Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Core Set 2021 (C21)
Jumpstart (JMP)
Commander 2020 (C20)
Ikoria: Lair of Behemoths (IKO)
Theros Beyond Death (THB)
Throne of Eldraine (ELD)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Core Set 2021.

Chandra, Awakened Inferno

Serie: Core Set 2020 (M20)

Rarity: Mythic Core Set 2020 Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Core Set 2020
 -
11,95
 -
19,95
Chandra, Awakened Inferno | Core Set 2020

Prijs:

€ 11,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 19,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
30-7-2020 10:58:00

Er staat ook een FAQ bij Progenitus hoe je het moet lezen:

Vraag: Wat betekent Protection from everything?
Antwoord:
1. Progenitus can't be blocked.
2. Prevent all damage that would be dealt to Progenitus.
3. Progenitus can't be targeted by spells or abilities.
4. Progenitus can't be enchanted or equipped.

30-7-2020 10:23:00

Een emblem kan wel een source van damage zijn. Tevens heeft Progenitus protection from everything.... zolang "everything" gedefinieerd is binnen de spelregels van Magic. Het heeft dus wel protection van emblems maar niet van je schoonmoeder.

30-7-2020 10:19:00

Voor mij is dat wel helder, maar het roept wel een vraag op. Stel mijn tegenstander heeft een emblem van Chandra, Torch of Defiance, en wil 5 damage aan mij doen. Ik neem aan dat ik niks rechtstreeks tegen die damage kan doen omdat hij geen kleur en geen aanwijsbare source heeft. Maar ik ga er van uit dat algemene anti-damage kaarten zoals Conservator de damage wel reduceren.

Echter, nu wil hij 5 damage op mijn Progenitus doen die protection from everything heeft. Eerst had ik de aanname dat de Progenitus toch 5 damage krijgt omdat de emblem geen characteristics heeft, maar nu twijfel ik vanwege de DEBT waarmee damage sowieso prevented zou worden....

Premium lid Casper (2) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
29-7-2020 8:46:00

Emblems hebben geen kleur. Een emblem is geen permanent en zelfs geen kaart, en heeft zodoende geen eigenschappen behalve de bijbehorende ability. Het is eigenlijk enkel een geheugensteuntje.

114.3. An emblem has no characteristics other than the abilities defined by the effect that created it. In particular, an emblem has no name, no types, no mana cost, and no color.

29-7-2020 8:37:00

Volgens mij is de Chandra, Awakened Inferno emblem colorless, De layout van de emblem token is colorless en er staat verder ook nergens in de ability dat de emblem rood zou zijn. Ik dacht dat alle emblems colorless waren, maar dat weet ik niet zeker.

29-7-2020 1:29:00

Is de emblem gezien als een red source ?

8-7-2019 18:19:00

De derde ability is niet echt een 'ultimate', hij staat toevallig onderaan.

8-7-2019 18:04:00

Wat een slappe ultimate, maar wat een vette +2!

7-7-2019 18:08:00

Ik heb zelden tot nooit promos die écht de moeite van het vermelden waard zijn bij een prerelease - tot M20. Gisteren Kethis, the Hidden Hand en vandaag deze hete meid.

Vervolgens kneiterhard op m'n bakkes gegaan met een slick manaflood deck maar dat terzijde.

Oracle

Legendary Planeswalker - Chandra 

This spell can't be countered.
+2: Each opponent gets an emblem with "At the beginning of your upkeep, this emblem deals 1 damage to you."
-3: Chandra, Awakened Inferno deals 3 damage to each non-Elemental creature.
-X: Chandra, Awakened Inferno deals X damage to target creature or planeswalker. If a permanent dealt damage this way would die this turn, exile it instead.

Tournooi-info

Legal in: Standard, Modern, Legacy, Vintage, Commander

Officiele rulings

7/12/2019
A spell or ability that counters spells can still target Chandra. When that spell or ability resolves, Chandra won’t be countered, but any additional effects of that spell or ability will still happen.

7/12/2019
Emblems aren’t permanents and can’t be exiled or destroyed. Once you have an emblem, there’s no way to remove it.

7/12/2019
The ability of Chandra’s emblem triggers at the beginning of the upkeep of the player who gets the emblem, not the upkeep of Chandra’s controller.

7/12/2019
A player may have more than one of Chandra’s emblems. Each one’s ability triggers separately.

7/12/2019
The replacement effect of Chandra’s last ability will exile the target creature or planeswalker if it would die this turn for any reason, not just due to lethal damage.

7/12/2019
If Chandra’s last ability doesn’t deal damage (most likely because the damage has been prevented in some way), the target won’t be exiled if it would die.

7/12/2019
In a Two-Headed Giant game, Chandra’s first ability grants an emblem to each opponent. The opposing team will be dealt 1 damage twice during their upkeep.

7/12/2019
If you leave a multiplayer game, your opponents keep any emblems Chandra gave them. Each opponent owns the emblem Chandra gives them. In multiplayer, your opponents continue to burn after you and Chandra leave the game.

Decktips

Nickname # Foil
Premium lid wvttk (139) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
* Dit is het aanbod van Chandra, Awakened Inferno uit Core Set 2020. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.