +4/+4 and has vigilance and lifelink.
3: Return Batterskull to its owner's hand.
Equip 5

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

8/7/2020
The ability to return Batterskull to its owner’s hand can be activated only if Batterskull is on the battlefield. If Batterskull is no longer on the battlefield when the ability resolves, Batterskull remains in its new zone and isn’t returned to its owner’s hand.

8/7/2020
The Germ token enters the battlefield as a 0/0 creature and the Equipment becomes attached to it before state-based actions would cause the token to die. Abilities that trigger as the token enters the battlefield see that a 0/0 creature entered the battlefield.

8/7/2020
Like other Equipment, each Equipment with living weapon has an equip cost. You can pay this cost to attach an Equipment to another creature you control. Once the Germ token is no longer equipped, it will be put into your graveyard and subsequently cease to exist, unless another effect raises its toughness above 0.

8/7/2020
If the Germ token is destroyed, the Equipment remains on the battlefield as with any other Equipment.

8/7/2020
If the living weapon trigger causes two Germs to be created (due to an effect such as that of Doubling Season), the Equipment becomes attached to one of them. The other will be put into your graveyard and subsequently cease to exist, unless another effect raises its toughness above 0.

Decktips