Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Bartered Cow

Serie: Throne of Eldraine (ELD)

Rarity: Common Throne of Eldraine Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Throne of Eldraine
 8
0,15
 -
0,40
Bartered Cow | Throne of Eldraine

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,40

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
7-10-2021 14:41:00

Koezo?

6-10-2021 23:26:00

Dan is het meer een battered cow.

6-10-2021 14:01:00

Als je het Bake into a Pie, dan komt er tenminste nog een tweede Food token uit.

6-10-2021 9:56:00

Puh, deze koe gaat niet eens dood aan een Meteorite. Wordt die alleen maar extra malser van!

5-10-2021 20:48:00

Tja ligt er natuurlijk aan hoe die dood gaat. Wie weet hoeveel er van de koe overblijft. Als je na een Meteor Storm een hele Food overhoudt mag je jezelf wel gelukkig prijzen denk ik.

5-10-2021 12:42:00

Eén hele koe voor slechts één Food token. Wat is dit voor een koe?

Oracle

Creature - Ox 3 / 3

When Bartered Cow dies or when you discard it, create a Food token. (It's an artifact with "2, T, Sacrifice this artifact: You gain 3 life.")

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Standard, Commander

Officiele rulings

10/4/2019
Bartered Cow’s ability is a triggered ability, not an activated ability. It doesn’t allow you to discard it or sacrifice it whenever you want; rather, you need some other way of discarding it or causing it to die.

10/4/2019
Food is an artifact type. Even though it appears on some creatures (such as Gingerbrute), it’s never a creature type.

10/4/2019
You can’t sacrifice a Food token to pay multiple costs. For example, you can’t sacrifice a Food token to activate its own ability and also to activate the ability of Tempting Witch.

10/4/2019
Whatever you do, don’t eat the delicious cards.

Decktips